Ergste combinatie die je binnen 3fm kan maken wat mij betreft.quote:
Alleen striem dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
goffer![]()
mijn laptop trekt het dus nietstream en internetten
Dat is kut zeg. Die van mij trekt het wel. Peace is TVOH aan het kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
goffer![]()
mijn laptop trekt het dus nietstream en internetten
vriendlief heeft Saints Row gekochtquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is kut zeg. Die van mij trekt het wel. Peace is TVOH aan het kijken.
Karina ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik probeer er aan te denkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgende keer niet meer doen hoor
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vriendlief heeft Saints Row gekocht![]()
Afkicken van FOK en Pierenjan achter je account zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan mijn postgemiddelde schatje ?
Da's dan weer jammer. Punten voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
?? Ken ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En net klaagde je er nog overquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
34 is niksquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan mijn postgemiddelde schatje ?
ludo ligt in het ziekenhuis!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb door SR al de hele week geen GTST gekeken.
Wat errug. GTST is maar een kutprogrammaquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb door SR al de hele week geen GTST gekeken.
hell noquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afkicken van FOK en Pierenjan achter je account zetten.
ja maar het is wel een tof spelquote:
Hmm.. nee. Wou een grappig plaatje posten.. maarjaquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Elton John in het publiek?
Z'n dochterquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat errug. GTST is maar een kutprogramma
Da's een alibi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
/care denk je dat ik echt om het posten doe ?quote:
Zou je denken?? Ik denk dat ik zo maar aan de malibu ga, dan word ik misschien ook wel scherper.quote:
dat wilde ik ook wel zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
pitbull bij je bruiloft my godddddddddddddd
Ik wel in beeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef Paul het volgende:
Zijn die fokkkers nou al in beeld/brievenbus geweest?
Ik heb al 30 nummers meer in mijn muzieklijst sinds de start van SR11quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat 3FM echt niet mijn muziek is.
Nee, met This one's for momma erin.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef D. het volgende:
Maar, er was een 3FM edit van Bouncer? Of is dat de versie die we al steeds horen?
Het is ook niet jouw muziek, je mag er alleen naar luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat 3FM echt niet mijn muziek is.
Maar jij bent ook een puberquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al 30 nummers meer in mijn muzieklijst sinds de start van SR11
ergens in een kroeg om op te warmenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef miieejj het volgende:
zijn al die fokkers nog steeds in leiden ?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook niet jouw muziek, je mag er alleen naar luisteren
Ik 27quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al 30 nummers meer in mijn muzieklijst sinds de start van SR11
Proberen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou je denken?? Ik denk dat ik zo maar aan de malibu ga, dan word ik misschien ook wel scherper.
je was er niet geweest he ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ergens in een kroeg om op te warmen
Pubertijd/teit ligt toch al minstens 2 jaar achter me vind ik.quote:
Pro Evolution Soccer. Het lievelingsvoetbalspel van de heren hier in huis. Ik vind het maar een stom spel.quote:
Geweldige plaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
Für Elise aanvragen gaat niet werken denk ik.
PES is voor noobs. Fifaquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer. Het lievelingsvoetbalspel van de heren hier in huis. Ik vind het maar een stom spel.
gewoon doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
Stuk beter dan scooterquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
Hier vinden ze PES toch echt leuker dan Fifa. Ik vind ze beiden niets eigenlijk.quote:
Doe dan Hard Fuckingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stuk beter dan scooter
Tenacious D - Classico aanvragendie maakt wel kans en heb je ook wat klassiek
Voetbahquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer. Het lievelingsvoetbalspel van de heren hier in huis. Ik vind het maar een stom spel.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow ik dacht al.. in leiden daar ofzo
Doe Händelquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
Tja... je moet er van houden inderdaad. Ik vind het wel leuk om voetbal te gaan kijken als Twan moet voetballen... maar ja we komen uit een voetbalfamilie.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oja, hard fucking is alleen audiosample op die CD.
Van het bandje, samengesteld door een 16 jarige MBO stagair met Nickeson jas en BBquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
eey..
wees es wat aardiger voor melkaar
fixed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Van het bandje, samengesteld door een 16 jarige MBO stagair met Nickeson jas draagbare vuilniszak en BB
Da's iets anders. Als je kinderen sporten dan gaat het voor jou voorla om het kind, niet om de sportquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... je moet er van houden inderdaad. Ik vind het wel leuk om voetbal te gaan kijken als Twan moet voetballen... maar ja we komen uit een voetbalfamilie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Breezerkwartier is nu wel voorbij hekom is op met kwaliteitsmuziek.
Whats your favorite dish? I'm not gonna cook it but i'll order it from Zanzibarquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"We should talk about the hard fucking though".
Ik kijk ook wel voetbal op tv soms. Vind het in ieder geval niet vervelend dat het aanstaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's iets anders. Als je kinderen sporten dan gaat het voor jou voorla om het kind, niet om de sport
wie vind je goed dan ??quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij deels dezelfde muzieksmaak.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij deels dezelfde muzieksmaak.
toevallig 1tje met een bril?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
dat meisje die zo chagerijnig kijkt is er ook weer..
I'm into jazz, electronic, minimal, oldies and techno, including:quote:
Ik kijk alleen Nederlands elftal, en dan niet de oefenwedstrijden ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel voetbal op tv soms. Vind het in ieder geval niet vervelend dat het aanstaat.En ze kijken dubbele wedstrijden. Eentje is voor Ajax, de ander voor Twente.
ik ken er een paarquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
I'm into jazz, electronic, minimal, oldies and techno, including:
Aphex Twin, Frédéric Chopin, The Beatles, Yann Tiersen, Pendulum, Röyksopp, Chase & Status, The Chemical Brothers, Red Hot Chili Peppers, Autechre, Paul Kalkbrenner, Noisia, Daft Punk, Black Sun Empire, Deadmau5, Ludovico Einaudi, Georg Friedrich Händel, B-Complex, High Contrast, Burial, Ólafur Arnalds, Boards of Canada, Moby, Gare Du Nord, Gui Boratto, µ-Ziq, Linkin Park, Frank Klepacki, Arctic Monkeys, Gorillaz, Trentemøller, Erik Satie, Boys Noize, Crystal Castles, Audio Bullys, Camo & Krooked, The Black Dog, Squarepusher, Johann Sebastian Bach, Antonio Vivaldi, Ulrich Schnauss, Hammock, Modeselektor, Lymbyc Systym, Infected Mushroom, David Allen, Club Des Belugas, Marek Hemmann, Johnny Cash, 808 State.
haha, ik vind haar heel veel op een fokster lijken die veel in R&P komt. Zal zo eens kijken of ik haar kan vinden...quote:
Pendulum?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
I'm into jazz, electronic, minimal, oldies and techno, including:
Aphex Twin, Frédéric Chopin, The Beatles, Yann Tiersen, Pendulum, Röyksopp, Chase & Status, The Chemical Brothers, Red Hot Chili Peppers, Autechre, Paul Kalkbrenner, Noisia, Daft Punk, Black Sun Empire, Deadmau5, Ludovico Einaudi, Georg Friedrich Händel, B-Complex, High Contrast, Burial, Ólafur Arnalds, Boards of Canada, Moby, Gare Du Nord, Gui Boratto, µ-Ziq, Linkin Park, Frank Klepacki, Arctic Monkeys, Gorillaz, Trentemøller, Erik Satie, Boys Noize, Crystal Castles, Audio Bullys, Camo & Krooked, The Black Dog, Squarepusher, Johann Sebastian Bach, Antonio Vivaldi, Ulrich Schnauss, Hammock, Modeselektor, Lymbyc Systym, Infected Mushroom, David Allen, Club Des Belugas, Marek Hemmann, Johnny Cash, 808 State.
kijk maar es danquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
haha, ik vind haar heel veel op een fokster lijken die veel in R&P komt. Zal zo eens kijken of ik haar kan vinden...
Ow dat kijken wij ook. Maar ook niet oefenwedstrijden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Nederlands elftal, en dan niet de oefenwedstrijden ofzo
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Pendulum?
Dat was mijn hoogste aanvraag eergisteren. 150 euro
Ik zou me ook schamenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
10 euro.
Tering wat triest.
Met zijn vieren.
pendulumquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Pendulum?
Dat was mijn hoogste aanvraag eergisteren. 150 euro
Ook chillendquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind watercoulour toch wat leuker
Klopt ja. Gers was toen nog prima.quote:
Skrillex - Avicii levels remixquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
Skrillex mogen mensen ook wel even aanvragen.
Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIE IS NU DE SNACKBAR GIJ OF IK?
Ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIE IS NU DE SNACKBAR GIJ OF IK?
jaloersquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was live bij Pendulum. Was fucking hard.
Redelijk nieuwquote:
Youtubetags hoeven niet he. Gewoon URL plakken.quote:
Ja, goed excuus. De beat ging idd nog wel, maar de tekst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek is heel breed, daar valt dit ook onder
waarom is die tag er dan nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Youtubetags hoeven niet he. Gewoon URL plakken.
Je moet het vooral niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, goed excuus. De beat ging idd nog wel, maar de tekst.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, daar ging het mis met de housemuziek
Misschien hebben we elkaar daar wel gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies.
In "mijn" tijd ook regelmatig naar houseparty's geweest, maar dat klonk toch nog wel wat beter dan dit hoor.
Dat was ik ook niet van plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het vooral niet te serieus nemen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef gerbenp het volgende:
Regering van België doneert even 1 miljoen aan Music for Life namens de premier
Zie ik onze regering ook wel doen, niet verdubbelen maar gewoon 1 of 2 miljoen donerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef gerbenp het volgende:
Regering van België doneert even 1 miljoen aan Music for Life namens de premier
Oh. Tot hoe laat is het?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef DeLuna het volgende:
Morgen om deze tijd zijn ze het huis al uit!
Kwam jij dan in de buurt van Oldenzaal/Haaksbergen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben we elkaar daar wel gezien
Hmja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef DeLuna het volgende:
Morgen om deze tijd zijn ze het huis al uit!
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kwam jij dan in de buurt van Oldenzaal/Haaksbergen?
quote:
Dat vroeg ik me ook al af. Veel hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Natha-- het volgende:
Zeg, waarom al die Anouk items op de veiling??
Ze wil rullevant blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Natha-- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hier in mijn durpke was een keer iemand met beugeltje die een piemol ging smullen.. tot het vast zat, konden ze cock-in-mouth naar het ziekenhuis
Oohhhquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wist ik niet. Ik ben een SR-noep.
Omdat Anouk gul wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Natha-- het volgende:
Die kut moet weer es van al haar troep af. Kan ze zelf niet op de veiling?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Natha-- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh. Ik zag gekke tags. Gebeurde vroeger bij Opera ook. Nu geen last meer van.
Die heb ik wat minder bezocht. Was toen nog maar 16/17 jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Meer de grote landelijk feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |