Zou het? Doet ze vakerquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat de huisdierenarts een bestelling komt afleveren is niet reden genoeg?
Ah, van twee walletjes eten vind ik nog hartstikke dubieus hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef lezzer het volgende:
Zal wel dialect zijn. We gaan bij iemand anders eten dus.
En ik niet het jouwe, anders had je een kerstkaartje binnen gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Omdat ik niet om jouw adres durfde te vragen
Hee, ik ook! High five!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een pas[insert lonkende smiley]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gftdmm! Ik ben net door het oog van een culinaire naald gekropen
Ik mixen, en staafmixen, staafmixer in de pot rechtop gezet, door de keuken gescharreld op zoek naar een spatel.
BOEINKKKKKKKKGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRR!
uuuhoooooh![]()
* DancingPhoebe draait zich om....
Staat daar een schaal met een staafmixer erin, RECHTOP OP DE GROND en een schaal met geklopt eiwit STRAK TEGEN EEN PLASTIC TAS die daar toevallig stond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vreemdgaan met de Makro?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:
Ik heb alleen de Makroquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sligro heb ik ook nog in de aanbieding
quote:
Je zult t wel niet in een naam mogen gebruiken van Fok! ofzo...quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef LizzyAdam het volgende:
Daar moest een ' tussen maar ik weet niet meer waarom die er niet inzit. Lizzy A'dam. Dus geen jongetjes naam.
WAT?!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef LizzyAdam het volgende:
Wat een kutfilm is narnia eigenlijk.
Nog steeds? Arm meisje... En de mama's ook natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Onze kerst wordt een dagje uitgesteld. Zieke Dot
OMG! BEST CHRISTMAS EVER!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:44 schreef lezzer het volgende:
Eindelijk iemand die vindt dat 24 december ook kerst is
- al ga ik zo wel naar Ikea-
Kusje op Dot dr neusje :<quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Onze kerst wordt een dagje uitgesteld. Zieke Dot
Ik werd wakker omdat ik moest plassen en daarna ging ik liggen malen over het potje slagroom dat ik nog moet halen en (FUUUUUUUUUUUUUUUUU) over mijn werkquote:Op zaterdag 24 december 2011 08:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nog steeds? Arm meisje... En de mama's ook natuurlijk
en wrom is de rest zo vroeg wakker?
Ik vind de films best heul vermakelijk en elke film waar Tilda Swinton in voorkomt is natuurlijk tof. Al is die laatste Narniafilm wel stom vind ik, qua verhaal enzo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef LizzyAdam het volgende:
Wat een kutfilm is narnia eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |