Klik op kruisje aan rechterkant.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:15 schreef AnneX het volgende:
Vraag aan andere ipad gebruikers:
Hoe krijg ik de dag aankondigingen weg van cadeaux
en van Sound Hound ??
Het irriteert mij nogal dat het alsmaar in het scherm verschijnt, als ik langs de
datum naar beneden aai.
Gedaan - gelukt en merciquote:Op maandag 9 januari 2012 07:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Berichtgeving in Instellingen kun je kiezen welke apps meldingen mogen geven en hoe
NotesPlus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mijn iPad meegehad naar een vergadering om wt aantekeningen te maken. Dit deed ik in mijn email, maar wil best een goede app kopen voor dit als ik er wat lijnen, voor verbanden enzo, in zou kunnen trekken. Beetje zoals je op papier zou doen. Iemand een tip?
Cool, hoe verhoudt DLNA zich tot AirPlay?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor iedereen die multi media door zijn huis heeft: iMedia control. De eerste DLNA gecertificeerde app voor iPad.
DLNA is natuurlijk platform onafhankelijk. En als je je iPad als Digital Media Controler gebruikt die Alle content van alle Digital Media Servers (NAS, computer, etc) naar alle Digital Media Renderers (mediaplayers, TV's, computers) kan pushen is dat erg leukquote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cool, hoe verhoudt DLNA zich tot AirPlay?
Dat komt omdat veel simpelweg niet DLNA gecertificeerd is, ondanks wat de fabrikant beweerd. Geloof me, als je applicaties echt gecertificeerd zijn werkt het flawless.quote:
Kan je een praktijkvoorbeeld schetsen? Ik weet niet wat DLNA concreet inhoudt.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel simpelweg niet DLNA gecertificeerd is, ondanks wat de fabrikant beweerd. Geloof me, als je applicaties echt gecertificeerd zijn werkt het flawless.
Nou een Mediaplayer die zegt DLNA gecertificeerd te zijn is vaak alleen DMP (digital media player) en geen DMR (digital media renderer). Dan kan je WEL op je mediaplayer via UPNP bladeren naar digital mediaservers (DMS), meer je kan NIET media dmv een Digital Media Controller (DMC) vanaf een DMS pushen. Dan moet de player behalve DMP dus ook DMR zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je een praktijkvoorbeeld schetsen? Ik weet niet wat DLNA concreet inhoudt.
Dan werken veel formaten alsnog niet in de praktijkquote:Op maandag 16 januari 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel simpelweg niet DLNA gecertificeerd is, ondanks wat de fabrikant beweerd. Geloof me, als je applicaties echt gecertificeerd zijn werkt het flawless.
Alleen voor DMR's dusquote:Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef Merkie het volgende:
Ah, dus in principe is DLNA een standaard-protocol zodat je iedere DLNA-remote kan gebruiken voor iedere DMP of DMR? Dan is een aparte "XBMC remote" in feite overbodig aangezien je als het goed is iedere DLNA-gecertificeerde remote-app zou kunnen gebruiken.
A DMP is a Digital Media Player. It's not externally controllable. A DMR is a digital media renderer, normally they are controllable from an external Digital Media Controller (DMC)quote:Wat is trouwens precies het verschil tussen een DMP en DMR?
Net als airplay maar een beperkt aantal formaten support inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan werken veel formaten alsnog niet in de praktijk
En als je het nu niet op je ipad wil maar op je tv?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ingewikkeld allemaal. Wat ik nu gewoon doe is op mijn nas inloggen die zichzelf als samba share presenteert aan de ipad.
Evernote.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef webbyplus het volgende:
Wat is nu de allerbeste app voor het bijhouden van notities?
Klinkt toch wel interessant dan. Daar ga ik eens verder naar kijken. Op m'n nas staan verschillende series compleet, zou wel gaaf zijn als ik die soepel en zonder gedoe op de tv kan krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als je het nu niet op je ipad wil maar op je tv?
Stel je nou voor dat je NAS en TV DLNA gecertificeerd zijn als DMS, DMP en DMR. Met de genoemde app op je ipad hoef je helemaal niks te doen. Je start die app, die vind automatisch alle DMS's in je netwerk (je NAS) en toont je alle beschikbare content. Je kiest een filmbestand en vervolgens krijg je de keuze. Afspelen op deze iPad of afspelen op 1 van de beschiknare DMR's in je netwerk (je tv). Zonder dat je wat hoeft in te stellen. Geen shares zoeken, geen gebruikersnamen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:09 schreef AhmedJaret het volgende:
bij de kruidvat binnenkort iPad voor nog geen 100eurotjes, is dat wat? en welke versie van iOS is dat?
Ik dacht dat dat niet mocht van Apple?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik vind alleen deze aanbieding:
http://online.kruidvat.nl(...)6GBWit.html?token=-1
80 euro korting op een witte ipad, 16 GB, Wi-Fi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |