Ja, ik ook...dezelfde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik heb er 1 goed , niet zo leuk natuurlijk
Klaas Carel Faber overleden <- btw nierfalen telt ook als ouderdomquote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef doppelgänger het volgende:
3) Klaas Carel Faber - ouderdom
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Klaas Carel Faber overleden <- btw nierfalen telt ook als ouderdom
Die eikel heeft gewoon een groot deel van zijn leven in vrijheid geleefd ...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Klaas Carel Faber overleden <- btw nierfalen telt ook als ouderdom
Maar ze leeft nog...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:25 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Lindsay Lohan beweert dat zij de botsing met een truck van vrijdag niet zelf heeft veroorzaakt.
LaLohan zegt dat ze keihard op de rem trapte, maar dat de auto niet tot stilstand kwam. Lindsay beweert daarnaast ook dat de remmen van haar huurauto twee dagen voor het ongeluk niet correct zijn vervangen. Dit schrijft TMZ.
De 25-jarige actrice werd na het ongeluk naar een ziekenhuis gebracht. Daar bleek dat ze alleen wat schaafwonden en blauwe plekken had opgelopen. Ook de chauffeur van de truck kwam er zonder ernstige verwondingen vanaf.
Ja en, wat doet ze nu dan in dit topic...voorzover ik weet ga je niet direct dood aan schaafwonden en blauwe plekken.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:25 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Lindsay Lohan beweert dat zij de botsing met een truck van vrijdag niet zelf heeft veroorzaakt.
LaLohan zegt dat ze keihard op de rem trapte, maar dat de auto niet tot stilstand kwam. Lindsay beweert daarnaast ook dat de remmen van haar huurauto twee dagen voor het ongeluk niet correct zijn vervangen. Dit schrijft TMZ.
De 25-jarige actrice werd na het ongeluk naar een ziekenhuis gebracht. Daar bleek dat ze alleen wat schaafwonden en blauwe plekken had opgelopen. Ook de chauffeur van de truck kwam er zonder ernstige verwondingen vanaf.
Schiet es op hé?!quote:Op zondag 25 december 2011 17:31 schreef Piebe het volgende:
1. Muhammed Ali - Gezondheidsklachten
2. Zsa Zsa Gabor - Ouderdom
3. Paula Seip (Sesamstraat) - Gezondheidsklachten
4. Hugh Laurie (House MD)- Overdosis
5. Geoff Hurst - Hartstilstand
6. Mike Scott (Waterboys) - Verkeersongeval
7. Tanja Nijmeier (Verdwaalde kogel afgevuurd door een bondgenoot (Farc'er)
8. Truus Dekker - Ouderdom (Magere Hein, heeft momenteel wat met oudere acteurs / actrices)
9. Adele Bloemendaal - Kapotte lever
10. Frank Thornton - Ouderdom (En de A.Y.B.S. cast is weer compleet)
mail ze anders even of ze dood willen gaan, en rapquote:
Heb jij de e-mailadressen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mail ze anders even of ze dood willen gaan, en rap
moment, ik zoek ze even opquote:
Zsa Zsa Gabor schijnt al 3 jaar op sterven te liggen, maar ze leeft nog steeds, die kakkerlak.quote:
Nee, zou een beetje raar zijn als die tijdens die coma hardop aan het tellen was.quote:
Dan kan je lang wachten denk ik. Ariel Sharon wordt ook al jarenlang genoemd en die is er ook nog steeds. Het is ook wel logisch; ze krijgen een gebalanceerd dieet, drinken niet, roken niet en staan onder constant medisch toezicht. Ze komen alleen niet aan hun 30 minuten beweging per dag...quote:
Het lijkt me erg sterk dat iemand die in het lijstje heeft staan. Volgend jaar nieuwe ronden nieuwe kansen.quote:
wat heb jij een gouden humor zegquote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Barack Obama| Een of andere klukluxklanert snipert 'em in ze hoofd of iets dergelijks(oftewel een aanslag)
Geert Wilders| Een of andere moslims schiet hem dood.
Je moeder| Ik ga haar te hard neuken waardoor mijn penis haar baarmoeder zal vernietigen waardoor ze dood zal bloeden
Mijn posts zijn hilariteit van het hoogste niveauquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:12 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
wat heb jij een gouden humor zeg
ohnoes mijn pakjesavond wat doe je!?quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:03 schreef Niles-Crane het volgende:
Dave Brubeck - zijn hart is 'm zat
91 jaar, dan mag het wel eens een keerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
ohnoes mijn pakjesavond wat doe je!?
Jazz-musicus Brubeck overleden
Het moet een keer gebeuren en als je 91 weet te halen heb je het niet slecht gedaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Wel een legendarisch nummerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
91 jaar, dan mag het wel eens een keer
We hebben nog een maand. Misschien gaat Bonnie wel extreem veel zuipen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik zo terugkijk naar de gezichten van 2011 uit de OP is 2012 maar een tam jaartje geweest tot dusverre.
Sterren Vallen Dood Op Het IJs?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben nog een maand. Misschien gaat Bonnie wel extreem veel zuipen.
Ja, dat nummer is wel heel goed. Maar over het algemeen word ik wat nerveus van jazz. Het is niet mijn smaak.quote:
NEE FUCK WAAROMquote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Tot nu toe 2 puntenquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:03 schreef Niles-Crane het volgende:
Ariel Sharon - dan eindelijk
Eddy Christiani - zingt tot ie erbij neervalt
Ravi Shankar - afgebroken sitarsnaar snijdt door zijn halsslagader
Dave Brubeck - zijn hart is 'm zat
Stevie Wonder - denkt dat een vleesmes zijn mondharmonica is
Chuck Berry - gevolgen van een ziekte
Bono - opgeblazen door eigen arrogantie en egoīsme
Neil Armstrong - complicaties van maankanker (nieuwe wereldbedreigende ziekte)
Mahmoud Ahmedinejad - vermoord door joden na de Israëlisch-Iraanse oorlog van 2012
Chuck Norris - omdat hij allang over zijn houdbaarheidsdatum
Maankanker ook.quote:
na de kerst pasquote:
Psst.. hier is je lijstje van 2011.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:56 schreef Niles-Crane het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen lijstje is van 2011. volgens mij had ik er (met een oud account that is) een stuk of 3 goed geraden. Als ik tijd heb zal ik dit jaar de ''ranglijst'' wel maken.
zou t?quote:Op maandag 26 december 2011 11:50 schreef scrub_nurse het volgende:
1. Nelson Mandela (ouderdom)
2. Prince Philip (hart/ouderdom)
3. Zsa Zsa Gabor (ouderdom)
4. Adriaan (van Bassie) (kanker)
5. Robin Gibb (kanker)
6. Keith Bakker (zelfmoord)
7. Vader Abraham (ouderdom)
8. Bonnie St Claire (krijgt niet op tijd een lever/afstoting nieuwe lever)
9. Charlie Sheen (overdosis oid)
10. Queen Elisabeth (ouderdom)
Balen he, ouwe pikpakker.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik zo terugkijk naar de gezichten van 2011 in de OP is 2012 maar een tam jaartje geweest tot dusverre.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |