quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan mag je staatsexamen doen, schijnt eitje te zijn
Je hebt nog mazzel dat er geen sneeuw lag, ben in de sneeuw afgereden vorige eeuwquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet, maar ingreep is zakken.
Ja bij pakje boter gekregenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]eitje? Iemand die het na 5x nog niet kan iets makkelijkers geven..
![]()
Ik denk altijd maar zo.. kijk om je heen, je ziet domme mensen.. zelfs die hebben een rijbewijs
Ken dus iemand die pas bij de 11e(!) keer zijn papiertje mocht ophalenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]eitje? Iemand die het na 5x nog niet kan iets makkelijkers geven..
![]()
Ik denk altijd maar zo.. kijk om je heen, je ziet domme mensen.. zelfs die hebben een rijbewijs
Zo dan ben je slechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ken dus iemand die pas bij de 11e(!) keer zijn papiertje mocht ophalen
oow dat was erg.. al die sneeuw..quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel dat er geen sneeuw lag, ben in de sneeuw afgereden vorige eeuw
Ik mocht me examen doen bij semi bekende.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel dat er geen sneeuw lag, ben in de sneeuw afgereden vorige eeuw
Collega met wie ik altijd snackdag had is weg en er is geen snoep meer op het bureau, de kilos vliegen er hier ook af.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
geen idee, maar hij was in korte tijd 10 kilo lichter meen ik me te herinneren
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Twijfel je veel bij kruispunten en invoegen enzo?
misschien dan maar beter helemaal niet halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |