quote:

1 dag is nog altijd meer dan niks
 1 dag is nog altijd meer dan niks  

That's the spirit!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen
Ik heb volgende week 1 dag werk1 dag is nog altijd meer dan niks

Zo is dat, heb je toch wat te doen!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen

Via een uitzendbureau, bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen

Heb je nu niks te doen dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is dat, heb je toch wat te doen!
Ik heb het vanaf volgende week eindelijk weer druk.
 Dan duren de dagen zo lang
 Dan duren de dagen zo lang  
 Jup. Als ik beval gaan ze me vaker gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Via een uitzendbureau, bedoel je?

Nee dit is mijn laatste week gelukkig. Het afgelopen jaar steeds minder werkzaamheden gekregen maar wel met de druk dat je je uren moet verantwoorden.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je nu niks te doen dan?Dan duren de dagen zo lang

Ik wist niet eens dat je zwanger was!quote:Jup. Als ik beval gaan ze me vaker gebruiken.

Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dit is mijn laatste week gelukkig. Het afgelopen jaar steeds minder werkzaamheden gekregen maar wel met de druk dat je je uren moet verantwoorden.
Dus ik heb een dikke vinger getrokken en ben vanaf volgende week werkzaam voor een ander bedrijf.
[..]
Ik wist niet eens dat je zwanger was!

Heel veel succes ermee!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Niet zwanger hoor
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek als juridisch secretaresse. Dat lijkt me echt enorm gaaf

Oh dat is denk ik inderdaad een leuke stap! Schept nieuwe mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Niet zwanger hoor
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek als juridisch secretaresse. Dat lijkt me echt enorm gaaf

Dat klinkt goed Miss, hoop dat het wat wordt.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Niet zwanger hoor

Boh.... ik verveel me geen moment en ik werk alleen om geld te verdienen.Voor de banen die ik echt leuk vind moet ik sowieso al bij de vrijwilligerscentrale zijn. Als ik ooit in de positie kom dat ik kan gaan werken zonder het geld heel hard nodig te hebben, dan ga ik voor zo'n baan.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je nu niks te doen dan?Dan duren de dagen zo lang
[..]
Jup. Als ik beval gaan ze me vaker gebruiken.
En jij ook al. Super. Kijk je er erg naar uit? In wat voor een branche zit je?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is denk ik inderdaad een leuke stap! Schept nieuwe mogelijkheden.

In de ICT, dus dat is nog te algemeen om een idee te hebben ben ik bangquote:Op woensdag 28 december 2011 14:00 schreef nokwanda het volgende:
En jij ook al. Super. Kijk je er erg naar uit? In wat voor een branche zit je?

Ik heb van ICT de ballen verstand. Maar het lijkt me wel een branche waarin de behoefte tot uitdaging extra groot is.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
In de ICT, dus dat is nog te algemeen om een idee te hebben ben ik bang
Ja ik kijk er wel naar uit, sta hier al een paar jaar stil en verdoe mijn tijd meestal.

Van origine kom ik uit de zorg, en dat werk, het werk aan het bed of de begeleiding van mensen bracht mij meer voldoening dan nu. Maar ja dat heeft zijn ommekeer gehad en wat ik nu doe, doe ik best goed denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb van ICT de ballen verstand. Maar het lijkt me wel een branche waarin de behoefte tot uitdaging extra groot is.

Vind ik ook beter bij je passen. Maar goed... ommekeren zijn er doorgaans niet voor niets.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van origine kom ik uit de zorg, en dat werk, het werk aan het bed of de begeleiding van mensen bracht mij meer voldoening dan nu. Maar ja dat heeft zijn ommekeer gehad en wat ik nu doe, doe ik best goed denk ik
Hoezo? Hebben ze die zelf niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik koop en verkoop zielen aan idioten en imbecielen.

Doe maar 2 dozijn, verse..quote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik koop en verkoop zielen aan idioten en imbecielen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |