Heeft hij hem vorig jaar OOK gedaan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hier? Volgens mij hoefde het voor bijna niemand nog een keer, inclusief mezelf, vorig jaar was het al niet leuk meer, nu helemaal niet.
Heb het afgelopen dag toch regelmatig langs zien komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hier? Volgens mij hoefde het voor bijna niemand nog een keer, inclusief mezelf, vorig jaar was het al niet leuk meer, nu helemaal niet.
Nah, vond de tweede keer ook nog leuk want had die eerste toen niet gezien nog. Dat was ook nog enigszins 'spontaan' omdat het toen voor zo'n MEGAbedrag was en toen zei hij het ook zelf nog. Nu was het echt 'omdat het moet'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde hem ook niet hoor. De eerste keer was super, daar had het bij moeten blijven.
Volgens mij elk jaar dat hij erin zat ja, want mensen vragen die plaat als een malle aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heeft hij hem vorig jaar OOK gedaan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoefde het ook niet meer, op commando is het gelijk een stuk minderquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een falers hier ook. Eerst allemaal zeuren om Living Doll. Dan blijkt dat ("baas") gerard niet echt wil en dan hoeft het niet meer
Hoop het ook, het leuke is er vanaf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoefde het ook niet meer, op commando is het gelijk een stuk minder. Hoop dat 'ie er nu mee nokt i.i.g.
Staat geen camera op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ze hadden toch 2 brievenbussen, waarom zien we die andere nooit, of ben ik blind?
nah, gewoon weer 1x uit meligheid liever.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon een keer 's nachts, wanneer ieder normaal mens slaapt, spontaan, over twee jaar, moet wel kunnen.Onaangekondigd dan, dat maakt het nog wel leuk.
Als men betaald...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook zoiets: ze weten elk jaar dat het nodig is. Symbool die 2e bus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ze hadden toch 2 brievenbussen, waarom zien we die andere nooit, of ben ik blind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |