Allemaal kopen, raak je toch wel kwijt. Laat je straks ff weten wat je van me krijgt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehe die TT. En er zijn er nog 4. Ik heb al.
Ik kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar wij zijn addictsquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja denk je? Wil er niet strax nog mee zitten. En ik pm je zometeen
Op Ebay zetten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja denk je? Wil er niet strax nog mee zitten. En ik pm je zometeen
Denk niet dat ze daar in trappen. Als je netjes lakt zou je alles na 1x gebruiken terug kunnen brengenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
En bonnetje bewaren, kun je ze eventueel nog terugbrengen
Rond de feestdagen zijn winkels altijd wat soepeler met terugnemen. Maar je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar in trappen. Als je netjes lakt zou je alles na 1x gebruiken terug kunnen brengen
Als ze dat terugnemen koop ik nooit meer nagellak in de winkelquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Rond de feestdagen zijn winkels altijd wat soepeler met terugnemen. Maar je hebt wel een punt.
Dus dan lopen we elkaar net elke keer misquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehe ik weet dat Bubs en priem m ook heel mooi vonden. Maar weet niet of ze deze prijs er wel voor willen betalen. En wil ze ook nergens toe vastleggen ofc. En Trix wel? Ben je er nog Trix?
Naja als je op een gegeven moment klaar bent met de negativiteit zeg je dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:08 schreef Incantrix het volgende:
Er komen zo twee van mijn collega's langs, wel fijn, maar ben ook een beetje bang van de verhalen die ik te horen ga krijgen, het is nu niet zo gezellig op mijn werk zeg maar.. Ben blij dat ik nog ff thuis ben zeg maar..
Die hadden ze hier bij de Primera niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:20 schreef megamandy het volgende:
Ik heb een kerstcadeautje voor mijn![]()
Een pakje Blush sigarettengewoon omdat het kan
en dan heb ik de make-up tips mhuahaha
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die hadden ze hier bij de Primera niet meer
Ik heb er net nog een pakje bijgekocht en nu heb ik er dus 8quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:20 schreef megamandy het volgende:
Ik heb een kerstcadeautje voor mijn![]()
Een pakje Blush sigarettengewoon omdat het kan
en dan heb ik de make-up tips mhuahaha
Fuuuuquote:Servicehandeling: Toestel is omgeruild
Vond ik ook ja... Davidoff.. Vroeger wel eens gerookt... Maar mennnn smaakt nergens naar joh. Vooral die lights waren erg...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een sukkels![]()
Het is echt een mooi pakje! Toen ik bij de c1000 werkte achter de counter zei ik altijd dat als ik zou roken, ik Davidoff zou roken want die hebben ook een mooi pakje
quote:
Gezelllig zo samenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vond ik ook ja... Davidoff.. Vroeger wel eens gerookt... Maar mennnn smaakt nergens naar joh. Vooral die lights waren erg...
Vind ik ook... Typt alleen niet heel makkelijkquote:
Ja daar zit ik dus ook een beetje mee. Voor 1 lakje. Maar het is jullie keuze!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dankjewel dearIk zal straks even PM'en, ik twijfel ff, brievenbus gaat nog wel eens mis, maar pakketpost voor 1 lakje is ook weer zoiets he? En jah, als het me tegenstaat zal ik het ze ook wel zeggen, maar ik ben ook wel benieuwd, in de tijd dat ik nu wegben zijn er twee collega's ontslagen..
Goeden deal zeg!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
uft, gefeliciteerd!
score! 2 paar leren laarsjes in de opruiming bij sacha voor totaal 90 euro
Dank je mop! En Nice!! Pics?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
uft, gefeliciteerd!
Zeker score!! Welk0n?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
uft, gefeliciteerd!
Almere.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen over pakket,mweh
Waar woon je uft?
Dat doet de mijne ook graagquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vond ik ook ja... Davidoff.. Vroeger wel eens gerookt... Maar mennnn smaakt nergens naar joh. Vooral die lights waren erg...
Doe eens pic dan! (van de laarsjes, maar van de blik van bb mag ook)quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd naar de blik van bb straks. Wss zoiets:
Wij hebben vanavond ook nog extra koopavond ivm kerst, daar misschien ook?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben hem al sinds gisterochtend terug en gewoon niet gebeld. Dan had ik hem gisteren tijdens koopavond op kunnen halen, de fuckers
Heb je a.s. woensdag wat te doen? Als ik via Almere reis op mijn weg naar Amsterdam ben ik maar een half uur langer onderweg.quote:
Mama moet per se mee want abbo staat op haar naam omdat ik nog geen 18 was toen die is afgesloten, die moet tot laat werken mwehquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond ook nog extra koopavond ivm kerst, daar misschien ook?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe eens pic dan! (van de laarsjes, maar van de blik van bb mag ook)
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook graag
En dan dat hoofd van "jeeeeeeeeeeeetje wat lig ik hier lekker"
[..]
Doe eens pic dan! (van de laarsjes, maar van de blik van bb mag ook)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
Lin ! Ik kreeg nu mijn cadeau al van die partner van ons (omdat ik volgende week paar dagen vrij heb; wou ie het nu al geven)
Heb een grote bos bloemen gekregen en een cadeaubox 'tijd voor 2' (Er staat bij: Geniet van de mooiste momenten met zijn tweeën. Kies uit meer dan 47 ontspannende adresjes.)
Lief he![]()
M·A·Cquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:40 schreef Lindytje het volgende:
Niet...... NIET!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
MAC kan online besteld worden!!![]()
Zeg maar dag tegen de centjens![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
Lin ! Ik kreeg nu mijn cadeau al van die partner van ons (omdat ik volgende week paar dagen vrij heb; wou ie het nu al geven)
Heb een grote bos bloemen gekregen en een cadeaubox 'tijd voor 2' (Er staat bij: Geniet van de mooiste momenten met zijn tweeën. Kies uit meer dan 47 ontspannende adresjes.)
Lief he![]()
le fuquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:40 schreef Lindytje het volgende:
Niet...... NIET!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
MAC kan online besteld worden!!![]()
Zeg maar dag tegen de centjens![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
dez0n:
[ afbeelding ]
en dez0n:
[ afbeelding ]
Doe je nou bb's blik na?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
dez0n:
[ afbeelding ]
en dez0n:
[ afbeelding ]
Een sneeuwschep en strooizout en champagne en nog iets geloof ik...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zat er nou in dat kerstpakket?
Ik zag de pigments alquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
M·A·C
Mini Gloss Kit: Dazzlesph...
¤ 33,00
want
Nee dat was hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een sneeuwschep en strooizout en champagne en nog iets geloof ik...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk geconcentreerd ja
ik heb gisteren iets teveel wijntjes geslikt
Ik deel mijn vreugdequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Spees je hoeft echt niet alle plaatjes van 9gag hier neer te pleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMFG die zijn nog erger dan uggsquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil eigenlijk deze ook nog maar dan vermoordt bb me dood
[ afbeelding ]
Wrom?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ja !!quote:
Vlg mij zit hier de helft ook gewoon op 9gag; dus je post niks nieuwsquote:
Whao die zijn gaafquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
But but but!!!! It iz your moneyzquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
because the spending of the money
Dan wil ik ze wel van je lenenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
en mij kennende trek ik ze nooit aan en ga ik er alleen maar naar kijken
Have fun!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ga de kleine baby knijpen knuffelen, cya later!
ja maar we hebben een gezamenlijk huishouden enzo, en er komt nog een rekening van den skilder en we moeten nog een lamp kopen en en enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
But but but!!!! It iz your moneyz
Ja maar, ja maar, ja maar!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar we hebben een gezamenlijk huishouden enzo, en er komt nog een rekening van den skilder en we moeten nog een lamp kopen en en enzo
Ik kan niet op pumps lopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Bij Van Haren hebben ze rode pumps voor nog geen 20euro
Moet je eens naar dat balkje onder het plaatje kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
is lekk0r niet van 9gag 14.gif
Da's wel klote dan... Ook niet met een klein hakje er onder??quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan niet op pumps lopen(ik heb verrotte enkels... ik heb wel 5 paar staan hier, maar daar kijk ik alleen maar naar
)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je eens naar dat balkje onder het plaatje kijken
Als je ze aan hebt kan je ze toch minder goed zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan niet op pumps lopen(ik heb verrotte enkels... ik heb wel 5 paar staan hier, maar daar kijk ik alleen maar naar
)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je eens naar dat balkje onder het plaatje kijken
Nopequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Da's wel klote dan... Ook niet met een klein hakje er onder??
Oooh okquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Sleehakken en enkellaarsjes enzo met hakken gaat wel, omdat daar je voeten helemaal 'ingepakt' zitten en dus steviger... Dus ik vermaak me daar wel mee
Alstuquote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooh okNou ja, die zijn vast ook wel ergens in het rood te vinden
quote:Wow, je bent geweldig!! Bedankt voor je aankoop in de Sacha online shop!
Wij gaan er nu voor zorgen dat je de bestelde producten zo snel mogelijk ontvangt.
Ja??quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat zijn eckte Lindy schoenon
Le fu ze zijn nicequote:
Ik wist niet dat er een bepaalde soort schoenen voor me wasquote:
Ja dat wist je nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een bepaalde soort schoenen voor me was
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Diconnected het volgende:
*mandje aan het vullen is met MAC goodies
Werkze alvastquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:
Chiks, ik ben er weer even weg van en moet zo werken
Tot vanavond weer!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:
Chiks, ik ben er weer even weg van en moet zo werken
Tot vanavond weer!
Tnx for the reminder!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:25 schreef Diconnected het volgende:
Pffff ik haat het om in de wacht te staan telefonisch, maar heb maar even wat minder naaldjes enzo besteld, sterf van die spullen
Oeh wat had je besteld?quote:
Hoopte al dat je dat zou zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is er nog een AA? Anders wil ik er wel 1tje
*edit: of ik lees gewoon even alles zodat ik ook mijn naam zie staan*quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoopte al dat je dat zou zeggenheb er 1 voor je mee genomen. En voor Priem. Kunnen jullie even je adressen pmmen?
Ik pm je zo even tnxx!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoopte al dat je dat zou zeggenheb er 1 voor je mee genomen. En voor Priem. Kunnen jullie even je adressen pmmen?
Nice!! Faaaaaaaaaaaalenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Niet waaaaar!! Mijn kerstpakket...
Is...
Een cadeaubon van ¤ 50,=..
Te besteden bij de Bijenkorf!!!
Ik moet me echt HARD inhouden om niet meteen naar de MAC-afdeling te rijden
Oh, en UFT, daar kom k zondag zowat langs
Is oppikken ook een optie wellicht? Wel een beetje wazig om op kerst langs te waaien, maar ik kan het proberen he?
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:15 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en mijn collega's waren superlief en ik heb echt een enorme doos bonbons gekregen
Niceee!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Niet waaaaar!! Mijn kerstpakket...
Is...
Een cadeaubon van ¤ 50,=..
Te besteden bij de Bijenkorf!!!
Ik moet me echt HARD inhouden om niet meteen naar de MAC-afdeling te rijden
Oh, en UFT, daar kom k zondag zowat langs
Is oppikken ook een optie wellicht? Wel een beetje wazig om op kerst langs te waaien, maar ik kan het proberen he?
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:28 schreef milka82 het volgende:
grrr... en net nu mijn nageltjes extra moeten shinen scheuren ze allemaal af... Conspiracy is het.....
Wauw Trix, lekker shoppen dus! wat zijn nu de musthaves van Mac dan? Ik zie op lak gebied iig niets bijzonders...
Scheve nubs ook nog, want ze scheuren zo in dat ik de andere kant niet verder ga vijlen in mijn velquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan ergens in de ochtend heen, dus dan zou dat op de terugweg moeten zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niceee!!!
Volgens mij kan zondag wel! Ligt er een beetje aan hoelaat je komt, want ik ben rond 3u pas weer in Almere.
Op de terugweg is ook prima. Zeg jij het maar, wat voor jou het makkelijkst is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij gaan ergens in de ochtend heen, dus dan zou dat op de terugweg moeten zijndan is het wel echt vlugvlug, want dan heb ik een slapend kind in de auto
ander keertje of verzenden vind ik ook ok hoor
Milka, ik ga denk ik toch voor make-up of kwasten, hoewel ik twijfel of ik niet liever de nieuwe zelda voor de wii koop als ze die hebben. Ik kan de kaart ook online gebruiken, dus ik ga zo ff kijken op de site.
Ik overleg strax even wat onze verwachtte langsrij-tijden zijn, dan pm ik je evenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op de terugweg is ook prima. Zeg jij het maar, wat voor jou het makkelijkst is.
Haha, is goed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik overleg strax even wat onze verwachtte langsrij-tijden zijn, dan pm ik je even
Waddup?quote:
Moe + niks leuks kunnen vinden in de stad + beste vriendin die al tussen 10 en 11 wil komen op m'n verjaardag en het daardoor voor mijn gevoel er "even bij doet" (wat logisch is aangezien ik eerste kerstdag jarig ben.. maar toch). Straks lekker metquote:
Ah dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moe + niks leuks kunnen vinden in de stad + beste vriendin die al tussen 10 en 11 wil komen op m'n verjaardag en het daardoor voor mijn gevoel er "even bij doet" (wat logisch is aangezien ik eerste kerstdag jarig ben.. maar toch). Straks lekker metop de bank hangen en de Muppets Christmas Carol kijken
.
Is het ook zeker niet. Volgend jaar maar gewoon weg denk ik, tijdens m'n verjaardag. En dan later vieren ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah dat gevoel ken iklijkt me ook heul niet leuk om tijdens kerst jarig te zijn
Heb je chocola in huis? Maybe it helps
Ja dat was aan het begin van het shoppenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
en je was nog wel zo vrolijck in de stad!! Kusje er op
Zijn zeker net zo gevaarlijk als die lakjes laatstquote:
Ooeh die laatstequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:44 schreef Diconnected het volgende:
Threadless shirtjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huisnummer stond niet in het adres![]()
![]()
.
Dat verdient een langere emoslinger:quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En waarschijnlijk was het mijn eigen fout
hehehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zelfs de emoslinger faalt, dan is het wel ernstig
Al de derde keer en dat ding heb ik in mei gekocht.quote:
Is het een anus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Al de derde keer en dat ding heb ik in mei gekocht.Eerste keer kapotte RAM, tweede keer (vorige week!!) een softwarefout. Zeg het maar.
Ruby pumpsquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuu ik weet niet wat ik moet lakken
Jij ook alquote:
Tandpasta? Helpt dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij ook alheb er net maar tandpasta opgesmeerd, hopelijk helpt het
Geen idee, ene keer wel andere keer nietquote:
Ik moet watquote:
bjoetielab.nl en dan boho sjiek look en er staat een filmpjen bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Wat is de Serena look, of hoe krijg je het vooral?
de krullen of die haarband? Want die haarband zit best stevig bij mij hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Ha, dat gaat bij mij dus vast niet werken... volgens mij blijft dat nooit zitten!
Krullen. Ik heb ultimate steil haar, like a boss.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
de krullen of die haarband? Want die haarband zit best stevig bij mij hoor
WOW BRILJANTquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes, maisjes!
MIJN VERJAARDAGSTAART!
[ afbeelding ]
Gehad van
En maar blijven volhouden dat ie dat nagelspul 10x nix vindt
Het broertje van een collega heeft hem gemaakt.
Briljant!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes, maisjes!
MIJN VERJAARDAGSTAART!
[ afbeelding ]
Gehad van
OMG HOE VETquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes, maisjes!
MIJN VERJAARDAGSTAART!
[ afbeelding ]
Gehad van
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes, maisjes!
MIJN VERJAARDAGSTAART!
[ afbeelding ]
Gehad van
Supertof!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes, maisjes!
MIJN VERJAARDAGSTAART!
[ afbeelding ]
Gehad van
Ik heb gouden met party hearty van cg dit weekendquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef AmyGrace het volgende:
Wie heeft er geen rode of groene nagels dit weekend?
ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef AmyGrace het volgende:
IKquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef AmyGrace het volgende:
Glitter is rood en groen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb gouden met party hearty van cg dit weekend
Ik heb ze nog naakt en weet nog niet wat ik ga lakkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef AmyGrace het volgende:
Daarom. Ik zei ook niet dat ik het niet had ! Eerder dat ik er nog een kleur bij doequote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom. Ik zei ook niet dat ik het niet had ! Eerder dat ik er nog een kleur bij doe
2 euro zo'n voetbalhaarbandje bij de kruidvatquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:23 schreef AmyGrace het volgende:
Nu wil ik ook die krullen, maar geen haarbandje hier.
Ja, maar die is nu dicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 euro zo'n voetbalhaarbandje bij de kruidvat
Geen koopavond? Of extra koopavond?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar die is nu dicht natuurlijk.
Ik! Ik pak 1 van mijn eye candy lakjes denk ik. Moet ik wel meer puf hebben dan nu, loop al meer dan 1,5 week nakend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef AmyGrace het volgende:
Goeie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen koopavond? Of extra koopavond?
Gewoon wat water in je handen en dan natmaken? Ik heb het met de plantenspuit gedaan, CAREquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm ik heb een normale 'brede' haarband.. Zou dat ook werken?
Maar ik heb geen spray... Natmaak... dingMisschien moet ik die morgen maar gewoon eerst even kopen (samen met een goeie haarband)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
katten gaan helemaal los, de nieuwe krabpaal staat net
Ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef AmyGrace het volgende:
Goeien tip !quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon wat water in je handen en dan natmaken? Ik heb het met de plantenspuit gedaan, CARE
quote:
Hey! Hoe was het bij je meneer? Of ga je daar vanavond pas heen? (weet het niet meer....)quote:
Ben ik al geweest! Was gezellig, zoals altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hey! Hoe was het bij je meneer? Of ga je daar vanavond pas heen? (weet het niet meer....)
Whut? Staat nochtans wel goed ingesteld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ik het vanochtend vergeten was omdat facebook opeens zegt dat het vandaag is
Niet gezoend!!! WHUTTTTT!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik al geweest! Was gezellig, zoals altijd.Maar kort en niet gezoend.
Kom wel net tot de ontdekking dat ik m'n oplader weer vergeten ben.
Your timeline is messing with your headquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut? Staat nochtans wel goed ingesteld.
Facebook is vaag de laatste tijd
Niet over gehad. Komt wel een keer. Maar het was vooral een kwestie van koken, eten, toetje halen, toetje eten, ik hospiteren en hij trein pakken. Dus ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet gezoend!!! WHUTTTTT!!!!
Daar is áltijd even tijd voor toch?
weet je al een beetje hoe verder of hebben jullie het daar niet over gehad?
With other ones headquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Your timeline is messing with your head
oh btw, over zoenen met stoppelbaartmannetjes, dezelfde avond licht scrubben en veel dagcreme gebruiken helpt de volgende dag tegen die verrote kapotte huidquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik al geweest! Was gezellig, zoals altijd.Maar kort en niet gezoend.
Kom wel net tot de ontdekking dat ik m'n oplader weer vergeten ben.
Ah op die manier. Jammer dat je het weer niet bent geworden joh... zijn er andere manieren om aan woonruimte te komen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet over gehad. Komt wel een keer. Maar het was vooral een kwestie van koken, eten, toetje halen, toetje eten, ik hospiteren en hij trein pakken. Dus ja.
En ben het weer niet geworden bij hospiteren, blegh.
Tof het kerstweekend inquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
With other ones head
Is nog heul niet mijn fjaardag
Maar wel mooien bos bloemen en toffen cadeau gehad(ivm migratie die ik heb gedaan.. Moeten nog wat dingen afwerken; maar partner was zo blij dat ik extraatje verdiende
![]()
Keilief
)
Heb je nou steeds andere dates of is het met dezelfde?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh btw, over zoenen met stoppelbaartmannetjes, dezelfde avond licht scrubben en veel dagcreme gebruiken helpt de volgende dag tegen die verrote kapotte huidvanochtend had ik nog beetje rood op sommige plekken maar geen velleltjes dus foundation op en klaar
date skillz like a boss
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh btw, over zoenen met stoppelbaartmannetjes, dezelfde avond licht scrubben en veel dagcreme gebruiken helpt de volgende dag tegen die verrote kapotte huidvanochtend had ik nog beetje rood op sommige plekken maar geen velleltjes dus foundation op en klaar
date skillz like a boss
Haaa, dat was niet de bedoeling nee. Rustig blijven hospiteren, en als je in een maand 20 keer bent wezen hospiteren via studentenhuisvesting dan kunnen ze je een kamer toewijzen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah op die manier. Jammer dat je het weer niet bent geworden joh... zijn er andere manieren om aan woonruimte te komen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zwanger worden, trouwen en gaan samenwonen!!!! En dan gewoon stoppen met je studie!!!!
Oh nee, je wilde nog wat maken van je leven he
dezelfdequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je nou steeds andere dates of is het met dezelfde?
Leuk! Vertel eens!quote:
eeeeehmz jaaa valt niet zoveel te vertellen hoorquote:
Dus da's avondje uit eten, neuken en dan weer naar huis?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eeeeehmz jaaa valt niet zoveel te vertellen hoorgewoon een scharrel, niet echt alsof het veel meer zal worden dan dat
Makelaars die liegen.... goh...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
En de makelaar heeft gelogen tegen ons, het huis staat heel nog niet op Funda! *wil foto's zien*
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Makelaars die liegen.... goh...
[ afbeelding ]
Nou, de onze wou in het verhaaltje alvast neerzetten dat de badkamer aan vervanging toe was. Dat vonden we wel heel erg eerlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb er ooit een meegemaakt die een kamer met een kast erin wilde verkopen als 2 kamers, want volgens hem was het echt een muur...
Een kast met een laagje behang aan 1 kant dus![]()
En een huis waar je het balkon niet op mocht "omdat er water lag", nee dude, de boel stond op instorten...
Verzorgde badkamer, waar toen ik binnen stapte de tegels van de muur donderden![]()
Etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |