Dat dus, het mooie is ook dat je officieel papier- en administratiewerk makkelijk overdag kan doen, waar je in dagdienst gelijk een halve of hele dag vrij ertegenaan moet gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:57 schreef DutchSpike het volgende:
Ga werk zoeken waarbij je nachtdienst kan draaien.
Niet goed genoeg, mede dankzij slaapproblemen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:07 schreef WitWit het volgende:
Dus je bent ontslagen omdat je niet functioneerde?
Ik geloofde je salaris van 6 ton per jaar nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:42 schreef allesbeterweter het volgende:
Zat van de week nog even met verwerker(TS) over mijn salaris te bloggen en nu al ontslag.
Leek mij een toffe gozer ?
Vergeet niet dat ik ingenieur ben hè, wij verdienen niet zoveel hier (maar hebben wel leukere banen)quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Wtf is dit zelfs een fabriek medewerker verdient meer,terwijl jij eigenlijk meer hoort te verdienen (woordgrap)
Een belastingadviseur verdien 4 keer zoveel dan jou,terwijl het simpeler werk isquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:07 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, mede dankzij slaapproblemen.
[..]
Ik geloofde je salaris van 6 ton per jaar niet
[..]
Vergeet niet dat ik ingenieur ben hè, wij verdienen niet zoveel hier (maar hebben wel leukere banen)
Face it, je bent een freak of nature. De mensheid is er al duizenden jaren genetisch op ingesteld om tussen zonsonder- en opgang te slapen. Maar ja, je kan altijd proberen deze op internet in de wereld geholpen diagnose tot waarheid te bombarderen en je de rest van je leven in de ziektewet te storten nadat je je voor laten we zeggen 50% hebt af laten keuren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:57 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Hoe kom ik er vanaf
Kan ik in de ziektewet?
Jij likt echt zijn balletjes of niet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Akwasi het volgende:
Jahr00n pakt wel 40k per dag naast zijn uitkering
Vertel me eens iets wat ik niet weetquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:28 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Een belastingadviseur verdien 4 keer zoveel dan jou,terwijl het simpeler werk is
In de zomer sta ik wel weer vroeg op en slaap ik eerder dan 2 uur...quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:01 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Face it, je bent een freak of nature. De mensheid is er al duizenden jaren genetisch op ingesteld om tussen zonsonder- en opgang te slapen. Maar ja, je kan altijd proberen deze op internet in de wereld geholpen diagnose tot waarheid te bombarderen en je de rest van je leven in de ziektewet te storten nadat je je voor laten we zeggen 50% hebt af laten keuren.
1 tip, vertel jezelf deze leugen tot in het oneindige en het wordt uiteindelijk waarheid, ga dan pas naar de huisarts voor de diagnose en verpest daarna pas de carrierekansen in de rest van je leven!
Ondanks al 7 jaar tinnitus heb ik daar geen moeite mee. Helaas, maar waar: je moet het leren accepteren en omvormen naar iets van jezelf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef mrazura het volgende:
Ik ken het man ik lijd nu bijna een half jaar aan oorsuizen in beide orenVoordat ik slaap ik het vaak ook een uur 3,4
Hoeveel weken krijg je voor 5 maanden werk?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef Herpderphawk het volgende:
Sta gewoon op, luie flikker.
En nu uitkeringen trekken zeker
Ik dacht dat je Hebreeuws vertaalde en nu kan je ook nog eens Japans?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Nippon arakasi kokido 日本に比べてメリークリスマス
tnxquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Nippon arakasi kokido 日本に比べてメリークリスマス
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |