Geen broodquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Gewoon goed opletten met wat en hoeveel ik eet. Ik blijf wel normaal eten... alleen minder snoepen en geen brood meer.
Nee, ik eet dan knäckebrod vezelrijk. Dat doe ik al sinds september... ik eet nog heel af en toe nog brood.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen brood meer? Je mist dan wel wat..
lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik eet dan knäckebrod vezelrijk. Dat doe ik al sinds september... ik eet nog heel af en toe nog brood.
Broodvervangers zijn ook goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik eet dan knäckebrod vezelrijk. Dat doe ik al sinds september... ik eet nog heel af en toe nog brood.
Brood is juist gezondquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Knackebrod!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Brood is juist gezond
beter gecontroleerd afvallen dan snel afvallen en snel weer aankomenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel lang. Zoveel geduld heb ik niet
Enige nadeel is dat er veel te veel zout in zit. Mja, liever brood dan iets anders met zout.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Brood is juist gezond
Kan zijn, maar ik doe het toch liever snelquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beter gecontroleerd afvallen dan snel afvallen en snel weer aankomen
ik hou daar niet van, te vaak geprobeerd en tevaak weer terug gevallen dus nee dan maar wat langer er over doen
Ik raad je een buikgriepje aan. Ik ben 4 kilo in 4 dagen kwijt geraaktquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel lang. Zoveel geduld heb ik niet
Dat maakt niet uit als je af wil vallen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Brood is juist gezond
Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Die heb je zelf geopend zeker...?
Nee.. minder koolhydraten... dan knackebrod. Ik had ook niet gedacht dat ik dat zou kunnen, ik ben echt een broodeter.quote:
Gewoon normaal eten en bewegen. Vooral dat laatste. Dan val je wel afquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat er veel te veel zout in zit. Mja, liever brood dan iets anders met zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |