Die zijn niets waard, die bevinden zich alleen in de goede of de slechte handen. Het is net als met stenen, niet elke steen is een diamant, de meeste zijn waardeloos.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vind ik ook beter bij je passen. Maar goed... ommekeren zijn er doorgaans niet voor niets.
[..]
Hoezo? Hebben ze die zelf niet.
Waarom ga je geen zielen VAN idioten en imbecielen verkopen?

En sommigen zien er gewoontjes uit, zoals iedere steen. Maar dan kun jer zomaar een over het hoofd zien die toevallig een geweldige binnenkant heeft. ken je dat? Dat je tegen een steen schopt, blijkt ie hol te zijn met kristallen aan de binnenkantquote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zijn niets waard, die bevinden zich alleen in de goede of de slechte handen. Het is net als met stenen, niet elke steen is een diamant, de meeste zijn waardeloos.

Koop een paar bevruchte eieren, daar zitten ze ook in.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe maar 2 dozijn, verse..
Zo werkt dat bij zielen toch niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En sommigen zien er gewoontjes uit, zoals iedere steen. Maar dan kun jer zomaar een over het hoofd zien die toevallig een geweldige binnenkant heeft. ken je dat? Dat je tegen een steen schopt, blijkt ie hol te zijn met kristallen aan de binnenkant
Of..... geen geldelijke waarde, maar wel heel mooi om te zien.

quote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koop een paar bevruchte eieren, daar zitten ze ook in.
[..]
Zo werkt dat bij zielen toch niet?
 Geen idee, maar wel een leuke om eens over te bomen
 Geen idee, maar wel een leuke om eens over te bomen

Gelukkig zat ik niet aan de koffie...quote:

Toch wel denk ik. Anders zouden onze mede tru'ers wel posten!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef Ferdo het volgende:
Zó slecht was die Nicole en Hugo-parodie toch ook niet.

Sorry, zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Toch wel denk ik. Anders zouden onze mede tru'ers wel posten!

Mijn schuld, ik heb jullie eerder aan N&H blootgesteld. Mea culpa!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, zal het nooit meer doen

Dat gaat er altijd in!quote:

Je beschrijft mijn leven momenteelquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi allemaal!
Je hebt soms zo van die lusteloze dagen.. Kerst voorbij, Oud & Nieuw overmorgen pas.. Niemand is gemotiveerd om te werken. Ik heb ook minder te doen. Het is triest weer en ik heb ook geen zin om iets te ondernemen, maar ook niet om de hele dag te cocoonen..
Kennen jullie dat?

Oh men...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn leven momenteel

Oh super! Wat ontzettend leuk voor je.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef summer2bird het volgende:
Heb gister mijn nieuwe nichtje mogen zien en vasthouden.
Het is een gezond flink meisje. Letterlijk wat het is best een grote baby
Maar wat is ze lliiiieeeeeffff!

Oh wat super. Schattig he zo'n beebjequote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef summer2bird het volgende:
Heb gister mijn nieuwe nichtje mogen zien en vasthouden.
Het is een gezond flink meisje. Letterlijk wat het is best een grote baby
Maar wat is ze lliiiieeeeeffff!

Ja, als je ze niet hoeft te verschonenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat super. Schattig he zo'n beebje

Dat is minder idd. Maar ja, daar staat zoveel tegenover wat wél leuk, lief en schattig isquote:Op donderdag 29 december 2011 14:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, als je ze niet hoeft te verschonen

Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat super. Schattig he zo'n beebje

quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja
Ik had d'r vast en toen werd ze een beetje wakker.
Helemaal uitstrekken en gapen.
Wat lief
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is minder idd. Maar ja, daar staat zoveel tegenover wat wél leuk, lief en schattig is

Ja dan zijn ze lief inderdaad..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja
Ik had d'r vast en toen werd ze een beetje wakker.
Helemaal uitstrekken en gapen.
Wat lief

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |