quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al gevonden.Oh die! Die heb ik zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potentieel cadeau.![]()
Wel een tof cadeau.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hoe dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh die! Die heb ik zelf![]()
Wel een tof cadeau.
60 euro in NYCquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe dan.
Ja, maar iets te duur voor mijn budget.
Yoooo!quote:
Vertel ze dat de Grizzly ze komt opeten als ze niet oppassen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yoooo!
Ik sta op het station, het is koud als een malle en ik word hinderlijk gevolgd door twee zogenaamde rastaswaggerboys
In dat geval blijf ik nog wel even hierquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vertel ze dat de Grizzly ze komt opeten als ze niet oppassen.
Manbeerverscheurings.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik nog wel even hier
Wtfquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Manbeerverscheurings.
[ afbeelding ]
Manbearpig toch.quote:
kusje er opquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey man ik krijg het voor elkaar om op dezelfde plek in m'n vinger te snijden als vorige week
Muziek was lekker maar niet veel mensen en ondanks muziek toch wel wat petjesvolk gezien. Was ook opeens een ruzie gaande maar niet echt een vechtpartij ofzoquote:
Told ya.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe tent, leuke muziek, leuke mensen!![]()
En nu ga ik slapen
Kut. Met mensen afspreken per postduif blijkt lastig.quote:
Ook niet geheel ontnuchterd nog.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nog een beetje brak, met jou dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kut. Met mensen afspreken per postduif blijkt lastig.
Ein gutenmittag!quote:
Is vrijwillig, ik moet niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik snap dat voetballen in het weekend ook nooit zo... Waarom zou je willen voetballen terwijl je een kater hebt of wegblijven van feestjes omdat je moet voetballen
Whehe, baas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef aight1 het volgende:
Oke kutzooi ik kan nog niet eens recht lopen
Kusje op je teen, namens Ron.Jeremy. Wa hedde gij gedoan dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken
Wij hebben er één. 10 miljoen pp, ik kan er mee leven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, baas.
Gaat er iemand een oudejaarslot kopen? Dat mooie knipperende 30 miljoen-reclamebord begint te knagen.
Op je teentjes getrapt door rastaswaggerbaasjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kusje op je teen, namens Ron.Jeremy. Wa hedde gij gedoan dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wij hebben er één. 10 miljoen pp, ik kan er mee leven.
[..]
Op je teentjes getrapt door rastaswaggerbaasjes?
Nohhhhhh die is vies.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Juminelle het volgende:
Nu mag ik 3 weken niet lopen en dus niet uitgaan met O&N. Kutleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |