Tja, het is geen Tim Knol natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja.. sorry? Ik vond het ook niet mooi eigenlijk.
Ging prima toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
oh god de eerste keer dat ik de lapo had
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, het is geen Tim Knol natuurlijk.
Jullie hollanders betalen al zo viel met die pinpassequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
kut 3fm iedere keer als ik aan reclame denk zit ik al weer met: valedrieeeeee valderaaaa in mn hoofd
Rock/Metal band hebben wel goede nummers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
De bandnaam Alter Bridge ken ik wel... hun muziek niet. Volgens mij.
Da's een andere reclamequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jullie hollanders betalen al zo viel met die pinpasse
Alter Bridge is gewoon tofquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rock/Metal band hebben wel goede nummers.
Zeker wel, al mag het af en toe wat agressieverquote:
Maar hij werkt toch al bij de radio!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
zal ik een bandje insturen naar een radiozender
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar hij werkt toch al bij de radio!
Hoezo kan je niet kijken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mijn gevoel is het een beetje een saaie dag.. maar dat kan ook koment omdat ik alleen maar kan luisteren en niet kan kijken...
die moeder.. wat schattigquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh die ouders van Timur, wat een heerlijke mensen zijn dat zeg
Don't spoil the momentquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:18 schreef Yurithemaster het volgende:
die moeder lijkt wel een beetje op yvonne
Heerlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:19 schreef franklop het volgende:
Ma: 'Dag lieverd, dag lieverd'
Pa: 'Hij heet Timur'
Ma: 'Dag Timur'
Dat zijn de tofste ouders, zo heb ik dr ook tweequote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef miieejj het volgende:
d'r is vanmiddag een fok!-meeting he in leiden.. ik heb alleen geen idee hoe ze eruit zien..
Ik kan misschien wel kijken, maar heb geen geluid van de stream. Er zijn geen speakers aangesloten. Ik luister nu via mn iPad.quote:
Beetje de happy room voor uit huis geplaatste kinderen in South Parkquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:21 schreef fwokker het volgende:
Wat een creepy huis heeft vd Sar toch ook.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:19 schreef franklop het volgende:
Ma: 'Dag lieverd, dag lieverd'
Pa: 'Hij heet Timur'
Ma: 'Dag Timur'
dat ik het niet weet.. maar 't zou wel geinig zijn als ze voor die microfoon komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:21 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hebben ze geen bordje met 'Fok! aanwezig'?
ruilenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn de tofste ouders, zo heb ik dr ook twee
de gene die straks het wildst staan te springenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef miieejj het volgende:
d'r is vanmiddag een fok!-meeting he in leiden.. ik heb alleen geen idee hoe ze eruit zien..
Huh? Ik kan zelfs met mijn iPhone de stream bekijken, zonder Silverlightquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik kan dus geen stream kijken. Daarvoor moet je silverlight installeren en dat is hier afgesloten.
ik ken de meeste wel dus als ik het zie geef ik een gilquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de gene die straks het wildst staan te springen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de gene die straks het wildst staan te springen
geén idee hoe ze eruit zien..quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken de meeste wel dus als ik het zie geef ik een gil
tenzij ik aan het eten ben straks
hier niet volgens mij, of wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik kan dus geen stream kijken. Daarvoor moet je silverlight installeren en dat is hier afgesloten.
naatje zou zich een weg naar de microfoon vechten zei iequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat ik het niet weet.. maar 't zou wel geinig zijn als ze voor die microfoon komen
De vingers gaan waarschijnlijk in gebalde houding heel hard op en neer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef miieejj het volgende:
[..]volgens mij zijn ze allemaal harstikke rustig
c_a is de uitbundigstequote:
Ow op mn iPad lukt het wel... maar op pc van het werk kan het niet... staat een beetje raar als ik die ernaast zet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Axia het volgende:
[..]
Huh? Ik kan zelfs met mijn iPhone de stream bekijken, zonder Silverlight
Nopequote:
Mijn kat ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn god, mijn kat kan nog beter zingen
Terwijl ik niet eens een kat hebquote:
Hier ook...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier niet volgens mij, of wel?
http://sr11.nl/
fobo ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
c_a is de uitbundigste![]()
zeker als ze drank op heeft
hoogblond en verder kijk je maar in haar fobo
feauxteauxboeck?quote:
wat gaafquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik ging al als baby mee naar Pinkpop![]()
Christus, wat zijn die studentenbandjes in Leiden sleeeeeeeeeeecht![]()
Geen wonder dat die lui zoveel bier tappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |