quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:10 schreef phluphy het volgende:
Lief dagboek,
Op 2e Kerstdag bestelde ik in een opwelling (wijn bij Kerstdiner???) een iPad. Op woensdag 28 december werd hij al bezorgd. Vanaf die dag is de relatie tussen mij en mijn man ernstig onder druk komen te staan. Wie heeft 'm? Wie pakt' m eerst? Wie maakt de meeste iPad-uren?
Ach, lief dagboek, we komen er wel uit, we moeten gewoon duidelijke afspraken maken. Want het moge duidelijk zijn, we zijn beide, vanaf dag 1, verknocht, verslingerd en verslaafd.
Nope.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef VakantieNancy het volgende:
Kan je eigenlijk telefoneren met een iPad? Hij heeft een microfoon, een speaker, 3G hardware. Maar kan je een iPad als telefoon gebruiken. En dan bedoel ik niet via Skype ofzo
Nee hoor, gewoon luid sprekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me buitenshuis ook verdomd lastig bellen.
Smartcover!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Bleie het volgende:
Hoera, ik heb er een! Fok werkt er goed op iegda AppStore vond ik wel een ramp trouwens, heb je eigenlijk alleen wat aan als je weet wat je zoekt. Maar verder heel blij. Moet wel nog een hoedje hebben. Heeft iemand daar tips voor. Wat is handig, wat niet. Waar verkopen ze mooie?
En sites als iPhoneclub/iPadclub etc. in de gaten houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef Catch22- het volgende:
hoedje?
De AppStore is wel handig hoor. Je moet gewoon af en toe tussen die hitlijsten en het hoofdscherm neuzen
en alle Ipad/iPhone/mac magazines die je als je een heel klein beetje rondkijkt op internet zo gratis binnen kan halen als pdf-je en dan lezen vanuit iBooks!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En sites als iPhoneclub/iPadclub etc. in de gaten houden.
Apple's eigen smartcover werkt erg goed. Je iPad schakelt vanzelf in en uit standby bij het dicht/openklappen. Daarnaast heb ik ook nog een transparante hardcover om de achterkant, een Belkin snapshield.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Bleie het volgende:
Hoera, ik heb er een! Fok werkt er goed op iegda AppStore vond ik wel een ramp trouwens, heb je eigenlijk alleen wat aan als je weet wat je zoekt. Maar verder heel blij. Moet wel nog een hoedje hoesje hebben. Heeft iemand daar tips voor. Wat is handig, wat niet. Waar verkopen ze mooie?
dat was dus getypt op de ipad...
Heb je misschien een punt maar.. Als ik de Ipad reclames zie, dan lijkt het net of mensen heel druk zakelijk bezig zijn met hun Ipad. Is het dus niet voor geschikt zo blijkt. Blijft het bij internetten in de bank en gemakkelijk spelletjes downloaden en spelen met de Ipad. In feite zegt apple dus als je iets meer wilt, dat je maar een macbook moet kopen. Of android tablet Of al je bestanden opslaan in de cloud. Uhm. Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:03 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ok ok maar als je dat wil doen ben je toch veel beter af met een notebook ofzo, geen tablet die daar niet voor ontworpen is.
Bij ons wordt er genotuleerd op iPads, met een los toetsenbordje erbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zou ook nooit een iPad nemen voor zakelijk gebruik inderdaad. Het is echt meer een speelding, je kunt er amper goed op tekstverwerken, laat staan meer geavanceerde dingen.
Er bestaan meer banen dan "typmiep"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zou ook nooit een iPad nemen voor zakelijk gebruik inderdaad. Het is echt meer een speelding, je kunt er amper goed op tekstverwerken, laat staan meer geavanceerde dingen.
Omdat een idevice je niet toestaat om het hele filesysteem door te lopen is het niet geschikt? Je kan per app bestanden opslaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je misschien een punt maar.. Als ik de Ipad reclames zie, dan lijkt het net of mensen heel druk zakelijk bezig zijn met hun Ipad. Is het dus niet voor geschikt zo blijkt. Blijft het bij internetten in de bank en gemakkelijk spelletjes downloaden en spelen met de Ipad. In feite zegt apple dus als je iets meer wilt, dat je maar een macbook moet kopen. Of android tablet Of al je bestanden opslaan in de cloud. Uhm. Ja.
Op zich jammer dat Apple wat dat betreft zo met hun userbase om gaat.
http://www.inmethod.com/air-video/index.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Kun je met de ipad2 HD films op een tv afspelen?
Grote onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Tekstverwerken". Het is geen 1988 meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij ons wordt er genotuleerd op iPads, met een los toetsenbordje erbij.
En men gebruikt het voor snelle toegang tot agemda, mail en stukken. Serieus tekstverwerken gaat achter de PC of laptop.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
"Tekstverwerken". Het is geen 1988 meer.
Die smartcovers vind ik lelijk. Op standby zetten kan ik zelf wel, dat hoeft mijn hoesje niet te doen. Ik maar eens kijken of ik niet gewoon zelf een sleeve kan maken. Appshopper klinkt fijn in elk geval, ga ik opzoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Apple's eigen smartcover werkt erg goed. Je iPad schakelt vanzelf in en uit standby bij het dicht/openklappen. Daarnaast heb ik ook nog een transparante hardcover om de achterkant, een Belkin snapshield.
Om apps te ontdekken vind ik zelf Appshopper erg fijn. Daarin kun je bijvoorbeeld zoeken op gratis apps. Ook kun je een wishlist aanmaken van apps die je nog wil gaan aanschaffen. Je krijgt dan een seintje als het in prijs daalt of (tijdelijk) gratis wordt. Op die manier heb ik al heel wat games gratis gedownload die anders geld gekost hadden.
Is het bij bepaalde websites?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPad (1) valt Safari de laatste tijd steeds vaker plotseling uit. Is zo weer op te starten, maar irritant is het wel.
Iemand enig idee of ik iets kan doen om dit euvel te verhelpen?
Zou eerst proberen Safari-cache etc. leeg te gooien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
Dat met die links heb ik dan weer niet.
Zou een keertje helemaal leeghalen tot fabrieksinstellingen kunnen helpen?
Hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou eerst proberen Safari-cache etc. leeg te gooien.
Instellingen - Safari. Daar kun je aantal instellingen aanpassen en ook geschiedenis, cookies etc. weggooien. Check daar ook kopje Geavanceerd - Websitedata om data weg te gooien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Ik ben heel erg blont, echt heel erg ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |