hij zou zelf ook nog wel gaan zingenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Heeft nu ook al meer gezegd vlgens mij .
Ik neem bij deze een stukje van mijn negativiteit betreffende Waylon als slaapgast terug.
Aan de andere kant - gaat hij een hele nacht vullen met koeiebellen?
Heel vet!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef andre347 het volgende:
Haha staat gewoon vijf meter van hem vandaan.
Daarvoor deed ie al The 45quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef marcodej het volgende:
Daarna nooit meer wat van die Ryan Shaw gehoord.
Nee inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef marcodej het volgende:
Snap ook niet wat hier zo geweldig aan was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef miieejj het volgende:
ik neem de shift van gerard die neem ik op.. en volgende week gewoon terug kijken
Serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef miieejj het volgende:
ik neem de shift van gerard die neem ik op.. en volgende week gewoon terug kijken
Gewoon wakker blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef miieejj het volgende:
Is dat leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef miieejj het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Snap ook niet wat hier zo geweldig aan was.
Da's toch niet leuk...ik heb er ook 2 opgenomen van de week maar ben er niet aan toegekomen om ze te kijken, en nu gaat het er niet meer van komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef miieejj het volgende:
Zo balen dat ik die gemist had!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Pino112 het volgende:
Waarom Dennis Weening niet weer als slaapgast, wat een held was dat vorig jaar
volgende weekquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Da's toch niet leuk...ik heb er ook 2 opgenomen van de week maar ben er niet aan toegekomen om ze te kijken, en nu gaat het er niet meer van komen.
Die is idd erg tof. Snap ook niet waarom een gast 2x komt slapen eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Pino112 het volgende:
Waarom Dennis Weening niet weer als slaapgast, wat een held was dat vorig jaar
Komt niet vanwege familie problemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef franklop het volgende:
Is Ilse eigenlijk al in het huis geweest?
Hij doet nu wat een slaapgast hoort te doen wat mij betreft: enthousiast zijn en gek doen.quote:
Do was er ook al voor de tweede keer hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is idd erg tof. Snap ook niet waarom een gast 2x komt slapen eigenlijk.
Nee, gebeurt ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef franklop het volgende:
Is Ilse eigenlijk al in het huis geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |