Bwhehehhehequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus da's avondje uit eten, neuken en dan weer naar huis?
Ik zou dat niet kunnen denk ik
Maar is geen relatiemateriaal dus?
Is dat die kanslozequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bwhehehhehe![]()
We praten wel bijna elke dag, en hij blijft ook gewoon pitten hoor, trap em niet gelijk de deur uitmaar nee denk niet dat het meer gaat worden, je weet natuurlijk maar nooit, maar mjaaaaa ...
En gaat het verkocht worden omdat je moeder gaat trouwen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het gaat om het huis van mijn mama. Daar woon ik gewoon gratis.
Pfft, mijn vriendin zegt (niet letterlijk, maar daar komt het wel op neer) dat als ik 2de kerstdag nog een beetje ziekjes ben, ik het maar zonder haar (en dus alleen) moet vieren. Want ze kan het echt niet gebruiken om ziek te worden. Geeft me wel het gevoel dat ik belangrijk voor haar ben ja.
quote:
Als 'ie maar niet de dubbele beglazing binnen en buiten gaat graverenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef milka82 het volgende:
Hahahhaaheeft als kerstkado een graveerdingetje gekregen van me, nu is ie de hele avond al aan het bedenken wat ie allemaal wil 'begraveren'. Glas gepakt en maar spelen, na noeste arbeid klapt ie het trots bij me op tafel... ' voor mijn kerstengel o baby' staat er op....
![]()
Oi en Sharana en Albino.. Tell me more, tell me more
Wat zei je toen? "ik heb ook nooit geleerd om aan een piemel te zitten vroeger dus ik ga voorlopig ook niet aan die van jou zitten?"quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een kerol die mij uitlacht omdat ik niet kan gamen omdat ik dat vroegah ook nooit gedaan heb.
Nu zit hij zelf maar super mario world te spelen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En gaat het verkocht worden omdat je moeder gaat trouwen?
Wat een lompe vriendin zeg, heb je er wel wat van gezegd?
Hij wilde van een overgebleven vloertegel een naambordje maken voor aan de deurquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet de dubbele beglazing binnen en buiten gaat graveren
Glazen voor de kinderen natuurlijk, leuk leuk!
Waarom wil ze trouwens nog niet dat iedereen het weet? Ligt het gevoelig bij sommigen vanwege je vader?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En nee, was getypt dus ik weet niet of ze het echt zo hard bedoelde. En heb nog iets anders waar ik mee zit, dus om het goed te kunnen bespreken moet ik toch wachten tot ik haar in het echt zie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zei je toen? "ik heb ook nooit geleerd om aan een piemel te zitten vroeger dus ik ga voorlopig ook niet aan die van jou zitten?"
Nummer 25Aquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hij wilde van een overgebleven vloertegel een naambordje maken voor aan de deur![]()
Gelukkig staat mijn naam ook op het koopcontract, no way dat zoiets hier komt hangen
Eh, er is nog niet zo heel veel te vertellen hoor. Jongen die ik (via grote broer) al heel lang ken, nu 3 keer mee afgesproken, 2de keer gezoend maar vandaag weer niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef milka82 het volgende:
Hahahhaaheeft als kerstkado een graveerdingetje gekregen van me, nu is ie de hele avond al aan het bedenken wat ie allemaal wil 'begraveren'. Glas gepakt en maar spelen, na noeste arbeid klapt ie het trots bij me op tafel... ' voor mijn kerstengel o baby' staat er op....
![]()
Oi en Sharana en Albino.. Tell me more, tell me more
En nog ontevreden zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn katten hebben nu echt een bazenkamer, de krabpaal zit nu helemaal vast tot het plafond en een kast die er in de kamer stond staat bij het grofvuil dus nu hebben ze nog meer ruimte
Vraag of hij 'em komt brengen en blijft slapen, weet ej meteen waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh, er is nog niet zo heel veel te vertellen hoor. Jongen die ik (via grote broer) al heel lang ken, nu 3 keer mee afgesproken, 2de keer gezoend maar vandaag weer niet.
Maar moet wel weer met hem afspreken, want ben weer m'n oplader vergeten.
Ik woon nog bij m'n moeder thuis!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vraag of hij 'em komt brengen en blijft slapen, weet ej meteen waar je aan toe bent
Ja maar ik moet het toch lerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry space maar met nick eenshatelijk mensen die met mario zo traag lopen of steeds dood gaan
gewoon speedrunnen hoplaa!
Nah und, je kan wat rotzooien en daarna keurig gaan slapen met handjes boven de dekens.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik woon nog bij m'n moeder thuis!
Daarom deed ik het nooit, ik deed ook springen en dan de controller op en neer bewegenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry space maar met nick eenshatelijk mensen die met mario zo traag lopen of steeds dood gaan
gewoon speedrunnen hoplaa!
Maar dan kan ik veel beter bij hem (= uit huis) in het tweepersoonsbed blijven slapen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nah und, je kan wat rotzooien en daarna keurig gaan slapen met handjes boven de dekens.....
hehehehe, die smoes is al zo oud.... Je ma wist echt wel wat de bedoeling wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
De 1e x dat nick bleef slapen was na uitgaan dus toen zei ik tegen mama dat hij zijn sleutels was vergeten en dus thuis niet meer binnen kon, like a boss
Ik dacht nog wel dat ik hem like a boss had verzonnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
hehehehe, die smoes is al zo oud.... Je ma wist echt wel wat de bedoeling was
Dat dus!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nah und, je kan wat rotzooien en daarna keurig gaan slapen met handjes boven de dekens.....
Jij en de rest van de wereldquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat ik hem like a boss had verzonnen
Die van mij woonde te ver weg om 's avonds nog naar huis te moetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
hehehehe, die smoes is al zo oud.... Je ma wist echt wel wat de bedoeling was
Ik ook, in een 1 persoonsbed met kauwgom in mijn giechel, want stel je voor dat ik uit mijn mond zou stinken de volgende ochtend, hahaha. Niet 1 keer der uit gegaan tijdens slapen though, like a boss!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik moest altijd een extra matras neerleggen voor mijn vent, dat deed ik dan ook, maar dan sliep hij gewoon bij mij in bed. Met zijn 2-tjes in een 1-persoons bed, omdat het kon!![]()
![]()
![]()
En je hoeft niet per se te rotzooien natuurlijk, beetje zoenen of gewoon lekker elkaar vasthouden is ook cute!
Hahahahahaha, herkenbaar!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik ook, in een 1 persoonsbed met kauwgom in mijn giechel, want stel je voor dat ik uit mijn mond zou stinken de volgende ochtend, hahaha. Niet 1 keer der uit gegaan tijdens slapen though, like a boss!
en toen was ie homo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:02 schreef milka82 het volgende:
kan me nog wel een moment herinneren dat ik dacht dat ie verliefd naar me lag te kijken *had even gegluurd tussen mijn winpers* dus ik helemaal, zegt ie opeens: ' hee, epileer jij je wenkbrauwen?'
Die heb ik wel de andere kant op gebruikt! "ik heb de trein terug gemist dus blijf hier slapen"quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
of "jamaar de laatste trein is net weg dus hij komt niet meer thuis"!
hahaha,dan wil je echt deaud!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
"je hebt een heel schattig puistje op je wang"
ik kijken, zit er toch een megaknoeperd op mijn wang, witte punt en al![]()
Whehehehe, kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:08 schreef Incantrix het volgende:
De eerste nqcht dat mijn lief bleef slapen kreeg ik toen we al sliepen zo'n enorm pijnlijke kuitkrampdus, haags als ik ben, sprong ik plotseling al vloekend en tierend op uit bed om die kramp eruit te strekken.. Hij wist niet wat hem overkwam
Whahahahahahhaa, wat erg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef Incantrix het volgende:
En ik ken iemand die enorm verliefd as op een gozer, had ze hem eindelijk aan de haak en mee naar huis, op haar studentenkamer.. Dus ja hoor, 's-nachts echt ENORME buikgriep, spuitpoep met bijbehorende geluiden, alles erop en eraan![]()
Die gast was ineens verdwenen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef Incantrix het volgende:
En ik ken iemand die enorm verliefd as op een gozer, had ze hem eindelijk aan de haak en mee naar huis, op haar studentenkamer.. Dus ja hoor, 's-nachts echt ENORME buikgriep, spuitpoep met bijbehorende geluiden, alles erop en eraan![]()
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Mijn lief vond het nogal indrukwekkend geloof ik, hij heeft het er nog steeds overnet als over zijn ultieme horrormoment dat er onder mijn bed vandaan ineens een onheilspellend laag gegrom onder mijn bed vandaan kwam terwijl hij al half sliep..
mijn kat had een nieuwe speelgoedmuis
Bweheheheheheh!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Mijn lief vond het nogal indrukwekkend geloof ik, hij heeft het er nog steeds overnet als over zijn ultieme horrormoment dat er onder mijn bed vandaan ineens een onheilspellend laag gegrom onder mijn bed vandaan kwam terwijl hij al half sliep..
mijn kat had een nieuwe speelgoedmuis
heerlijk! Heb wel meer mooie verhalen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:08 schreef Incantrix het volgende:
De eerste nqcht dat mijn lief bleef slapen kreeg ik toen we al sliepen zo'n enorm pijnlijke kuitkrampdus, haags als ik ben, sprong ik plotseling al vloekend en tierend op uit bed om die kramp eruit te strekken.. Hij wist niet wat hem overkwam
Wat romantisch!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij hebben een x met carnaval ons smiddags al helemaal lam gezopen en toen hebben we bami opgewarmd die mama gemaakt had. Helemaal aan laten fikken, zitten kanen en daarna alles uitgekitst. Ik boven op de badkamer hij beneden LOL
Oh, ik dacht even dat je ging schrijven dat je de klodders nog in je haar had zittenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef milka82 het volgende:
[..]
heerlijk! Heb wel meer mooie verhalen...
De eerste keer met mijn ex was in zijn peugeootje.. Waren net uit eten geweest met vrienden, gingen daarna op stap maar brachten eerst een vriend even thuis. Vriend af gezet, wij rijden, rustig plekje en rotzooien tot de thuisplaat zeg maar. Daarna naar de discotheek waar de rest ook was. Wij komen binnen, vriendin van me kijkt ons aan, sist dan: wtf? je mag eerst wel even naar de wc... Ik in de spiegel kijken, make-up echt wasted, haar zit shituh, oeps....
haha nee dan is het goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef milka82 het volgende:
[..]
hmmm, later werd ie de vader van mijn oudste, dus dan heb ik iets gemist, hahah
LOOOLquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij hebben een x met carnaval ons smiddags al helemaal lam gezopen en toen hebben we bami opgewarmd die mama gemaakt had. Helemaal aan laten fikken, zitten kanen en daarna alles uitgekitst. Ik boven op de badkamer hij beneden LOL
mijn katten doen mij aan jou herinnerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging in het begin voetballen met hem, toen wist ie eigenlijk meteen wat voor mongol ik was
Why?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn katten doen mij aan jou herinneren
Ik had mental images van klodders langs de benenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je ging schrijven dat je de klodders nog in je haar had zitten
Spees, haha, synchroonkotsen FTW
That would've been my second guessquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had mental images van klodders langs de benen
omfg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef Incantrix het volgende:
Looool gmta, had je post nog heul niet gelezenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je ging schrijven dat je de klodders nog in je haar had zitten
Spees, haha, synchroonkotsen FTW
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Looool gmta, had je post nog heul niet gelezen
OMFGquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
omfg!
Zo heb ik ook nog een vriendin van een vriendin verhaal....
Leuke jongen, met hem mee naar huis... Kerel volgende dag werken dus vroeg weg. Hij zei nog: trek de deur maar achter je dicht en de wc doet soms raar. Maar ja, slaapdronken als ze was, niet goed opgelet. Toen ze wakker werd moest ze poepen, big time. Zo gezegd zo gedaan, spoelde die plee niet door. Maar ja, die keutel laat je niet dobberen, dus boterhamzakje opgesnord, ding der in en dan maar buiten weggooien ergens...
Schrijft nog een briefje en legt dat op de keukentafel: het was gezellig vannacht, hier mijn tel.nummer, staat op en trekt de deur achter haar dicht. Na drie stappen komt ze er achter dat naast het briefje nog iets ligt, het boterhamzakje.......
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
omfg!
Leuke jongen, met hem mee naar huis... Kerel volgende dag werken dus vroeg weg. Hij zei nog: trek de deur maar achter je dicht en de wc doet soms raar. Maar ja, slaapdronken als ze was, niet goed opgelet. Toen ze wakker werd moest ze poepen, big time. Zo gezegd zo gedaan, spoelde die plee niet door. Maar ja, die keutel laat je niet dobberen, dus boterhamzakje opgesnord, ding der in en dan maar buiten weggooien ergens...
Schrijft nog een briefje en legt dat op de keukentafel: het was gezellig vannacht, hier mijn tel.nummer, staat op en trekt de deur achter haar dicht. Na drie stappen komt ze er achter dat naast het briefje nog iets ligt, het boterhamzakje.......
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laten ook overal haren liggen, slopen ook alles wat ik niet wil, en zijn ook morons
Neeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
omfg!
NEEEEEquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
omfg!
Dat dus...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!![]()
.....
Neeeeeeeeeeee!
ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Incantrix het volgende:
Oh, hoe slecht, dat verhaal is niet meer te toppen volgens mij..
Wat vreselijk zeg.... damn... dat gevoel raak je ook nooit meer helemaal kwijt denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef milka82 het volgende:
je kan het je zo goed voorstellen wat er dan door je heen gaat (wij als vriendinnen hadden de meest briljante oplossingen.... ik had het raam ingegooid denk ik...)
met dat boterhamzakje in je broekzak???quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Incantrix het volgende:
Nou, zoiets echt! (en dan gearresteerd worden wegens inbraak.. En gefouilleerd worden![]()
)
En hoe reageert hij dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:24 schreef milka82 het volgende:
en dan elke keer wanneer je hem ziet.... *insert gat in de grond*
Mnou, als je het ook op de keukentafel neerlegt vraag ik me af waar je het laat terwijl je naar buiten klimt door een ingegooid raam jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met dat boterhamzakje in je broekzak???
Kom maar doorquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik er dan maar een goor, doch humoristisch verhaal tegenaan gooien?
Gaat echt het verhaal van Milka niet verslaan, maar toch
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Incantrix het volgende:
Tering, Kip is zes kantjes aan het typen
Mijn laptop doet stom en ik moest 3 x niezen tussendoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Incantrix het volgende:
Tering, Kip is zes kantjes aan het typen
Hahahahhahaha die kutstagair?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stagiair ging naar de wc tegelijk met mij (zo'n blok met 8 wc's en allemaal aan de bovenkant van de hokjes open).
Ik was het weer helemaal zat die dag, dus beetje nukkig![]()
Dus zij zegt, "goh BBQ-kip, de wc hier staat wel erg vol met water, zal ik naar een andere wc gaan"
Ik: "boeiend, gewoon schijten en doortrekken, we moeten snel weg zo"
Zij"hummmmpppffffhhhhhhrrrr en toen flush"
Zij: "uhmmmm.... het overstroomt helemaal....."
Ik: "boeiend en trek zelf door"
Kijk ik terwijl ik dat hokje uit loop, staat zij daar beteuterd te kijken terwijl er echt allemaal stukken drol drijven, terwijl net een van de directieleden binnen komt lopen![]()
Had echt in mijn broek gezeken van het lachen, ware het niet dat ik net mijn blaas geledigd had
Nee een paar daarvoor, was een leuk wijffie, nog steeds contact meequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hahahahhahaha die kutstagair?
' Hee, een floater!'quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stagiair ging naar de wc tegelijk met mij (zo'n blok met 8 wc's en allemaal aan de bovenkant van de hokjes open).
Ik was het weer helemaal zat die dag, dus beetje nukkig![]()
Dus zij zegt, "goh BBQ-kip, de wc hier staat wel erg vol met water, zal ik naar een andere wc gaan"
Ik: "boeiend, gewoon schijten en doortrekken, we moeten snel weg zo"
Zij"hummmmpppffffhhhhhhrrrr en toen flush"
Zij: "uhmmmm.... het overstroomt helemaal....."
Ik: "boeiend en trek zelf door"
Kijk ik terwijl ik dat hokje uit loop, staat zij daar beteuterd te kijken terwijl er echt allemaal stukken drol drijven, terwijl net een van de directieleden binnen komt lopen![]()
Had echt in mijn broek gezeken van het lachen, ware het niet dat ik net mijn blaas geledigd had
Je hebt kinderen, dus dat kan niet andersquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef milka82 het volgende:
Ik zit te denken, heb ik nog zo'n ranzig verhaal.... hmmmmm
Gezondheidquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn laptop doet stom en ik moest 3 x niezen tussendoor
Dank u!quote:
in dit geval wel begrijpelijk... maar ja...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, ohja, briljante oplossing: afschuiven![]()
Ja, daar heb ik genoeg ranzige verhalen over maar die zijn niet zo spectaculair als die enequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt kinderen, dus dat kan niet anders
Maar is misschien wel valsspelen..
post ze toch maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik genoeg ranzige verhalen over maar die zijn niet zo spectaculair als die ene
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef milka82 het volgende:
okee, op voorwaarde dat Space niet weer een boulimia aanval krijgt, want kinderen=![]()
![]()
Poooooquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn neefje is een keer zijn bedje uitgeklommen (omdat pa per ongeluk een stoel ernaast had gezet, waardoor hij er mooi uit kon klimmen).
En heeft toen heel zijn Winnie The Poo (what's in a name) muurschildering ingekleurd met de inhoud van zijn luier en trots zijn bruine handen laten zien aan papa die op het geluid af kwam
![]()
En papa heeft nogal smetvrees, whehehehe
Voor boulimia moet ze eerst van alles gaan vreten en dan gaan kotsen, denk niet dat ze daar nog zin in heeft na jouw verhalenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef milka82 het volgende:
okee, op voorwaarde dat Space niet weer een boulimia aanval krijgt, want kinderen=![]()
![]()
Mwehehehehquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor boulimia moet ze eerst van alles gaan vreten en dan gaan kotsen, denk niet dat ze daar nog zin in heeft na jouw verhalen
scheenbenen doen nog steeds pijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging in het begin voetballen met hem, toen wist ie eigenlijk meteen wat voor mongol ik was
Sssstttttt! Al was dat wel grappigquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat kan ergerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:38 schreef milka82 het volgende:
oudste was een jaar of twee, had 's nachts wat gemekkerd maar hee, was weer in slaap gevallen dus wij ook. Volgende ochtend zal ik haar uit het ledikantje halen, had ze 's nachts de hele shit ondergekotst en was met haar knuffel maar bovenop de dekens gaan liggen.... Heb echt elk stukje, want lekker ingedroogd, weg kunnen peuteren....
oh myquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet niet meer of ik mijn ergste wel eens verteld heb, maar is ook met zoonlief.. Hij was net geboren en kon zich nog niet zo goed warmhouden, dus we moesten een paar keer per dag zijn temperatuur opnemen en dat gaat bij babies dus gewoon tussen de billetjes. Ik was echt nét bevallen dus had echt geen fucking clou wat ik aan het doen was en ging dus -DOM- in 'the line of fire' staandus toen deed onze baby *PERS* en toen lanceerde hij de thermometer een paar meter weg, samen met een paar spetters poep
en daar stond ik dus
is er niet zo'n liedje van 'poep in je oog'? Nou, datte dus..
En toen moest ik van schrik en schaamte heel hard lachen en als je net bevallen bent ben je zo incontinent als een deur, dus toen zeek ik vervolgens van het lachen mijn pantoffels vol
Die houd ik in gedachte als ik ooit kids krijgquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet niet meer of ik mijn ergste wel eens verteld heb, maar is ook met zoonlief.. Hij was net geboren en kon zich nog niet zo goed warmhouden, dus we moesten een paar keer per dag zijn temperatuur opnemen en dat gaat bij babies dus gewoon tussen de billetjes. Ik was echt nét bevallen dus had echt geen fucking clou wat ik aan het doen was en ging dus -DOM- in 'the line of fire' staandus toen deed onze baby *PERS* en toen lanceerde hij de thermometer een paar meter weg, samen met een paar spetters poep
en daar stond ik dus
En toen moest ik van schrik en schaamte heel hard lachen en als je net bevallen bent ben je zo incontinent als een deur, dus toen zeek ik vervolgens van het lachen mijn pantoffels vol
Gadverdamme je hebt me overtuigd, mijn eeuwige dank hiervoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Incantrix het volgende:
en daar stond ik dus
Extragraties tipquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die houd ik in gedachte als ik ooit kids krijg
Incontinent word je ook als je gewoon ouder wordtquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gadverdamme je hebt me overtuigd, mijn eeuwige dank hiervoor
Ik mag den kotssmilie niet gebruiken![]()
Incontinent na bevalling
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Incantrix het volgende:
en daar stond ik dus
Oh, dan wil je zeker ook niet weten dat niet alleen de voorkant ernstig oprekt? Ik heb wel eens gelezen dat er aan de achterkant ook mákkelijk een bus deo inpast vlak na het hele gebeurenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gadverdamme je hebt me overtuigd, mijn eeuwige dank hiervoor
Ik mag den kotssmilie niet gebruiken![]()
Incontinent na bevalling
Ik blijf eeuwig jongquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Incontinent word je ook als je gewoon ouder wordt
Je bent toch nu niet meer incontinent Trix? (toch?)
Iiieeeewwwquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dan wil je zeker ook niet weten dat niet alleen de voorkant ernstig oprekt? Ik heb wel eens gelezen dat er aan de achterkant ook mákkelijk een bus deo inpast vlak na het hele gebeurenWil je ook nog weten van stolsels en hechtingen?
Grapje, niet slaan![]()
Nee, als ik mijn bekkenbodem-oefeningen doe en niet zwanger ben gaat alles prima zonder Tenaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Incontinent word je ook als je gewoon ouder wordt
Je bent toch nu niet meer incontinent Trix? (toch?)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
En mensen die helemaal tot de anus inscheuren enzeau eeeww
Stolsels, zo groot als een pingpongbal. Of erger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dan wil je zeker ook niet weten dat niet alleen de voorkant ernstig oprekt? Ik heb wel eens gelezen dat er aan de achterkant ook mákkelijk een bus deo inpast vlak na het hele gebeurenWil je ook nog weten van stolsels en hechtingen?
Grapje, niet slaan![]()
Séx?? Ik kon niet eens zítten mensch!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Trix ging daarna meteen anale sex hebben, omdat het kon
Oh, ik heb wel een paar vuistgrote gehadquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stolsels, zo groot als een pingpongbal. Of erger.
Weet je wat daarmee gebeurt als je dat onder een hete douche verliest? Dat gaart dan langzam in het doucheputje
Dat raakt kant nog wal jonguh!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Trix ging daarna meteen anale sex hebben, omdat het kon
We gaan zo naar boven tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
En mensen die helemaal tot de anus inscheuren enzeau eeeww
Dat hoeft gelukkig ook helemaal niet tijdens de anale sex!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Séx?? Ik kon niet eens zítten mensch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
*flop*quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een paar vuistgrote gehadvoelt alsof je bevalt van een kikker
Stolsels???quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, maar Trix had het over een deobus die er makkelijk in kan, vandaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat raakt kant nog wal jonguh!
Heb ej al zin na al die verhalen hier?quote:
Ja precies. En zelfs díe raakt kant nog walquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar Trix had het over een deobus die er makkelijk in kan, vandaar
whuuuuuuut!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Net als wanneer je ongesteld bent. Maar dan x100
Wait Whhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuttttttttquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga nooit meer sex hebben want stel ik raak zwanger en ik krijg een baby
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Heee mijn rammelende eierstokken zijn opeens gestopt
Laat je zaadbuis maar doorknippenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wait Whhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuutttttttt
Het is echt waar als ze zeggen dar je dat niet eens voelt.. De rest doet teveel pijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whuuuuuuut!!
ik vind dat uitscheuren al mega eng
Ik denk niet eens dat ik het overleefquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is echt waar als ze zeggen dar je dat niet eens voelt.. De rest doet teveel pijn![]()
Ik scheet in mijn beoek voor de bevalling, en dat bleek juist te zijn. Zwanger zijn vond ik de bom, mama zijn vind ik de bom, maar bevallen is niet lollig nee
*KNIP*quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laat je zaadbuis maar doorknippen
Goeden oplossing welquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*KNIP*
Oh sorry meneer, uw piemel is eraf
Dan word je toch gewoon een vampier net als in Twilight?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ik het overleef
Holo melzzzzquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon een vampier net als in Twilight?
Als je pijnbestrijding krijgt voór je uit wanhoop uit het raam bent gesprongen komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh kekquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon een vampier net als in Twilight?
wanneer piemel verward wordt met zaadleider kan ie er maar beter af ja *ziet ienieminie piemie voor zich*quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*KNIP*
Oh sorry meneer, uw piemel is eraf
Sparkling like Edwardquote:
Mja geen idee of die bij mij werkt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je pijnbestrijding krijgt voór je uit wanhoop uit het raam bent gesprongen komt het allemaal goed
Onder narcose keizersnee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh kek
maar ik vraag het mij serieus wel eens afals de pijn nu al te erg word en ik steeds ervan overgeef en flauw val hoe ga ik het dan doen tijdens bevalling?
Ik snap ook echt niet dat ik nog een keer wil, maar ik wil dat kindje zo graagquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef milka82 het volgende:
en dan nog het ergste van alles... je trapt er net zo hard weer in! Na een eerste roepen: dit niet weer.... en dan twee jaar later nog 1 moeten uitpoepen
Tis mij ook gelukt! Ben er niet van opgeknapt, dat nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zal ik mijn baarmoeder opsturen? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat ik nog een keer wil, maar ik wil dat kindje zo graag
Dat is niet het enige wat ze heeft, de opperkneus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjogren kan net als andere ziektes veranderen als je zwanger bent, onder invloed van je hormonen.
Wellicht dat ze bij jou eerder voor een keizersnede zouden gaan? Ik heb geen idee, maar er zijn vast manieren om dat te regelen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja geen idee of die bij mij werkt?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat ik nog een keer wil, maar ik wil dat kindje zo graag
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik mijn baarmoeder opsturen? Ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben
eigen risico als je retarded kids krijgt
Jaaaaa, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat ze heeft, de opperkneus.
Ja maar heb niet alleen datquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjogren kan net als andere ziektes veranderen als je zwanger bent, onder invloed van je hormonen.
Ik denk wel dat het keizersnede wordquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wellicht dat ze bij jou eerder voor een keizersnede zouden gaan? Ik heb geen idee, maar er zijn vast manieren om dat te regelen?
Motorisch gestoord veeleisende kutpuber die niet kan gamen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
RetardsDie baar ik zelf ook, dus hey
vergeet niet verliest haar overal, en sloopt alles wat je net niet wilt ... maar verder wel liefquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Motorisch gestoord veeleisende kutpuber die niet kan gamen.
Meer kun je niet wensen toch?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef milka82 het volgende:
ik gun het jullie ook het aller aller meest Inca!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Motorisch gestoord veeleisende kutpuber die niet kan gamen.
Meer kun je niet wensen toch?
Mweheheh die macbook die ik nog net op kon vangenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet niet verliest haar overal, en sloopt alles wat je net niet wilt ... maar verder wel lief
VISUALSquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mweheheh die macbook die ik nog net op kon vangen
Jah, sowieso wil ik eerst weten of er een kans bestaat of één van ons drager is van trisomie 18 en zo ja, of dat onderzocht kan worden. Het zou mijn miskramen kunnen verklaren, namelijk. Alleen met dat soort onderzoeken ben je alweer maanden verderquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Eerst lekker herstellen hiervan Trix, dan verder kijken, toch?
Toen was jij aan het douchenquote:
lief van mij hequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen was jij aan het douchen
Maar melz heeft niet alle bokkenpootjes alleen opgegeten hoor, ze heeft er 1 in de verpakking laten zitten!!!!
Lekker lustopwekkend ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef milka82 het volgende:
Djies...moet eerst Fringe even uitkijken.....
Meer voor mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lief van mij he
maar nu ma ik geen suiker meer dus nu kan ik ze niet meer eten
Dus da's ook nog bekijken, of dat onderzoek het wel waard is. Tsja... nou ja, eerst even bijkomen hoor, heftig genoeg allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, sowieso wil ik eerst weten of er een kans bestaat of één van ons drager is van trisomie 18 en zo ja, of dat onderzocht kan worden. Het zou mijn miskramen kunnen verklaren, namelijk. Alleen met dat soort onderzoeken ben je alweer maanden verder
Klote is dat ja.. Bij ons weet iedereen hoe het zit en iedereen leeft mee en bedoelt het écht heel goed, maar als er nog één iemand bij een eventuele volgende zwangerschap tegen me zegt at ik wel positief moet blijven stomp ik zijn/haar ogen dichtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendin van me is in juli getrouwd, was een maand later al zwanger, was veel sneller gegaan dan ze verwacht had, maar heel blij mee.
Eind oktober heeft ze een miskraam gekregen, en helaas onder narcose moeten curetteren omdat andere opties niet lukten.
En nu is het moment een beetje dat iedereen gaat vragen of ze al zwanger is, zo zielig![]()
En dan vertelt ze maar wat er gebeurd is en het verbaast me ook gewoon hoe lomp mensen dan reageren.
Wij zijn nog geen pogingen aan het doen, maar verbaas me wel over hoeveel mensen het vragen en er ook maar doodleuk vanuit gaan dat alles in 1 keer goed gaat. Misschien kunnen we wel helemala geen kinderen krijgen of wat dan ook
Jah, dat dragerschap schijnt niet uit je bloed gehaald te kunnen worden, dus dat zal wel heel specifiek zijn.. En ja, het klinkt heel stom, maar het liefst wil ik NU alweer zwanger zijn, ik mis het zo vreselijk, mijn buik, zelfs misselijk zijn, alles.. Ik voel me zo leeg nuquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus da's ook nog bekijken, of dat onderzoek het wel waard is. Tsja... nou ja, eerst even bijkomen hoor, heftig genoeg allemaal
Dat gevoel van frustratie herken ik zo goed! Op een compleet ander gebied, maar het gevoel is hetzelfde volgens mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klote is dat ja.. Bij ons weet iedereen hoe het zit en iedereen leeft mee en bedoelt het écht heel goed, maar als er nog één iemand bij een eventuele volgende zwangerschap tegen me zegt at ik wel positief moet blijven stomp ik zijn/haar ogen dichtik ben helemaal klaar met positief zijn, het helpt toch niet. Laat mij dan maar lekker cynisch zijn die eerste zoveel weken, scheelt me later een hoop desillusie als het weer eens misgaat
[/persoonlijke frustratie]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben altijd cynisch dus waarom zou ik dan ineens anders moeten doen?
Zoiets geldt denk ik ook voor jou, of niet?
het gevoel blijft hetzelfde..quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat gevoel van frustratie herken ik zo goed! Op een compleet ander gebied, maar het gevoel is hetzelfde volgens mij.voor jou!
Je lichaam (inclusief hoofdquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat dragerschap schijnt niet uit je bloed gehaald te kunnen worden, dus dat zal wel heel specifiek zijn.. En ja, het klinkt heel stom, maar het liefst wil ik NU alweer zwanger zijn, ik mis het zo vreselijk, mijn buik, zelfs misselijk zijn, alles.. Ik voel me zo leeg nu
Maargoed, ik verval weer in gezeur en dat eil ik niet. We willen sowieso eerst ff pauze, vanuit ratio beredeneerd want soms wil je gevoelsmatig even teveel en dat weten we
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je lichaam (inclusief hoofd) is er nog helemaal niet op ingesteld om zonder babietje verder te gaan, da's ook wel logisch.
Wij hebben "afgesproken" om te gaan proberen als de wc's hier helemaal af zijn![]()
Wel handig als je zowel boven als beneden kunt kotsen enzo
Wasbak heb ik hier al uitgeprobeerd toen de deur in het slot was gevallen van de wc... en de klink eraf viel..... de deur is ook geen goede optie, daar blijft het niet goed op hangen enzo...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Briljante beredenatie (uit ervaring weet ik dat wasbakken het toch iets minder goed kunnen verdragen
)
En voorzichtige congrats met jullie voornemen![]()
Dat zeg je nu... post ik net weer een rans-verhaalquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef Incantrix het volgende:
Truste darlings
Sorry Sjaan en Spees, ik zal jullie niet meer pesten met mijn ranzige verhalen
Haha, jah, dat je dan geen idee hebt hoe je die ranzige meuk weg moet krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wasbak heb ik hier al uitgeprobeerd toen de deur in het slot was gevallen van de wc... en de klink eraf viel..... de deur is ook geen goede optie, daar blijft het niet goed op hangen enzo...
Wasbak ging verstoppen, heb het met Japanse eetstokjes erdoor geduwd, whehehehe
Ik kots gewoon snel als er iets iets
Heb het verder nog nergens gezegd, ben gewoon wel benieuwd (maar ook voorzichtig, ik heb een praktisch niet functionerende schildklier en overgewicht, dus ben een beetje voorzichtig)
Maar dat ging niet over überstolsels en uitscheuren tot aan je reetquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zeg je nu... post ik net weer een rans-verhaal
Ach ja, we zien wel, ik ga er gewoon vanuit dat het niet lukt, dan valt het weer meequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, dat je dan geen idee hebt hoe je die ranzige meuk weg moet krijgen![]()
En dan ga ik tegen die tijd gewoon heul hard duimen dat die dingen niet tegen zullen werken
Tukse!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Priempje een jaartje ouderquote:
Wat gaaf dat je zo'n leuke dag had!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zo'n fijne verjaardag gehad
-Leuk verhaal!-
Normaal vier ik mijn verjaardag nooit. Niemand kan rond deze periode en dan zeg ik: 'Ik doe het wel in januari'. Maar dan ben ik blut of vergeet ik hetDus dit was best overwhelming tbh! Op een goede manier
Ik gok dat je de food niet gaat overlevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 09:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo naar de Makro met een vriendin, ik vermoed dat we niet de enige zijn
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:20 schreef Incantrix het volgende:
Priem! Happy birthday dear![]()
En UFT, dat zijn echt de briljantste verjaardagen, yay!
Wij moeten vandaag de boodschappen halen die we zijn vergeten toen we de vergeten boodschappen haalden
Yesquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
Dank meiden
@Unf: Whao klinkt super tofHerkenbaar dat normaal niemand kan komen
(Zal debs vast nog meer last van hebben
).
Wij gaan ons ook wagen in woensel.. Kerstcadeaus kopen. Timing we haz none
Dus... bij deze ben ik er weer vandoor![]()
JAHOOR NATUURLIJK /nerdstylequote:Op zaterdag 24 december 2011 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
I hugged a policeman because that's how I roll.
HAHAHAHAHA Sjaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAHOOR NATUURLIJK /nerdstyle
I kissed the computer because i'm retarted![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAHOOR NATUURLIJK /nerdstyle
I kissed the computer because i'm retarted![]()
![]()
Wat spannend! Heel lief van je. En het lijkt me indd moeilijk om met zoiets prils om te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen meisjes![]()
Over babietjes gesproken...er bestaat een kansje dat het weer goedkomt tussen mijn zoon en mij. Mijn zus heeft een gesprek met zijn vriendin gehad. Lang verhaal kort; ik heb een kadootje voor mijn kleinzoontje gekocht en een kaartje voor hun met lieve tekst.
Ik ga het vanmiddag langsbrengen, ik weet nog niet of ik het aan de deur ga hangen of dat ik het mijn zus laat afgeven. Het is nog zo delicaat allemaal, wil het niet verpesten....
Maar hij wil gewoon weten dat ik van hem hou....like DUH!!
Maargoed dat staat nu in het kaartje, en dat ik heel trots op hem ben...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen meisjes![]()
Over babietjes gesproken...er bestaat een kansje dat het weer goedkomt tussen mijn zoon en mij. Mijn zus heeft een gesprek met zijn vriendin gehad. Lang verhaal kort; ik heb een kadootje voor mijn kleinzoontje gekocht en een kaartje voor hun met lieve tekst.
Ik ga het vanmiddag langsbrengen, ik weet nog niet of ik het aan de deur ga hangen of dat ik het mijn zus laat afgeven. Het is nog zo delicaat allemaal, wil het niet verpesten....
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen meisjes![]()
Oooohh Puckzzz wat een fijne kerstgedachtequote:Op zaterdag 24 december 2011 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen meisjes![]()
Mijn deeg in de vriezorquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:07 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik ben ook weer wakkerik denk dat ik vanmiddag ook oreobonbons ga maken, krijg er helemaal trek van door jullie
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga vanaf dinsdag weer afvallen, ben een beetje gefaald
Ik zal wel weer een fles wijn voorgeschoteld krijgen. En aangezien ik de enige ben die wijn drinkt, zal er verwacht worden dat ik de fles leeg maak.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voor de kerstdagen kinderchampagne met frambozensmaak, like a boss
Mwehehe ik drink eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een fles wijn voorgeschoteld krijgen. En aangezien ik de enige ben die wijn drinkt, zal er verwacht worden dat ik de fles leeg maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |