quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand welke akoestische versie dit is?
Je hebt lost! en lost? op het album toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand welke akoestische versie dit is?
Uberhaubt dat vieze "geld geven" aan arme landen. En dat ze dan huizen bouwen. Superstom natuurlijk, beetje die mensen de kans geven om een leven op te bouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
True. En die geforceerd overgebrachte emotie. "Kijk mijn eens Frans spreken", Ivo Niehe II.
Werd vannacht aangevraag en toen zei Ekdom dat ie vanmiddag gedaan gaat worden en dat het een "dingetje" wordt. En dat Cliff Richard zelf langskomt, maar dat zal wel ee ngrapje zijn geweest.quote:
Ja man goede vergelijking, maar leuk geprobeerd al mag je zijn reportages leuk vinden hoor dat is een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Uberhaubt dat vieze "geld geven" aan arme landen. En dat ze dan huizen bouwen. Superstom natuurlijk, beetje die mensen de kans geven om een leven op te bouwenHoe dom, right?
Als het maar niet tussen 2 en 3 is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Werd vannacht aangevraag en toen zei Ekdom dat ie vanmiddag gedaan gaat worden en dat het een "dingetje" wordt. En dat Cliff Richard zelf langskomt, maar dat zal wel ee ngrapje zijn geweest.
Gezellig, woar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef franklop het volgende:
boodschappen binnen! Helemaal klaar voor de kerst.
Moet aleen mn huis nog schoonmaken, miss wel de grootste uitdaging. ik doneer 50 euro als 1 van jullie het helemaal komt uitschrobben en dan help ik nog mee ook
Of Us Against the Worldquote:
Inclusief dramamuziekjequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
True. En die geforceerd overgebrachte emotie. "Kijk mijn eens Frans spreken", Ivo Niehe II.
Niet eerlijk, was ik niet bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of Us Against the World
Was geweldig zaterdag
Het pittorekse Sliedrechtquote:
idd, vind Coen ook tegenvallen dit jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
Gerard doet echt veel .. Coen heeft er weinig zin in dit jaar volgens mij
Je hebt er wat voor over.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Rotterdam vanuit Leeuwarden, over een paar uur ben ik in Leiden en er is nog WiFi in de trein ook !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |