Nog even
 Nog even  

Fijne jaarwisseling, hippe vogel!quote:

Hip? Hoezo ben ik hip?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling, hippe vogel!

Beter dan naast een wildvreemde buttugly damequote:Op zondag 1 januari 2012 10:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oef.. Waar ben ik?
Oh ja, was naar een vriend gegaan die zijn housewarming met oud & nieuw combineerde.
Altijd grappig om in een vreemd huis wakker te worden, naast een gitaarversterker in dit geval.
Jullie ook de feestelijkheden overleefd en niet ontploft of katerig?

Als kind vond ik het mooiquote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Moeten jullie ook zo huilen van blijdschap van dit nummer?
Joepie, eerste youtube link in TRU in 2012

Maar nu niet meer? Waarom niet?quote:

ow, jawel, best mooi nummer. Maar het raakt me niet meer zo als wanneer ik kind was.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar nu niet meer? Waarom niet?

Ik heb het leuk gehad bij mijn ouders. En zonder middagdutje half 3 gered
 Ik heb het leuk gehad bij mijn ouders. En zonder middagdutje half 3 gered  

quote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter dan naast een wildvreemde buttugly dame
Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2012

Cool blad is dat hè?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar moest ik vandaag nog aan denken.. Arme postbezorgers!
Maar ze hebben wel de nieuw Pure Fantasy gebracht, en dat is toch wel fijn
Iedereen een fantastische jaarwisseling gewenst!

.. Nou ja, verhalen schrijven valt ook niet mee.
.. Nou ja, verhalen schrijven valt ook niet mee.quote:

Hier ook! Wolkbreuken!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:12 schreef summer2bird het volgende:
"Het blijft maar regenen en heel hard waaien, op dit betegelde plein"
Regen hier!
En niet zo'n beetje!

Hehe, oh jammer van dat verhaal van je! Ja, ik ken het sinds een paar jaar, via een Stephen King fanclubdag. Toen ben ik ermee in aanraking gekomen, via hen kreeg ik ook een proefabonnement van ik geloof drie of vier nummers!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je kent het? Wat gaaf!
Ik heb ooit zelf eens een verhaaltje ingestuurd maar dat werd nogal afgebrand. Oeps.. Nou ja, verhalen schrijven valt ook niet mee.
[..]

Ik zou je deadline iets vervroegen ... anders is er geen tijd meer om het te drukken, distribueren en om het te lezenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hehe, oh jammer van dat verhaal van je! Ja, ik ken het sinds een paar jaar, via een Stephen King fanclubdag. Toen ben ik ermee in aanraking gekomen, via hen kreeg ik ook een proefabonnement van ik geloof drie of vier nummers!
Inderdaad, verhalen schrijven valt niet mee. Ik ben op de kop af sinds vandaag al drie jaar
bezig met een poging tot een roman schrijven (horrorverhaal).
Mijn definitieve deadline wordt nu 21-12-2012 (symbolisch). Als het dan niet klaar is stop ik!

Ik schrijf dan het liefst korte verhalen.. Dat is al inspanning genoeg.. Schrijven is schitterend, maar het is echt zwaar werk.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hehe, oh jammer van dat verhaal van je! Ja, ik ken het sinds een paar jaar, via een Stephen King fanclubdag. Toen ben ik ermee in aanraking gekomen, via hen kreeg ik ook een proefabonnement van ik geloof drie of vier nummers!
Inderdaad, verhalen schrijven valt niet mee. Ik ben op de kop af sinds vandaag al drie jaar
bezig met een poging tot een roman schrijven (horrorverhaal).
Mijn definitieve deadline wordt nu 21-12-2012 (symbolisch). Als het dan niet klaar is stop ik!

Dat is geen goed begin.. Zoiets op de eerste maandag in het nieuwe jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:49 schreef summer2bird het volgende:
Kolere zeg.
Ik wou net mijn lenzen indoen.
Nadat ik mijn linkerlens in mijn oog had gedaan heeft mijn linker oog een half uur staan tranen
Met het gevoel erbij alsof er een berg zout in werd gestrooit.
Lens eruit gehaald en ja hoor, er zat een draadje tussen de lens en het oog
Goeiemorgen!

Ik draag zelf geen lenzen maar krijg gelijk de kriebels.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:49 schreef summer2bird het volgende:
Lens eruit gehaald en ja hoor, er zat een draadje tussen de lens en het oog

Je moet er wel een disclaimer bij zetten, dat je niet verantwoordelijk bent als het onverhoopt geen goed jaar mocht worden.. Je weet het maar nooit tegenwoordig.quote:

Hehe ja precies!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik zou je deadline iets vervroegen ... anders is er geen tijd meer om het te drukken, distribueren en om het te lezen

Precies! Misschien moet ik dat ook maar gaan doen als Plan B...quote:Op maandag 2 januari 2012 11:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik schrijf dan het liefst korte verhalen.. Dat is al inspanning genoeg.. Schrijven is schitterend, maar het is echt zwaar werk.

Net een sms van een onbekende vrouw gehad. Ze vroeg of ik zin had om koffie te drinken. Ik heb maar niet aangegeven dat ik haar niet kende, maar dat ik koffie toch wel een erg goed idee vond
 Net een sms van een onbekende vrouw gehad. Ze vroeg of ik zin had om koffie te drinken. Ik heb maar niet aangegeven dat ik haar niet kende, maar dat ik koffie toch wel een erg goed idee vond 

Hoi Mousy.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen. Begin eindelijk wat op te knappen van de griep jippeee
Alles goed met iedereen? leuk oud en nieuw gehad?
En dan nog de beste wensen voor iedereen.

Ja hoor, dankjewelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:18 schreef mousy31 het volgende:
Dank je wel lavender
ook alles goed met jou?

Allemaal vrouwen he? Dat wordt een toptijd voor jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef R0N1N het volgende:
Het gaat hier ook stevig te keer [ afbeelding ]
Dat wordt per trein naar den Bosch...
wel benieuwd hoe dat gaat bevallen, zo'n maand op kamers tussen de studentjes.

Dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal vrouwen he? Dat wordt een toptijd voor je

Werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lekker vroeg uit mijn werk en buiten waait het lekker.
Nu eerst koken, straks een borrel en de sfeerhaard aan. Komt helemaal goed.
Proost!
 Dat komt morgen wel
 Dat komt morgen wel   

Dat is ook lekker... Hoewel het na gedane arbeid goed borrels drinken is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
WerkenDat komt morgen wel

Nu eerst koffie & dan inpakken

Hier ook. Wat een hondenweer, zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dankjewel
Wat een weer he? Fikse storm

Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is ook lekker... Hoewel het na gedane arbeid goed borrels drinken is.

Zeker met die regen erbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het schijnt in het noorden het ergste te zijn, maar ik vind het hier ook best heftig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |