abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105952314

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105952335
Was leuk om te zien tegen wie ik aan praat hier.
pi_105952395
Goedemorgen. Mijn ouders vonden het vaag dat ik om 7 uur wakker werd dus ik ben maar in bed blijven liggen. Nu vonden ze het ineens wel tijd om op te staan ofzo. Ouders zijn vreemd.
pi_105952475
Goedemorgen. :)

*O* Bijna weekend *O*
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:08:39 #5
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105952584
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:56 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen. Mijn ouders vonden het vaag dat ik om 7 uur wakker werd dus ik ben maar in bed blijven liggen. Nu vonden ze het ineens wel tijd om op te staan ofzo. Ouders zijn vreemd.
Nu moet ik naar school ;(
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_105952641
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nu moet ik naar school ;(
;(
Ik spreek je later nog wel O+
pi_105952832
:O :O
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105953286
Met de veerboot naar school. Als een baas. :7
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:43:42 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105953317
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:
Met de veerboot naar school. Als een baas. :7
Sta je nu voor op de boeg net als Kate Winslet?
pi_105953353
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Sta je nu voor op de boeg net als Kate Winslet?
Achterin een auto met beslagen ruiten. :')
pi_105953420
Ik voel me echt heel goed en waarom weet ik niet. Misschien wel omdat mijn zus terug is. O+ Ik moet alleen nu wel binnen 10 minuten klaar zijn. :')
pi_105953434
I think I
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_105953463
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:48 schreef Drommeldaris het volgende:
I think I
[ afbeelding ]
Grats! _O_
pi_105953578
Moet nog gebeld worden echter maar ik zag ze wegsoppen joh :@
pi_105953586
Nice drommel!
pi_105953596
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet nog gebeld worden echter maar ik zag ze wegsoppen joh :@
Je hebt niet gezegd dat jij hun wel belt?
pi_105953605
Ga zo nog wel even bellen, iemand een goede vraag om jezelf extra te onderscheiden? Het betreft een redelijk klein, binnendeur informeel doch zeer innovatief accountantskantoor.
pi_105953613
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je hebt niet gezegd dat jij hun wel belt?
Nee, ze weten niet precies wanneer ze gaan bellen zal in de eerste helft van volgende week zijn. Als ik dan maandag bel en ze weten het nog niet is dat ook weer zo dom.
pi_105953760
Je kan beter dindsdag bellen. ;)
En als ze het nog niet weten maakt het niet uit toch?
Laat je in elk geval je interesse zien, en doortastendheid en een "go get them" approach.
_O-
Maar ik bedoelde het wel serieus.
pi_105953810
Ik dus niet. :')

Niet zelf gaan bellen naar mijn mening. Ze hebben aan de hand van dit gesprek hun beslissing al lang (onbewust) gemaakt. Een telefoontje gaat daar niets meer aan veranderen.
pi_105953843
Er zijn genoeg bedrijven die afwachten met bellen tot jij zelf belt :)
pi_105953868
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Er zijn genoeg bedrijven die afwachten met bellen tot jij zelf belt :)
En heel veel bedrijven die weinig laten horen, en pas weer denken, "Oja, die was ook goed." wanneer je zelf even wat van je laat horen.
pi_105953887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

En heel veel bedrijven die weinig laten horen, en pas weer denken, "Oja, die was ook goed." wanneer je zelf even wat van je laat horen.
Inderdaad, zien ze ook gelijk of je ECHT interesse hebt.
pi_105953922
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor ze :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:09:10 #25
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105953942
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor ze :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is altijd slim ja :Y
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')