Zijn bijdehandheidquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mogen allebei wel. Maar dan moet Valerio z'n bek dichthouden.
Veel plezier en een fijne verjaardag!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:26 schreef miieejj het volgende:
maar ik ga!veel plezier met kijken ..
en veel succes met je dochter in het ziekenhuis
Is al geweest, in ruil voor een pijpbeurt bij Giel of Paul.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:26 schreef musicfreakyme het volgende:
Ilse Delange was ook leuk als slaapgast.
Is miss montreal al eens langsgekomen als slaapgast? Lijkt mij persoonlijk niet zo tof maar ik denk dat 3FM haar wel een keertje zou kunnen kiezen als slaapgast.
vrijwillig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb deze zo vaak geluisterd de afgelopen maand
omdat ze alleen thuis is en haar bloeddruk te laag was is ze opgenomenquote:
Echt waar, dat is me dan ook helemaal ontgaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is al geweest, in ruil voor een pijpbeurt bij Giel of Paul.
Dat moet hier maar nietquote:
Laptop speakers hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik mijn volume op max zet heb ik een piep in m'n oren straks.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik mijn volume op max zet heb ik een piep in m'n oren straks.
Hier ook niet, dat gaan de buren niet waarderen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat moet hier maar niet
Ja, dat wist ik voor een deel... balen van die nierfunctie trouwens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ze alleen thuis is en haar bloeddruk te laag was is ze opgenomen
maandag waren de bloeduitslagen e.d nog prima maar doordat ze een aantal dagen tramadol had geslikt vanwege de pijn in haar heup (slijmbeursontsteking) ging dat niet helemaal lekker
Ze heeft sinds 2008 een nieuwe nier en dat gaat echt super! alleen nu bleek dat de nierfunctie ook achteruit ging
hoppa ziekenhuis in
Kut, verkeerde Dennis in m'n hoofd, nevermind.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens!
Dennis Storm vind ik totaal niet interessant als tv persoon.
Nee hier ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier ook niet, dat gaan de buren niet waarderen.
zelfs ik dronk hetquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Besef me net dat het de laatste avond SR dit jaar is.
Deze post doet het me net beseffen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Besef me net dat het de laatste avond SR dit jaar is.
Koffiequote:
ja ze hebben vandaag alle bloedverlagende/bloedverdunners weet ik het links laten liggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik voor een deel... balen van die nierfunctie trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |