quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al gevonden.Oh die! Die heb ik zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potentieel cadeau.![]()
Wel een tof cadeau.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hoe dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh die! Die heb ik zelf![]()
Wel een tof cadeau.
60 euro in NYCquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe dan.
Ja, maar iets te duur voor mijn budget.
Yoooo!quote:
Vertel ze dat de Grizzly ze komt opeten als ze niet oppassen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yoooo!
Ik sta op het station, het is koud als een malle en ik word hinderlijk gevolgd door twee zogenaamde rastaswaggerboys
In dat geval blijf ik nog wel even hierquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vertel ze dat de Grizzly ze komt opeten als ze niet oppassen.
Manbeerverscheurings.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik nog wel even hier
Wtfquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Manbeerverscheurings.
[ afbeelding ]
Manbearpig toch.quote:
kusje er opquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey man ik krijg het voor elkaar om op dezelfde plek in m'n vinger te snijden als vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |