Moest aan deze denken...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En deze had ik ook weer eens geluisterd nav het opduiken van Youssou in dit topic
Meen je dat of sluit zij z'n topics?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is flink bezig en heeft een nieuwe fan in de persoon van Karina gevonden.
Dat is van hetzelfde project Red, Hot and Blue, bewerkingen van liedjes van Cole Porter voor het Aidsfonds.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moest aan deze denken...
Het grappige is dat jouw clip van Neneh daar weer in de rechtercolumn met clips staat.
Ze is vaak in zijn topics te vinden. Dat wordt wel watquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meen je dat of sluit zij z'n topics?
Oh oké, die connectie had ik niet gemaakt. Beide liedjes horen bij hetzelfde project? Ik heb dat programma met al die clips ergens op video (die ik niet meer kan afspelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is van hetzelfde project Red, Hot and Blue, bewerkingen van liedjes van Cole Porter voor het Aidsfonds.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is vaak in zijn topics te vinden. Dat wordt wel wat
Ze gaat net slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is vaak in zijn topics te vinden. Dat wordt wel wat
Je begrijpt zeker wel waarom bij mij die van Neneh het meest is blijven hangen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh oké, die connectie had ik niet gemaakt. Beide liedjes horen bij hetzelfde project? Ik heb dat programma met al die clips ergens op video (die ik niet meer kan afspelen) van jaaaaaren geleden. U2 is het meest blijven hangen omdat ik daar destijds fan van was.
Het is echt waar wat Arcee over je zegt: je leest álles!quote:
Omdat ze een lekker wijf is?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Je begrijpt zeker wel waarom bij mij die van Neneh het meest is blijven hangen?
Don.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:53 schreef tong80 het volgende:
Wie is ook alweer de vader van Neneh Cherie ?
Al een Fok! relatie met een Amsterdamse achter de rug. Blijf momenteel even het boertje van buutenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt reizen naar Amsterdam, ouwe
Phil is één van de weinige bassisten die met een plectrum speelt en ik toch waarderen kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
Met een bas-intro, Scrutinizer, dat moet jou toch aanspreken.
En kon zingen en briljante nummers schreef.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Phil is één van de weinige bassisten die met een plectrum speelt en ik toch waarderen kan.
Ikke...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie heeft die cake er ingezet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |