Nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 07:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroegik zou het toch nog even proberen als ik jou was.
 Het wordt vast een zware avond vanavond. Ik ben nog jong, moet kunnen
 Het wordt vast een zware avond vanavond. Ik ben nog jong, moet kunnen 
 Actief blijven is het beste wat ik kan doen
 Actief blijven is het beste wat ik kan doen  

Ik ga een reuzesalade maken en een appeltaart bakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:19 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga straks oliebollen bakken met mijn vader
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwiseling!
 .
 . 

Dan ben je een ochtendmensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nog steeds wakkerHet wordt vast een zware avond vanavond. Ik ben nog jong, moet kunnen
Ik haal 12 uur meestal niet eensActief blijven is het beste wat ik kan doen
 Ach joh, middagdutje doen en dan red je het heel goed.
 Ach joh, middagdutje doen en dan red je het heel goed. 

Ik vind oud en nieuw nooit zo erg leuk, dat wachten op 12 uur, die flauwekul programma's en morgenochtend gewoon weer om een uur of 7 op dus best kans dat ik er ook voor 12 al in ligquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nog steeds wakkerHet wordt vast een zware avond vanavond. Ik ben nog jong, moet kunnen
Ik haal 12 uur meestal niet eensActief blijven is het beste wat ik kan doen

Ik kocht het eerder nooit, maar doe voor de kinderen wat fonteintjes en romeinse kaarsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik ga zo bubbels halen inderdaad.. Dit jaar geen vuurwerk. Bespaart me gigantisch veel geld en ik heb het er wel een beetje mee gehad, eigenlijk.
Een heel fijn uiteinde iedereen!

Dat is nog eens een positieve instellingquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kocht het eerder nooit, maar doe voor de kinderen wat fonteintjes en romeinse kaarsen
Ach en morgen ben ik toch miljonair dus kan het wel ff

) en de oudste ramt zo fanatiek dat de boel los komt
 ) en de oudste ramt zo fanatiek dat de boel los komt  ....en das maar goed ook want beweging is geen slecht voornemen voor haar!
 ....en das maar goed ook want beweging is geen slecht voornemen voor haar! 

Moet ik mijn geld terug gaan eisen?
 Moet ik mijn geld terug gaan eisen?

Goed dat je er bij verteld dat het een kattenspeeltje is, je weet het tegenwoordig niet meer hequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Allemaal een heel goed uiteinde en een prachtig 2012.
Wij liggen meestal ook zo rond 1en in bed
En ze zijn hier al zo fanatiek aan het knallen dat het om 12 uur niet meer speciaal is
Ik heb gisteren een nieuw speeltje voor de katten gekocht () en de oudste ramt zo fanatiek dat de boel los komt
De jongste durft er eindelijk aan te komen en die doet heel liefjes tegen het balletje aan duwen
[ afbeelding ]

Ik heb wel eens een halve fles martini gedronken en was ik vergeten dat ik die middag nog rijles had, wat verder prima gingquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Yeah! Vanavond bunkeren bij mijn ouders! En dan even terug naar huis om mijn poezen gerust te stellen met het vuurwerk, dan de buren een goed nieuwjaar wensen en dan weer terug naar mijn ouders.
Afgelopen nacht heb ik een halve fles martini leeg gedronken maar ik heb er maar amper iets van gevoeldMoet ik mijn geld terug gaan eisen?

Daar zou ik niet aan moeten denken inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Allemaal een geslaagd oud & nieuw gewenst!!
Ik heb het vanmiddag weer overleefd, rennend tussen de mortierpijlen en
andere troep tijdens mijn postronde!

Daar moest ik vandaag nog aan denken.. Arme postbezorgers!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Allemaal een geslaagd oud & nieuw gewenst!!
Ik heb het vanmiddag weer overleefd, rennend tussen de mortierpijlen en
andere troep tijdens mijn postronde!

Eigenlijk best goed. Het was een jaar van schraalheid en tevens walgelijke zelfverrijking maar ook van een duidelijke tegenbeweging. In de persoonlijke sfeer was het een erg mooi jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe hebben jullie 2011 nu ervaren? Het was een echt overgangsjaar he.

quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Allemaal een heel goed uiteinde en een prachtig 2012.
Wij liggen meestal ook zo rond 1en in bed
En ze zijn hier al zo fanatiek aan het knallen dat het om 12 uur niet meer speciaal is
Ik heb gisteren een nieuw speeltje voor de katten gekocht () en de oudste ramt zo fanatiek dat de boel los komt
De jongste durft er eindelijk aan te komen en die doet heel liefjes tegen het balletje aan duwen
[ afbeelding ]
 die wil ik ook voor onze 8 monstertjes. Hoewel ik betwijfel of ze er allemaal mee willen spelen.
 die wil ik ook voor onze 8 monstertjes. Hoewel ik betwijfel of ze er allemaal mee willen spelen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |