Succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef GlenSpey het volgende:
Wat denken jullie? SW:TOR over 1 jaar: succesvol of flop?
27 euroquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef GuybrushT het volgende:
Hoeveel kost zo'n timecard? Ik moet geld op mijn paypal zetten en daar gaan 1- 2 werkdagen overheen...
dit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:30 schreef msnk het volgende:
Hangt ervan af wat jouw definitie van een flop is.
Echt floppen (zoals Aion) zal het sowieso niet, zie ik echt niet gebeuren.
Of ze WoW inhalen wat betreft subs is een ander verhaal
Die online visa card was geen optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:10 schreef Schaapje1987 het volgende:
Zo meteen maar naar de winkel om nog een game time card te kopen want dat hele Credit Card gebeuren is een ramp.
Kan ik eindelijk eens spelen haha
ben redelijk wat bugs tegengekomen ja, maar allemaal klein en niet noemenswaardig, die groene vlakken had ik ook op NS (3x een paar vlakjes )quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zoveel bugs in dit spel![]()
al die groene lichtvlakken op tatooine en nu een of andere bug dat ik nergens meer op kan klikkenkan ook geen exit game klikken
quote:20-12-20112281707¤ 39,98iDealUw order is in bestelling
Haal m dan ook gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter heb ik 'm voor de 2e week van de vakantie binnen.
Waarom vrees je een flop.quote:
allang, en hij is groot en actief ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
game client aan het downloaden, is de fok guild al een feit ?
Ik moet eerlijk zeggen dat wow 4.3 mij juist weer tegenvalt. Te weinig nieuwe dungeons = teveel herhaling en vervelende grinding fests.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Waarom vrees je een flop.
Natuurlijk het is niet SWG die ik toch wel beter vond(preNGE), maar toch ik denk dat deze MMO het zeker wel gaat maken. je moet niet vergeten dat ze el met add-ons zullen komen. Och en waarom zou het WOW moeten verslaan. Je moet maar zo denken net als EVE waar de community goed is heeft elke MMO een plaatsje.
succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:59 schreef Leanishibe het volgende:
Game binnen, nu nog de boel downloaden.
bij mij is hij net begonnen met downloaden en hij zegt 1.66GB, houdt dat in dat dat alleen de patch is en daarna de 25gb komt? :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ben al een tijdje bezig, nog 7 Gig ofzo.
Nee de game is uitstekend. Ik was erg sceptisch maar buiten het space gebeuren bevalt het prima. Wel is het voor mij wennen om een class build MMO te spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef GuybrushT het volgende:
ik ook.
Ben wel een beetje opgewonden stiekem![]()
als het goed is wel ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Thormodo het volgende:
Als ik als betaalmiddel PayPal invoer krijg ik gelijk een scherm van PayPal dat ik wat moet betalen. Betekent dat dat hij dan gelijk die 13 euro van mijn account afschrijft?
Ik ga morgen maar even kijken bij de FRS oidquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Haal m dan ook gewoon in de winkelkleine moeite en bij de meeste winkels kost het maar een paar euro meer dan bij de webshop.
neequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Thormodo het volgende:
Als ik als betaalmiddel PayPal invoer krijg ik gelijk een scherm van PayPal dat ik wat moet betalen. Betekent dat dat hij dan gelijk die 13 euro van mijn account afschrijft?
Bij mij niet dat gebeurt als die 29 dagen om zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Thormodo het volgende:
Die zijn er nog steeds, maar lang niet meer zo erg. Maar dat ligt ook aan jezelf. Er zijn ook std servers waar je geen wachtrij hebtquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar even kijken bij de FRS oid
Zijn de problemen met qeues al opgelost trouwens?
Weet dat niet, maar wat ik wel weet is dat op The Red Eclipse wel veel NLers zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Leanishibe het volgende:
Op welke server zitten de meeste fokkers?
De meeste FOK!-ers zitten op:quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Leanishibe het volgende:
Op welke server zitten de meeste fokkers?
Hey boiiiii,quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef GuybrushT het volgende:
Weer even een noob vraag maar: ik heb de game net in de winkel gekocht. Alle stappen uitgevoerd, client gedl en hijs nu bezig met 1.6GB te downloaden via de launcher.
Alleen... Ik heb de game niet via de cd's geinstalleerd. Betekent dit dat ik dit alsnog moet doen of gaat alles nu gewoon via de client. M.a.w. na die 1.6GB staat me nog een gruwelijke download te wachten.
hah dank je, hier was ik al bang voor. Ik kan me nog herinneren dat je bij Wow je internetverbinding uit moest zetten zodat je alles via de cd's kon isntalleren. Te laat herinnert.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey boiiiii,
Ik hoop dat je een beetje een normale internet connectie hebt.
Want volgens mij skipt ie die dvd's (3 zijn het ja) en download ie alles via de client.
Speltechnisch zou het logischer zijn dat ie EERST de essentiële spelonderdelen van de DVD's installeert en DAARNA via de client.
Dat is niet het geval bij jou, dus ik denk dat je je PC aan moet laten staan en hem alles moet laten downloaden, en je dus NIET je dvd's erin hoeft te stoppen.
nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Was vergeten dat het koopavond wasEven naar de Free Record Shop geweest en nu heb ik 'm
Alleen stond er zo'n vrouwtje achter de counter, mang die was lekker. Spaghetti begon al uit mijn zakken te rollen voordat ik binnen was.
Maar ik heb 'm dus
Hoeveel GB is die dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:24 schreef GuybrushT het volgende:
[..]
nice. Nu de helse download nog
Dat wordt dan de hele nacht aan laten staanquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef cherrycoke het volgende:
veel 25gb ofzo ben er ook al weer 2 uur mee bezig
main assets 1 is de grootstequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef GuybrushT het volgende:
Ben nog steeds met de "Downloading English Video 1" bezig.
valt me nu pas opquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel matig dat er geen handleiding bij zit naast het standaard 'wees geen mongool en lik het scherm niet gr gr gr'. Bij WoW had je bijna 200 pagina's aan handleiding
ach, je heb een tutorial van 10 levels, met genoeg in-game helptekstquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel matig dat er geen handleiding bij zit naast het standaard 'wees geen mongool en lik het scherm niet gr gr gr'. Bij WoW had je bijna 200 pagina's aan handleiding
ik moet nog 6.2gb daarvanquote:
Ik heb credit card gebruikt, zodra ik het spel kan spelen (morgen wss) ga ik die subscription cancellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hm, ze accepteren geen ABN-Amro neem ik aan?Anders moet ik zo'n Gametime code kopen.
Als ik Paypal probeer krijg ik telkens ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef Pixell het volgende:
CC, Paypal, Gamecard
Dus als je je Paypal linkt aan je bankaccount
quote:Creditcardnummer
Voer een geldig creditcardnummer in.
hier ook nog maar 800KB/squote:Op vrijdag 23 december 2011 21:42 schreef Leanishibe het volgende:
Ik ben nu bij English Assets 1.
Hier gaat het 500 KB/s.
De andere delen gingen met ruim 4000 KB/s.
Iemand ook last van het feit dat het 500 KB/s gaat?
dan zit je niet op de juiste plek, want je moet je bankaccount linken aan je paypal, niks met een creditcard, anders als je die had kan je net zo goed dat invoeren op swtor :/quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik Paypal probeer krijg ik telkens dit
[..]
En ja, ik voer het juiste nummer in [ afbeelding ]
Oh ik zie het al, het ondersteunt ABN-Amro niet, en ook geen iDeal. Dan morgen maar zo'n kaartje halen oid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
dan zit je niet op de juiste plek, want je moet je bankaccount linken aan je paypal, niks met een creditcard, anders als je die had kan je net zo goed dat invoeren op swtor :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:19 schreef Morthill het volgende:
Zojuist mijn eerste World Boss neergehaaldTrapjaw op Tatooine ging neer.
Kregen een perfecte tankdrop ook en ik was de enige tankdikke faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ja, hij is blijkbaar berucht en iedereen heeft hem nu op ignore staan, succes met het zoeken van party's in de toekomstquote:
Waar kan je beginnen met downloaden dan?quote:
Gaat leuk worden met mijn 200 ( ja jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef GuybrushT het volgende:
Het is de soepstengel waar je even aan knaagt voordat de ober je überhaupt helpt.
Best wel jaloers.quote:
OMGGGGGGquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
trucje, als ie weer zo langzaam is op pauze drukken en dan weer doorgaan.
Sowieso alles lager dan 2000 KB/s.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef GuybrushT het volgende:
Wat is langzaam? lager dan 500/ kbs
hm bij mij komt ie niet boven de 500quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:07 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Sowieso alles lager dan 2000 KB/s.
Ook niet nadat je op pauze hebt gedrukt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef GuybrushT het volgende:
[..]
hm bij mij komt ie niet boven de 500
nopequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ook niet nadat je op pauze hebt gedrukt?
Heel slecht ja, ik moet juist mezelf aansporen om te stoppenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag 2 keer ingelogd op mijn sith inquisitor. Beide keren na krap 2 minuten alweer uitgelogd. Slecht voorteken als ik mezelf nu al moet aansporen om door te spelen
Dan begin je een andere classquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag 2 keer ingelogd op mijn sith inquisitor. Beide keren na krap 2 minuten alweer uitgelogd. Slecht voorteken als ik mezelf nu al moet aansporen om door te spelen
Ik ben sinds de early acces niet meer ingelogd geweestquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heel slecht ja, ik moet juist mezelf aansporen om te stoppen
idem dito, vandaag weer de hele dag gespeeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heel slecht ja, ik moet juist mezelf aansporen om te stoppen
Ik merk het ook opeens buiten 80 fps en binnen 65-70 fpsquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
men pc is prima alleen in gebouwen heb ik het in swtor op een of andere manier
Worden de graphics daar zichtbaar beter van? Of zijn het slechts 'minor' improvements? Ik zie dat de TS nogal veel over shadows leutert, en dat kan me weinig interesseren. Op het moment ben ik echter te moe om me er goed in te verdiepen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Prullenbak6 het volgende:
Voor de mensen die hun graphics wat beter willen:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=59145
Eind resultaat:
[ afbeelding ]
oh wist ik nog niet eensquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik merk het ook opeens buiten 80 fps en binnen 65-70 fps
CTRL + SHIFT + F laat je fps zien btw.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:46 schreef JohnSpek het volgende:
Kan je ergens kijken of je PC ToR trekt?
Mijn PC:
Duo 2 Core E6600
2gb ram
Radeon 5600
voor dat kilk probleem , moet je even je UI resetten waneer je dat hebt , 2x ctrl-U ^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zoveel bugs in dit spel![]()
al die groene lichtvlakken op tatooine en nu een of andere bug dat ik nergens meer op kan klikkenkan ook geen exit game klikken
niet echt neequote:Op zaterdag 24 december 2011 11:29 schreef GuybrushT het volgende:
[..]
heb je hem vannacht niet aan laten staan? :p
Ik ben ook 30, maar ik ben veel te snel gelvled door de space missionsquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:46 schreef dnbrainwash het volgende:
lvl 30![]()
Weer een leveltje pvp'en nu denk ik, geen zin in quests etc.
het is geen Kerst, Kerst is morgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:11 schreef Pixell het volgende:
Wakker worden om 1400, gezellig zo kerstmiddag hahavolgens mij heb ik kerstontbijt ook gemist hier thuis
Het is kerstmiddag, of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
het is geen Kerst, Kerst is morgen
Klinkt erg tof! Ben nu lvl 31, vandaag maar eens richting lvl 35 lvl'n!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef S1gnum het volgende:
Wat een fantastisch spel is dit. Ik weet niet of er iemand al rond de level 35 is met een Imperial Agent, maar het verhaal gaat echt een bizarre wending krijgen. Ik zal geen spoilers gaan geven, maar ik heb nog nooit in een MMO meegemaakt dat ik voor een dilemma sta en niet weet wat ik precies moet doen. Je gaat keuzes maken die je legacy bepalen. Het verhaal is echt fantastisch! Er gaan dingen gebeuren in je quest line die echt een hele rare richting op gaan, je raakt echt verweven in allerlei machtspelletjes met bepaalde personages.
Je bent gekquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het is kerstmiddag, of ben ik nou gek
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Klinkt erg tof! Ben nu lvl 31, vandaag maar eens richting lvl 35 lvl'n!
Ik heb de strijk en afwas gedaan, nieuwe was in de machine, zo nog last-minute boodschappen doen (ik ben gestoord ja) en dan nog stofzuigen en dweilen. Ik wou dat ik zoveel tijd had voor TORquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben vandaag aan t kazen draaien
Noooooooooooo
ik heb dat lelijke khem val dingquote:
Ok dus het is niet iets officieels, maar hier in de regio wel gebruikt als excuus om flink te zuipen blijkbaar..quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bent gek
Er is hooguit zoiets als Christmas Eve, de vooravond van Kerst.
Als je naar het fleet station gaat nadat je klaar bent op Korriban kan je sorc/sin kiezen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef cherrycoke het volgende:
effe kleine pausje, deze game.. te epicben al bezig sinds 14:00 ben level 9 geen idee waar je sorcerer kan worden op level 10
Een zaterdag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ok dus het is niet iets officieels, maar hier in de regio wel gebruikt als excuus om flink te zuipen blijkbaar..
En het is vakantie, dus ja ik heb veel vrije tijd, ik ga op een dag als deze echt niet de moeite nemen om huishoudelijke klusjes te doen
Ik kreeg als Warrior (juggernaut) pas na de 3e wereld een healing companion, wat wel vet ideaal is. Gewoon elites neerhalen zonder echte moeite.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je naar het fleet station gaat nadat je klaar bent op Korriban kan je sorc/sin kiezen.
Ik zit me inmiddels af te vragen in welke skill tree ik mijn punten zal pompen. Ik wil heel graag een healer en heb begrepen dat je prima als healer kan levelen met een dps compagnon, maar ik heb enkel nog die idiote darshada ofzo (en aan zn abilities te zien lijkt me dat een tank compagnon). Kan ik mijn punten dan toch beter in een dps tree stoppen?
Gruwelijk idd!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
voor de mensen die zitten te wachten
ik gebruik ook als healer mijn tank companion erg simpelquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je naar het fleet station gaat nadat je klaar bent op Korriban kan je sorc/sin kiezen.
Ik zit me inmiddels af te vragen in welke skill tree ik mijn punten zal pompen. Ik wil heel graag een healer en heb begrepen dat je prima als healer kan levelen met een dps compagnon, maar ik heb enkel nog die idiote darshada ofzo (en aan zn abilities te zien lijkt me dat een tank compagnon). Kan ik mijn punten dan toch beter in een dps tree stoppen?
Had het gezien ja, Hutt in een robotquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef DaFan het volgende:
Nieuwe content on the way
http://www.swtor.com/blog/sneak-peek-james-ohlen
Same, eindelijk eentje waar ik max lvl zal wordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:57 schreef byah het volgende:
Eindelijk een MMO waar ik echt helemaal in mee kan gaan
De vraag alleen al doet pijn in mijn zielquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:48 schreef Catch_me het volgende:
Zitten hier nog star wars fanatics?
Ben de 1080P versies van alle SW films aan het downloaden (heb ze nog nooit gezien), heb nu deel 1 t/m 6, dat zijn ze allemaal toch?
dat is niet heel storend, de films zijn goed genoeg en zo bewaar je het beste voor het laatstquote:Is nou de beste volgorde om van de oude films naar de nieuwe te gaan? Anders krijg je dat je begint met dikke special effects en daarna naar oude 'meuk' zit te kijken
Ga ze niet downloaden man, starwars koop je gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:48 schreef Catch_me het volgende:
Ben de 1080P versies van alle SW films aan het downloaden (heb ze nog nooit gezien), heb nu deel 1 t/m 6, dat zijn ze allemaal toch?
Is nou de beste volgorde om van de oude films naar de nieuwe te gaan? Anders krijg je dat je begint met dikke special effects en daarna naar oude 'meuk' zit te kijken
Ik zou eerst 4,5,6 doen en dan de andere. Het zijn toch wel enigszins afzonderlijke trilogieën, en omdat de nieuwere films wat dieper gaan kun je die beter tot het laatst bewaren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:48 schreef Catch_me het volgende:
Is nou de beste volgorde om van de oude films naar de nieuwe te gaan? Anders krijg je dat je begint met dikke special effects en daarna naar oude 'meuk' zit te kijken
Dieper hoe? Ze zijn zo oppervlakkig als een spiegelquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou eerst 4,5,6 doen en dan de andere. Het zijn toch wel enigszins afzonderlijke trilogieën, en omdat de nieuwere films wat dieper gaan kun je die beter tot het laatst bewaren.
ik ben skeer, sry :$quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:07 schreef benx het volgende:
[..]
Ga ze niet downloaden man, starwars koop je gewoon(79,99 voor alle 6 delen op blu ray)
Dat lijkt inderdaad zo, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dieper hoe? Ze zijn zo oppervlakkig als een spiegel
Ik was misschien verblind door mijn schitterende reflectie, maar zeker de eerste twee hebben inhoudelijk geen zak te bieden, hoe vaak je ze ook kijkt.quote:
lopenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
ik zit vast, ik heb geen idee hoe je bij lord grathan's estate komt...
De omgevingen zullen wat minder levenloos en doods worden (echte sets tegen groene schermen) en de force wat minder bling bling maar toch mysterieuzer en mooier in mijn ogen. En geen idioot van een Jar jar nogwat. De ruimte gevechten zijn zeker simpeler maar prima in mijn ogen. Je krijgt geen diarree aan kleurtjes en snelle bewegingen maar een beetje spanning in het afwachten. Vroegah was alles beter...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Salamando het volgende:
Als je 1 als eerste kijkt zal he grafisch na 3 minder worden, maar de films zelf zijn beter qua verhaal.
Welke server zit je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Same, eindelijk eentje waar ik max lvl zal worden
Ja ik, heel veel mensen zitten daar!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef GuybrushT het volgende:
Ik zit op Legion of Lettow/ republic. Nog meer mensen hier?
Mwah, ik vind het enigszins storend. Als je die lightsaber 'gevechten' in die oude films ziet, is dat nogal pauperig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
De vraag alleen al doet pijn in mijn ziel
[..]
dat is niet heel storend, de films zijn goed genoeg en zo bewaar je het beste voor het laatst
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het enigszins storend. Als je die lightsaber 'gevechten' in die oude films ziet, is dat nogal pauperig.
het is wel een uitdagingquote:Op zondag 25 december 2011 00:29 schreef Salamando het volgende:
Kan iemand die healer speelt en al wat flashpoints gedaan heeft zijn ervaringen delen?
Ik hoop flop.quote:
lastig, zeker resource-managing als operative is erg lastig, 2-3 heals en je heb geen energy meer, dus je moet echt minimal healenquote:Op zondag 25 december 2011 00:29 schreef Salamando het volgende:
Kan iemand die healer speelt en al wat flashpoints gedaan heeft zijn ervaringen delen?
Dit heb ik precies zo met mijn Bounty Huntertquote:Op zondag 25 december 2011 01:51 schreef leeell het volgende:
[..]
lastig, zeker resource-managing als operative is erg lastig, 2-3 heals en je heb geen energy meer, dus je moet echt minimal healen
Zelfde met de inquisitor.quote:Op zondag 25 december 2011 02:17 schreef benx het volgende:
Dit heb ik precies zo met mijn Bounty Huntert
jaquote:Op zondag 25 december 2011 10:48 schreef Salamando het volgende:
Heb je voor flashpoints ook echt een dedicated healing spec nodig?
Op 1e Kerstdagquote:Op zondag 25 december 2011 11:22 schreef GuybrushT het volgende:
Lvl 10 jedi consular op Legions of Lettow, zelfde wat schaapje zegt.En prettige kerst allemaal.
Zit nu overigens in een qeue van 266
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Baas, ik zit op chuundar, bounty hunter (jwz) lvl 30 nu.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Darth Calypho, bounty hunter (imperial jwz)
Ik ben daar op een PVE server wel eens gewoon een sith basis proberen binnen te lopen. Alleen omdat ik er taxi-stand zag, dus in de veronderstelling was dat het 1 van de republic was :Squote:Op zondag 25 december 2011 14:57 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
summon ik ff die world boss op tatooine
haha die fout heb ik ook gemaakt ja!quote:Op zondag 25 december 2011 15:03 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik ben daar op een PVE server wel eens gewoon een sith basis proberen binnen te lopen. Alleen omdat ik er taxi-stand zag, dus in de veronderstelling was dat het 1 van de republic was :S
Ik had eergisteren mijn eerst world pvp, maar niet 1v1, nee we hadden 20v20 op tatooine! Echt super vet, echter had de server er moeite mee en dat viel me wel heel erg op..min punten voor bioware!quote:Op zondag 25 december 2011 15:04 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
haha die fout heb ik ook gemaakt ja!
net ook nog een lvl 26 operative gedood hij kreeg 10% van mijn health eraf![]()
ik ga niet hun spawn campen trouwens gewoon 1x is leuk
Je weet toch hoe lang de download duurdequote:Op zondag 25 december 2011 16:46 schreef Leanishibe het volgende:
Als echt elke class een eigen verhaallijn heeft dan is deze game echt belachelijk groot.
Ik speel op medium met wel een hogere resolutie.quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
Vette armor.
Wel een slecht plaatje, speel je op 800x600 ofzo?
Ben jij een tweaker?quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef benx het volgende:
[..]
Ik speel op medium met wel een hogere resolutie.
Plaatje is ingezoomd + uitgesneden
nergens last vanquote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
lagspikes van meer dan 6 secondenfaalspel
Ik ook. Best tof.quote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef cherrycoke het volgende:
heel de avond bezig geweest met heroics area's + heroic qeusts
Jouwn internetconnectiequote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
lagspikes van meer dan 6 secondenfaalspel
Moet jij niet guild wars pre-orderen ofzo?quote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Rivalo het volgende:
Treed er trouwens al enige Buyer's remorse op? Hoor niet erg veel positiefs, behalve hier dan.
Sja dat zijn allemaal kindertjes die zeiken dat t allemaal gestolen is. Terwijl je al die mongooltjes die CoD spelen nooit hoort klagen dat t een shooter is, want sja, in alle andere 4000 uitgebrachte shooters moet je ook met een crosshair op een npc richten en dan schietenquote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Rivalo het volgende:
Treed er trouwens al enige Buyer's remorse op? Hoor niet erg veel positiefs, behalve hier dan.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Moet jij niet guild wars pre-orderen ofzo?
Ik hoorde eigenlijk nog veel kritiek op Bioware, hoe ze met hun games omgaan, dan op de game zelf. Vooral het feit dat elke ras op elkaar lijkt en ze animations en camera standen gerecycled hebben van hun vorige games en dat de lijn tussen Singleplayer en Multiplayer niet goed gebalanceerd zijn(Veel missies en quests voelden, door de zones, nogal alleen en singleplayer-achtig)quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja dat zijn allemaal kindertjes die zeiken dat t allemaal gestolen is. Terwijl je al die mongooltjes die CoD spelen nooit hoort klagen dat t een shooter is, want sja, in alle andere 4000 uitgebrachte shooters moet je ook met een crosshair op een npc richten en dan schieten
Dat zegt niks, er zit ook zo'n gast van Bioware die SWTOR en Dragon Age 2 (Slechtste WRPG ooit!) een 10 gaf, en de Witcher 2 een 0 en Skyrim een 3.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien krijgt t van de metacritic een 8,8 vd critics
Even snel op GW2 website gekeken:quote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef Rivalo het volgende:
Vooral het feit dat elke ras op elkaar lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lijken alle races ook op elkaar, dus voordat je hier een beetje komt lopen trollen, zet je fanboy GW2 bril af en ga daar in dat topic lopen verkondigen hoe alles op elkaar lijkt.
En waarschijnlijk vrij weinig mensen die hier SWTOR hebben gekocht op aanraden van Power Unlimited of Metacritic, oftewel dat boeit ze allemaal geen ene reet.
Next!![]()
Neuh ben aan het afronden op Nar Shaddaa maar moet ook nig naar Ballomar (oid). Duurt nog wel ff denk ikquote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
weet niet of je al op Taris bent maar dan krijg je wel een beetje behoefte aan een mount en op Tatooine helemaal
eens!quote:Op maandag 26 december 2011 11:12 schreef RickoKun het volgende:
Sja, iedereen op /b/ etc vindt bioware de slechtste developer ooit.
Maar dat zijn allemaal kleine kankerkindjes, want die hebben geen besef wat voor bazenspellen ze hebben uitgebracht. Dat ze alleen dragon age 2 verneukt hebben laat maar zien hoe zuur alle gamers zijn. Waarom hap ik ook nognu geef ik geen aandacht meer hieraan
quote:Op maandag 26 december 2011 04:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
Even snel op GW2 website gekeken:Zo te zien heb je geen enkele gameplay gezien. De Sylvari lijkt totaal niet op de human. Ookal lijkt het misschien op dat plaatje wel. De Norn is vele malen lager en gespierder dande human, terwijl de sylvari eigenlijk op levende planten lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lijken alle races ook op elkaar, dus voordat je hier een beetje komt lopen trollen, zet je fanboy GW2 bril af en ga daar in dat topic lopen verkondigen hoe alles op elkaar lijkt.
En waarschijnlijk vrij weinig mensen die hier SWTOR hebben gekocht op aanraden van Power Unlimited of Metacritic, oftewel dat boeit ze allemaal geen ene reet.
Next!
De SWTOR races zijn allemaal even lang en zijn gebaseert op hetzelfde model om de camerastanden en animations te kunnen recyclen, en dit is geen troll dit is gewoon een feit. Nu heb je bijvoorbeeld rode humans met een tentakel op de kop ipv een totale nieuwe race. Bioware is hiermee lui geweest en ik ben benieuwd waar die 300 miljoen naar toe is gegaan.
Dan kun je mij een fanboy noemen omdat ik kritiek geef maar dan heb jij een aardig grote roze bril op.
Ik was gewoon benieuwd of hier nog mensen zijn die negatieve ervaringen hebben met deze game. Wat ik wel op andere fora's en boards lees. Laat ik het even duidelijk maken dat ik graag heb dat deze MMO slaagt. GW2 en deze game zouden makkelijk naast elkaar kunnen bestaan. Het probleem is alleen dat nogal veel MMO's floppen, denk bijvoorbeeld aan Aion.
Alleen er is wel echt iets mis met Bioware en daar kan je niet omheen. Dragon Age 2 is ruk. Slechte combat. Slechte storyline. Mass Effect 3 lijkt dezelfde kant op te gaan. Het script wordt bagger, bij elk deel slopen ze er meer RPG elementen uit totdat het een slechte action game wordt.
Hedde ge weer zoen hendig sjieke oordop veur mie!?quote:Op maandag 26 december 2011 11:15 schreef leeell het volgende:
[..]
eens!
ga trouwens gelijk maar even langs de mailbox
Het argument 'WoW in Space' is nogal een gevaarlijke.quote:Op maandag 26 december 2011 11:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Eigenlijk is het een middelmatige mmorpg (op de story na) mmorpg in een star wars jasje maar sommige mensen kunnen er niet tegen als je hen daarmee confronteert. Voor het budget wat ze hadden vind ik het ook wel wat tegenvallen. Misschien als de hype voorbij is dat iedereen wat kritischer is. Niet gelijk op mij haten nu allemaal dankjewel![]()
Neemt niet weg dat ik het erg chill vind spelen en zal me er zeker nog een tijdje mee vermaken
Hoe vaak gaan we dit nog doen?quote:Op maandag 26 december 2011 11:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Eigenlijk is het een middelmatige mmorpg (op de story na) mmorpg
Ik vind het juist geweldig, af en toe een geweldige singleplayer als ik geen zin heb om met mensen te praten (autisme jwz) en ik heb ook een paar broeders gevonden om mee te PvPenquote:Op maandag 26 december 2011 11:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Eigenlijk is het een middelmatige mmorpg (op de story na) mmorpg in een star wars jasje maar sommige mensen kunnen er niet tegen als je hen daarmee confronteert. Voor het budget wat ze hadden vind ik het ook wel wat tegenvallen. Misschien als de hype voorbij is dat iedereen wat kritischer is. Niet gelijk op mij haten nu allemaal dankjewel![]()
Neemt niet weg dat ik het erg chill vind spelen en zal me er zeker nog een tijdje mee vermaken
Balmora vond ik persoonlijk weinig aan, ik zit nu op San Dorraa (?) en die ziet er zoveel beter uitquote:Op maandag 26 december 2011 12:27 schreef RickoKun het volgende:
Hatzee, croissants gehaald.
Nu zo maar naar balmora met m'n BH level 19 (dat terwijl balmora tot lvl 20 eigenlijk bedoeld is)
quote:Op maandag 26 december 2011 11:41 schreef Rivalo het volgende:
Bioware is hiermee lui geweest en ik ben benieuwd waar die 300 miljoen naar toe is gegaan.
lekkere drogredenquote:Op maandag 26 december 2011 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan we dit nog doen?
Bovenstaande is onzin uiteraard. Er is functioneel niets mis met het spel.
feitelijk is jouw klacht een gebrek aan contentquote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
lekkere drogreden![]()
Ik vind dat ze het met sommige dingen er erg makkelijk vanaf hebben gemaakt voor het budget dat ze hadden maar ik zeg niet dat er grote dingen mis mee zijn. Ik probeer hier niet te verkondigen dat het een slecht spel is ofzo maar ik had er meer van verwacht. Maar ben blij dat jij het een super spel vind en de gebreken jou minder storen dan mij
Leg uit.quote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het met sommige dingen er erg makkelijk vanaf hebben gemaakt voor het budget dat ze hadden
Het punt is dat jouw verwachtingen niet realistisch zijn en dat reageer je af op de game.quote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
lekkere drogreden![]()
Ik vind dat ze het met sommige dingen er erg makkelijk vanaf hebben gemaakt voor het budget dat ze hadden maar ik zeg niet dat er grote dingen mis mee zijn. Ik probeer hier niet te verkondigen dat het een slecht spel is ofzo maar ik had er meer van verwacht. Maar ben blij dat jij het een super spel vind en de gebreken jou minder storen dan mij
Daar heb je zeker gelijk in en daarom geef ik het ook zeker een kansquote:Op maandag 26 december 2011 12:41 schreef leeell het volgende:
[..]
heb geduld, SWG, WOW,LotRO , geen enkele van die spellen was uitgebreider of netter afgemaakt dan Swtor
agh, 300 miljoen of de echte 60 miljoen die aan de game besteed zijn, waaromz ouden we ons aan de feiten houdenquote:
Heb je de flashpoints wel goed gespeeld? Want er zijn echt unieke drops die worden bepaald op basis van het soort personages dat rondloopt. Dus elke flashpoint heeft drops die uniek zijn, zoals WoW dat ook had.quote:Op maandag 26 december 2011 13:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in en daarom geef ik het ook zeker een kans![]()
Maar wat ik bijvoorbeeld jammer vind is dat de items mij geen uniek gevoel geven. Het klinkt een beetje raar maar ik had graag Hammer station 3x gedaan om zo uiteindelijk Generaal Pipo's boots te vinden met 0 endurance en 30 aim dat je echt een idee hebt van item x komt uit die instance of van die die quest maar nu heb ik van geen van mijn items enig idee waar ik die heb gevonden omdat het allemaal hetzelfde is. Gewoon wat aim en endurance erop dat is het. Er is geen verscheidenheid zegmaar. Sommige mensen zullen dit wel kunnen waarderen omdat ze geen zin hebben om een bepaalde instance x keer te farmen tot eindelijk hun drop komt maar ik vind het jammer en een teken van luiheid van de developer.
En ik ben in het spel ook bezig met craften en het doet weliswaar niks verkeerd maar ik denk dat het als je eenmaal lvl 50 bent weinig toevoegt en iedereen zal even goed worden, niet dat je zegt van ga naar persoon x want hij maakt de beste helm. Het leek me leuk als je echt de weide wereld in moet om uit een of andere afgelegen grot op tatooine een krayt dragon pearl te halen voor item x maar nu kun je gewoon met je lvl 10 alt terwijl je op de fleet blijft je professions naar 400 lvlen, je hoeft geen 1 keer naar buiten. In wow (sorry sorry sorry) was ik leatherworking en dan moest ik rond lvl 40 black dragon scales gaan farmen voor een blue item met toffe stats dus moest je echt naar een bepaald gebied gaan om een specifiek crafting material te vinden.
En Esseles vond ik heel vet maar de instances erna lijken er totaal niet op en zijn redelijk standaard wat ik ook jammer vind.
En de vele bugs en ontbrekende dingetjes, ik snap dat het een mmorpg is en dat er bugs in zitten en dingen nog worden toegevoegd maar mijns inziens zijn het er teveel.
En nogmaals ik ben geen spion van blizzard die aan het haten is op swtor want ik speel het net als jullie ook met veel plezier maar de meesten hier zouden het spel een 10+ geven en ik een 7.5 ofzo maar ik denk dat het verstandiger is dat ik gewoon mijn belevenissen in het spel hier post
Dat is inderdaad wel een beetje jammer, maar dat is in WoW helaas ook al jaren zo.quote:Op maandag 26 december 2011 13:14 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
dat is me inderdaad niet opgevallen (deels door mijn onoplettendheid maar ook deels omdat alle items op elkaar lijken)
edit: heb het opgezocht je hebt deels gelijk dus mijn excuses daarvoor maar een groot deel van de drops zijn niet uniek. Toen ik de filmpjes keek voor het spel uitkwam dacht ik nog dat namen als Esseles Vanguard's Boots een placeholder waren maar dit bleek niet zo te zijn.
Ik ben me ervan bewust dat ik het misschien teveel met wow vergelijk (enige andere mmorpg die ik speelde) waar elke boss een paar unieke drops had maar het feit blijft voor mij dat ik 0 band heb met mijn items en als er iets goeds dropt voor mij dan heb ik echt geen emotie erbij. Sorry voor dit verhaal het is een beetje zweverig![]()
vervelend he een paar posts met meer dan 1 zin van iemand die zijn kritiek onderbouwd en waar niet het woord kanker in voor komtquote:Op maandag 26 december 2011 13:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat jullie opgekankerd zijn bij t volgende topic, julle hebben dit hele topic met succes volgestopt met gezanik over WoW en GW2.
Het is best wel lame om jezelf onderbouwend te noemen.quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
vervelend he een paar posts met meer dan 1 zin van iemand die zijn kritiek onderbouwd en waar niet het woord kanker in voor komt
Onderbouwde kritiek is niets mis mee. Maar kwalificaties als 'middelmatig' roepen omdat ze niet aan jouw perspectief voldoen is allesbehalve constructief.quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
vervelend he een paar posts met meer dan 1 zin van iemand die zijn kritiek onderbouwd en waar niet het woord kanker in voor komt
misschien had je de laatste paar posts gemist maar heb toch echt geprobeerd mijn kritiek te onderbouwen. Ik noemde het inderdaad middelmatig zonder argumentatie maar heb daarna uitgelegd waarom.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het is best wel lame om jezelf onderbouwend te noemen.
Gamers zijn verwend, inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pixell het volgende:
Mensen beseffen zich niet dat bw ook nog maar 5dagen bezig is met het runnen van een mmo, dat iedereen hier de verwachting heeft dat het super awesome geweldig slick strak en foutloos is.. Tja dat werkt natuurlijk niet zo
Kijk vooral naar je /played. Bij WoW was ik na 1 dag en 16 uur played al 85. Nu ben ik net 26.quote:Op maandag 26 december 2011 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gamers zijn verwend, inderdaad.
Neemt niet weg dat ik vind dat het levellen toch wel erg snel gaat, ik ben na een weekje spelen al op 25. Ik hoop dat het naar 50 wat langer duurt.
Ik speel republic op Chuundar en ben tot nu toe nog geen enkele empire speler tegen gekomen buiten warzones.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef GuybrushT het volgende:
even een vraagje over pvp servers in het algemeen, is het een beetje te doen op de republic kant of wordt je helemaal gek geganked.
ah okay, Ik zit op legions of lettow. Wel een enorm drukke server, ik hoop dat het een beetje te doen isquote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik speel republic op Chuundar en ben tot nu toe nog geen enkele empire speler tegen gekomen buiten warzones.
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op maandag 26 december 2011 14:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Kijk vooral naar je /played. Bij WoW was ik na 1 dag en 16 uur played al 85. Nu ben ik net 26.
Je gaat mensen tegenkomen, maar maak je niet druk, tenzij je er 10 tegelijkquote:Op maandag 26 december 2011 14:37 schreef GuybrushT het volgende:
[..]
ah okay, Ik zit op legions of lettow. Wel een enorm drukke server, ik hoop dat het een beetje te doen is
Vooral dat winnen was idd leukquote:Op maandag 26 december 2011 14:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Net een potje Voidstar gewonnen, was leuk!
Pixell bestaat niet zegt iequote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je gaat mensen tegenkomen, maar maak je niet druk, tenzij je er 10 tegelijk
tegenkomt hoef je niet te rennen! Maar op tatooine was voor het eerst dat ik ze ben tegengekomen
En add me anders ff (pixell) dan kan ik altijd helpen als ze vervelend doen
Paypal accepteert ABN wel. Heb het zelf ook gelinkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar kan je beginnen met downloaden dan?Mijn account is nog niet geactiveerd omdat Paypal ABN-Amro niet accepteert, maar dat betekent toch niet dat ik de patch niet alvast kan downloaden?
Of zie ik iets overduidelijks over het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 17:33 schreef Leanishibe het volgende:
Kut.
Ik ben op een punt gekomen waar er geen quests meer zijn en ik te zwak ben om de volgende quest te voltooien.Een paar van die space combat missies doen om level up te gaan een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut.
Ik ben op een punt gekomen waar er geen quests meer zijn en ik te zwak ben om de volgende quest te voltooien.Heb je soms een stealthpop? Heb gelezen van mensen met hetzelfde probleem als jij maar dat kwam omdat ze vaak langs vijanden liepen in stealth. Als ik jou was zou ik gewoon wat space, pvp of flashpoints doen dat lijkt me leuker dan farmen. Heb zelf heb tegenovergestelde van jou en heb quests over moeten slaan wat ik steeds probeerde uit te stellen maar kan het wel aanraden want daarna werd het weer een beetje een uitdaging. Laatste ben nu bijna 31 en net van tatooine af dus alsnog wel iets te hoog voor de planeet waar ik nu heen ga denk ik dus denk dat ik er hier ook een paar skip. Heb wel wat space, instances en pvp gedaan dus daar komt het ook door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best domme vraag ook, ik had het gewoon kunnen weten.quote:
Lvl 32 atm, maar kan ff niet bedenken wie/wat valis ook alweer is!quote:Op maandag 26 december 2011 19:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie van jullie heeft er nu een Jedi Knight van boven de level 23? Ik moet het nu tegen die Valis opnemen maar ik kan hem echt niet verslaan
Hoe hebben jullie het gedaan?
Ok ik zal het zo weer ff proberenquote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lvl 32 atm, maar kan ff niet bedenken wie/wat valis ook alweer is!
ff opgezocht, die kerel was niet heel moeilijk eigenlijk, goed plannen van cooldowns + healthpack en je saberward vroeg gebruiken en dan call of the force om hem weer te resetten, zodat je hem in nood kan gebruiken.
In een party gaan met anderen en dan quests doen met veel dialoog erin, The Esseless bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor het eerst op Coruscant geweest. Ziet er echt mooi uitMaar hoe krijg je social level 1 ? Ik kreeg namelijk een quest waar ik iets moet kopen, maar daar heb ik social level 1 voor nodig
Ah bedanktquote:Op maandag 26 december 2011 20:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In een party gaan met anderen en dan quests doen met veel dialoog erin, The Esseless bijvoorbeeld.
Kut.
Ik ben op een punt gekomen waar er geen quests meer zijn en ik te zwak ben om de volgende quest te voltooien.Hmmm alle bonus missies ook gedaan op balmorra e.d. ? ben met level 32 van Tattooine afgekomen met m'n Sith Warrior.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Zelf ben ik guardian en grote kans dat ik hoger lvl was trouwens!quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Weer geprobeerd, maar ik kan die gast echt niet verslaan
Ben een 24 Sentinel met de Combat Skill Tree trouwens
Ik ben er inmiddels al voorbij, ben nu level 26 en op Tatooine.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm alle bonus missies ook gedaan op balmorra e.d. ? ben met level 32 van Tattooine afgekomen met m'n Sith Warrior.
Aha oke, dan ga ik maar eens een paar flashpoints doenquote:Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al voorbij, ben nu level 26 en op Tatooine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |