Klinkt heel liefquote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja
Ik had d'r vast en toen werd ze een beetje wakker.
Helemaal uitstrekken en gapen.
Wat lief

Ja haha, ik ervaar het ook 100 procent zo!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi allemaal!
Je hebt soms zo van die lusteloze dagen.. Kerst voorbij, Oud & Nieuw overmorgen pas.. Niemand is gemotiveerd om te werken. Ik heb ook minder te doen. Het is triest weer en ik heb ook geen zin om iets te ondernemen, maar ook niet om de hele dag te cocoonen..
Kennen jullie dat?

Ik zou toch absoluut de DT uitlezen als ik jou was, want die serie is zo geniaal en het blijft geniaal!quote:Op maandag 26 december 2011 13:14 schreef Bastard het volgende:
22-11-63 uitgelezen .. had wel een klein snik momentje op het einde, ook omdat het verhaal nu afgelopen is.
Nu verder met de donkere toren.. eigenlijk geen zin in want er komt maar geen einde aan.

Nou ik heb tovenaarsglas inmiddels uitgelezen en moet zeggen dat ik mij er doorheen heb moeten slaan hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik zou toch absoluut de DT uitlezen als ik jou was, want die serie is zo geniaal en het blijft geniaal!

Momenteel lees ik De Gouden Kooi, Predictably Irrational, Descartes - De passies van de ziel.
 Momenteel lees ik De Gouden Kooi, Predictably Irrational, Descartes - De passies van de ziel.

Zit nog zware kost bij zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:55 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees ook dingen door elkaarMomenteel lees ik De Gouden Kooi, Predictably Irrational, Descartes - De passies van de ziel.

Vertel! Ik ben benieuwd naar je binnenpretjequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit nog zware kost bij zeg.
Om die laatste heb ik een enorm binnenpretje in ieder geval!

Heeft te maken met mijn laatste werkdag vandaag, wil er niet teveel over zeggen, mijn stukje synchroniciteit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben benieuwd naar je binnenpretje

Ja dat is waar....al is het soms wel even doorworstelen...DT heeft sowieso net als andere boeken heel veel dezelfde linken die je dan weer terug ziet in andere boekenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik zou toch absoluut de DT uitlezen als ik jou was, want die serie is zo geniaal en het blijft geniaal!

Okquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft te maken met mijn laatste werkdag vandaag, wil er niet teveel over zeggen, mijn stukje synchroniciteit.

Enorm binnenpretje.. Dat klinkt wat tegenstrijdig. Het lijkt me ook lastig om zulke dolle binnenpret binnen te houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit nog zware kost bij zeg.
Om die laatste heb ik een enorm binnenpretje in ieder geval!

Klopt. Ik vond vooral deel 5 nogal langdradig. Maar deel 7 leest echt als een treinquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat is waar....al is het soms wel even doorworstelen...DT heeft sowieso net als andere boeken heel veel dezelfde linken die je dan weer terug ziet in andere boeken
 )!
 )!

Als ik het allemaal zo hoor, dan moet ik weer eens Stephen King gaan lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond vooral deel 5 nogal langdradig. Maar deel 7 leest echt als een trein
(oh nee deel drie leest als een trein: Blaine De Mono)!

Dat vind ik een heel goed planquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb net wat cadeaubonnen gekregen.. Volgens mij heb ik er een bestemming voor

Ik zal eens gaan zien. Ik heb ook wel weer zin om een goed boek te kopen.. en te lezen, vooral.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef Bastard het volgende:
En als je geld over hebt "De vliegenvanger"
 )
)

Het is vroeg. Ik zit gewoon aan de koffie. Mijn vriend gaat nu naar bed
 Het is vroeg. Ik zit gewoon aan de koffie. Mijn vriend gaat nu naar bed  We wisselen elkaar af
 We wisselen elkaar af  

quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:39 schreef MissVanity het volgende:
Damn... Ik ben een uur geleden wakker geworden en kan niet meer slapen.Het is vroeg. Ik zit gewoon aan de koffie. Mijn vriend gaat nu naar bed
We wisselen elkaar af

Dat is wel heel vroegquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:39 schreef MissVanity het volgende:
Damn... Ik ben een uur geleden wakker geworden en kan niet meer slapen.Het is vroeg. Ik zit gewoon aan de koffie. Mijn vriend gaat nu naar bed
We wisselen elkaar af
 ik zou het toch nog even proberen als ik jou was.
 ik zou het toch nog even proberen als ik jou was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |