Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kijk er niet eens meer van op: mensen die hun kind niet kunnen opvoeden en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Typisch verschijnsel van de laatste jaren.
Vind het anders ook niet echt van goed gedrag getuigen dat de ouders bedreigd worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
"o ja het komst door zijn gedragsstoornis"
Nee het komt door jouw opvoeding.
er staat nergens dat ze daadwerkelijk bedreigd zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Vind het anders ook niet echt van goed gedrag getuigen dat de ouders bedreigd worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
er staat nergens dat ze daadwerkelijk bedreigd zijn
quote:De ouders hebben diverse bedreigingen gekregen.
Wie was dat dan? En waarom word ie gezocht?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Is die door de politie gezochte hooligan van Ajax nu al gepakt? Een maand of wat geleden schoot hij nog vrolijk in De Pijp in de rondte.
Die zal je maar achter je aan krijgen...
Idd, en kijk wat er van komt. Door zo`n sneue actie van je zoon wordt je hele gezin uitgekotst. Niet goed te praten natuurlijk want die ouders zijn niet schuld aan die actie maar je weet dat met die heetgebakerde "supporters" je niet aan hun cluppie moet komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kijk er niet eens meer van op: mensen die hun kind niet kunnen opvoeden en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Typisch verschijnsel van de laatste jaren.
Iedereen die iets verkeerds doet op zijn 18-23e heeft een verkeerde opvoeding gehad?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef GX3 het volgende:
En terecht.. lynchen die gast, wat een mongool![]()
Zorg er in ieder geval voor dat zo'n iemand zich niet voort kan planten..
[/frustratiemodus]
Wel sneu voor de ouders, al is daar ook iets mis gegaan in opvoeding denk ik dan...
Rick Halman! oa een schietpartij en iets met een clubhuis, schijnt een beetje labiel te zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie was dat dan? En waarom word ie gezocht?
http://crimebron.com/crim(...)ilal-voor-niets-doodquote:De Politie weet dat de moord op de jonge Marokkaan uit Amsterdam Oost ,Bilal een nutteloze moord was.
Rick Halman liep over het zebra pad toen er een paar jonge Marokkaanse jongens in hun auto voor het zebra pad stonden.
Het duurde de jonge jongens wat te lang en riepen Rick Halman toe wat sneller door te lopen.
Dat hadden ze beter niet kunnen doen ,want de doorgesnoven en doorgedraaide Rick Hallman schoot meteen zijn magazijn leeg op de wagen.
De andere jongens ontsnapten op het nippertje aan de dood,eentje had zelfs een kogel in zijn kapuchon.
Voor de jonge Bilal was het te laat,hij werd door meerdere kogels getroffen en overleed op weg naar het ziekenhuis.
Rick Halman wist te ontkomen ,maar de Politie kwam achter zijn identiteit ,en nog belangrijker de kogels uit zijn wapen bleken overeenkomsten te tonen met die van de moord op Sven Westendorp.
Al deze bijeeenkomsten een reden voor de politie om Rick Hallman op de nationale opsporingslijst te plaatsen.
Rick word echter verborgen gehouden door zijn vrienden.
Jouw moeder heeft jou geleerd om iemand een karatetrap in zn rug te geven?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Iedereen die iets verkeerds doet op zijn 18-23e heeft een verkeerde opvoeding gehad?
Jij doet alleen dingen die je moeder geleerd heeftquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:54 schreef GX3 het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft jou geleerd om iemand een karatetrap in zn rug te geven?
Nee, dat heb ik mezelf aangeleerd!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:54 schreef GX3 het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft jou geleerd om iemand een karatetrap in zn rug te geven?
Enkele belangrijke dingen die mijn moeder heeft geleerd van haar vader en moeder geeft zij ook zeker door aan mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij doet alleen dingen die je moeder geleerd heeft?
Dat is de standaard reactie op Fok ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Iedereen die iets verkeerds doet op zijn 18-23e heeft een verkeerde opvoeding gehad?
Tsja, scheiding, beiden werken, dan gaat het al snel bergafwaartsquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Rick H. is nog op de vlucht voor de politiequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Is die door de politie gezochte hooligan van Ajax nu al gepakt? Een maand of wat geleden schoot hij nog vrolijk in De Pijp in de rondte.
Die zal je maar achter je aan krijgen...
Of van die domme mensen die nietsvermoedende Suzuki Swift automobilisten bedreigden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:21 schreef Specularium het volgende:
Zijn hetzelfde soort figuren als die na het Suzuki-incident naamgenoten van Karst Tates gingen bedreigen.
Ze waren vergeten dat hij al dood was.
En ja hoor...een nieuw woord is geboren...schophooligan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:15 schreef Rambolin het volgende:
Schophooligan brengt kerst door in cel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |