Als ie naar je werk komt, niet voorbij de receptie laten gaan. Je bent niet aanwezig. Punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Speciaal voor Copycat
OT
ik had net bijna opgenomen, deed mn tel aan om mn moeder te bellen
en net op het moment dat mn iphone aansprong belde hij :/
ik zie hem wel in staat zijn om nu naar mn werk te komen, of bij mn ouders te posten eigenlijk
en daar dan te gaan huilen..
Ze heeft hem al uit huis geschopt.; Misschien inderdaad even handig om die verklarende post ook nog even bij de OP te zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:29 schreef blup het volgende:
Als de OP op waarheid is berust. Ga weg bij hem.
je komt sowieso niet binnen zonder toegangspas of aanmelding bij de receptie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie naar je werk komt, niet voorbij de receptie laten gaan. Je bent niet aanwezig. Punt.
Zijn je ouders gevoelig voor zijn emotionele chantage, denk je?
Nee, mn vader was dus vroeger net zo.. Dus die wil dat niet hebben..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:36 schreef Copycat het volgende:
Nu nog even de link van deel 1 in de OP en we zijn er!
Fijn dat je ouders niet in zijn mooie praatjes zullen trappen.
Ivm je naam. Maar Hindoestaans kan ook. Was je ex ook Hindoestaans?quote:
Pindasoep is ook iets surinaams.. En mijn lievelingssoepquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ivm je naam. Maar Hindoestaans kan ook. Was je ex ook Hindoestaans?
Heb een Hindoestaanse collega gehad, die was wel tof, wel traditioneel, vrouw was verzorgend enzo. Als mannen kwamen eten moesten de vrouwen wachten op hun beurt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Pindasoepje het volgende:
Echt hoe meer ik nadenk hoe meer debiele trekken ik vind..
Zoals het "hoort"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb een Hindoestaanse collega gehad, die was wel tof, wel traditioneel, vrouw was verzorgend enzo. Als mannen kwamen eten moesten de vrouwen wachten op hun beurt.
Een koninklijke wij of spreek je voor de mötley crew?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Wij denken dat je de juiste keuze maakt!
Nee voor zo praktisch iedereen in deel 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een koninklijke wij of spreek je voor de mötley crew?
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:48 schreef Re het volgende:
Toch ook mooi om te zien dat er topics zijn die wel mooi worden opgevangen
Haha, ja dat deed hij ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een Hindoestaans 'vriendje' gehad en die nam elke keer als hij naar mij toen kwam roti van zijn moeder mee.
Het heeft haar best moeite gekost, maarja dat is ook logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |