En als je het nu niet op je ipad wil maar op je tv?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ingewikkeld allemaal. Wat ik nu gewoon doe is op mijn nas inloggen die zichzelf als samba share presenteert aan de ipad.
Evernote.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef webbyplus het volgende:
Wat is nu de allerbeste app voor het bijhouden van notities?
Klinkt toch wel interessant dan. Daar ga ik eens verder naar kijken. Op m'n nas staan verschillende series compleet, zou wel gaaf zijn als ik die soepel en zonder gedoe op de tv kan krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als je het nu niet op je ipad wil maar op je tv?
Stel je nou voor dat je NAS en TV DLNA gecertificeerd zijn als DMS, DMP en DMR. Met de genoemde app op je ipad hoef je helemaal niks te doen. Je start die app, die vind automatisch alle DMS's in je netwerk (je NAS) en toont je alle beschikbare content. Je kiest een filmbestand en vervolgens krijg je de keuze. Afspelen op deze iPad of afspelen op 1 van de beschiknare DMR's in je netwerk (je tv). Zonder dat je wat hoeft in te stellen. Geen shares zoeken, geen gebruikersnamen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:09 schreef AhmedJaret het volgende:
bij de kruidvat binnenkort iPad voor nog geen 100eurotjes, is dat wat? en welke versie van iOS is dat?
Ik dacht dat dat niet mocht van Apple?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik vind alleen deze aanbieding:
http://online.kruidvat.nl(...)6GBWit.html?token=-1
80 euro korting op een witte ipad, 16 GB, Wi-Fi.
Natuurlijk mag dat. Dat moet zelfs. Apple zou prijzen niet aan afnemers mogen opleggen hoewel het natuurlijk alle schijn ervan heeft dat dat wel gebeurtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht van Apple?
Toen ik een iPad wou kopen via een medewerker van de Saturn (die korting krijgt) zei iemand dat zulke winkels geen korting mogen geven op Apple producten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Dat moet zelfs. Apple zou prijzen niet aan afnemers mogen opleggen hoewel het natuurlijk alle schijn ervan heeft dat dat wel gebeurt.
Dat mag heus wel hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toen ik een iPad wou kopen via een medewerker van de Saturn (die korting krijgt) zei iemand dat zulke winkels geen korting mogen geven op Apple producten.
uit de folder van volgende week, even ingekeken bij vriend die folders draaitquote:
Dat kunnen ze wel zeggen, maar dat mag Apple iig niet bepalen. Dat er voor zulke bedrijven nauwelijks winstmarges opzitten (en het geven van korting dus weinig zin heeft) is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toen ik een iPad wou kopen via een medewerker van de Saturn (die korting krijgt) zei iemand dat zulke winkels geen korting mogen geven op Apple producten.
Geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
uit de folder van volgende week, even ingekeken bij vriend die folders draait
Misschien een oude stapel iPad 1's omdat de 3 er waarschijnlijk komt over een tijd.quote:
Die gaan ook niet voor minder dan 100 euro. If so, dan haal ik er meteen 1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Misschien een oude stapel iPad 1's omdat de 3 er waarschijnlijk komt over een tijd.
Dat kunnen ze wel doen, maar het mag niet. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Catch22- het volgende:
Apple kan dat zeker wel bepalen. Als jij je niet aan hun prijzen houdt, leveren ze niet meer.
Samsung Mobile heeft er ook een handje van.
Omdat je in nederland geen prijsafspraken mag maken of afdwingen:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Catch22- het volgende:
Waarom mag dat niet?
Ze hebben gewoon een contract met je. En als je geen contract met ze afsluit krijg je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |