Told ya.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe tent, leuke muziek, leuke mensen!![]()
En nu ga ik slapen
Kut. Met mensen afspreken per postduif blijkt lastig.quote:
Ook niet geheel ontnuchterd nog.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nog een beetje brak, met jou dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kut. Met mensen afspreken per postduif blijkt lastig.
Ein gutenmittag!quote:
Is vrijwillig, ik moet niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik snap dat voetballen in het weekend ook nooit zo... Waarom zou je willen voetballen terwijl je een kater hebt of wegblijven van feestjes omdat je moet voetballen
Whehe, baas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef aight1 het volgende:
Oke kutzooi ik kan nog niet eens recht lopen
Kusje op je teen, namens Ron.Jeremy. Wa hedde gij gedoan dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken
Wij hebben er één. 10 miljoen pp, ik kan er mee leven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, baas.
Gaat er iemand een oudejaarslot kopen? Dat mooie knipperende 30 miljoen-reclamebord begint te knagen.
Op je teentjes getrapt door rastaswaggerbaasjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kusje op je teen, namens Ron.Jeremy. Wa hedde gij gedoan dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wij hebben er één. 10 miljoen pp, ik kan er mee leven.
[..]
Op je teentjes getrapt door rastaswaggerbaasjes?
Nohhhhhh die is vies.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Juminelle het volgende:
Nu mag ik 3 weken niet lopen en dus niet uitgaan met O&N. Kutleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |