Dus elke supermarkt kan stunten met bijv. sloffen sigaretten? Nee, die prijzen liggen ook vast.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je in nederland geen prijsafspraken mag maken of afdwingen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prijsafspraak
"Afspraken om niet af te wijken van eerder aangekondigde prijzen en verkoopvoorwaarden"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Lees eens wat daar staat
[ [url=Een prijsafspraak is een overeenkomst tussen concurrenten betreffende de prijs. Prijsafspraken zijn in veel landen verboden.
]afbeelding[/url] ]
Dat zou zijn als Samsung en Apple een afspraak maken
Werkt ook verticaal in de keten, dus tussen leveranciers en afnemers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Lees eens wat daar staat
[ [url=Een prijsafspraak is een overeenkomst tussen concurrenten betreffende de prijs. Prijsafspraken zijn in veel landen verboden.
]afbeelding[/url] ]
Dat zou zijn als Samsung en Apple een afspraak maken
Nee hoor, dat mogen ze best. Alleen wederom... ga als super de boer maar procederen tegen Philips Morris om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus elke supermarkt kan stunten met bijv. sloffen sigaretten? Nee, die prijzen liggen ook vast.
Mjah, hetzelfde voor boeken inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
dat is een slecht voorbeeld aangezien sigarettenprijzen vast liggen
Los van het feit dat het voornamelijk accijnzen zijn die je betaald bij sigaretten dus echt stunten daarmee zal je niet lukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mogen ze best. Alleen wederom... ga als super de boer maar procederen tegen Philips Morris om je gelijk te halen.
Zo werkt het ook in de juweliersbranche. Als je met kortingen strooit zullen bepaalde merken je dealerschap afnemen. En dan zeggen ze natuurlijk niet dat ze dat om je prijsbeleid doen, maar dat ze hun strategie hebben heroverwogen en een andere dealerverdeling voor ogen hebben.
De winkelier wil zijn lucratieve a-merken niet kwijt en zal in de regel dus gewoon zich aan de prijzen houden.
Ik gebruik de amerikaanse apps HBO/ABC etc icm een vpn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef Fendy het volgende:
Heeft iemand hier de Vevo app op zijn iPad? Is blijkbaar niet beschikbaar in de NL itunes store
Dat nog niet geprobeerd. In iBooks 2 is wel iets leuks beschikbaar: Life on Earth. Geeft wel een leuk idee van de nieuwe interactieve mogelijkheden. Apple heeft hiermee iets moois in handen, dit is echt de toekomst van onderwijs.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand nog aanraders voor de Itunes U(niversity) app? Had voor de lol een van Oxford gedownload maar dat is zo enorm basic.Denk dat als de betere pakketten straks komen je gelijk je portemonnee mag trekken.
Dat is mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik vind alleen deze aanbieding:
http://online.kruidvat.nl(...)6GBWit.html?token=-1
80 euro korting op een witte ipad, 16 GB, Wi-Fi.
En waarom niet gewoon nu halen bij de Kruidvat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is mooi
Mijn "neefje" heeft interesse in een iPad, dus ik zal eens kijken of de MediaMarkt en/of BCC verlagen tot dit prijsniveau...
Voor Vevo heb je geen VPNquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Fendy het volgende:
Heb je dat nodig om ze te kunnen installeren of ook om te blijven gebruiken?
Omdat mijn neefje hem NU wil haha. Maar MM en BCC doen niet mee met deze prijsverlaging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon nu halen bij de Kruidvat?
Je kan beide hetzelfde apple ID gebruiken en als je een eigen apple ID hebt kan je je agenda delen via iCloud.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:25 schreef Koningin het volgende:
Vraagje:
Mijn man en ik gebruiken de Ipad agenda als onze gezamenlijke agenda.
Nu gebruikt de Ipad mijn apple ID wat ik ook op mijn iphone gebruik. Alle afspraken in mijn telefoon komen dus automatisch op de Ipad. Binnenkort krijgt mijn man ook een iphone en dan zou het makkelijk zijn als zijn agenda ook synchroniseert met de Ipad, ook als dit een ander apple ID is. Kan dat?
Of kan zijn iphone mijn apple ID ook gebruiken?
Je kunt vijf apparaten op een Apple ID gebruiken. Muziek, Apps en agenda zijn dan indentiek op o.a. beide iPhones.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:25 schreef Koningin het volgende:
Vraagje:
Mijn man en ik gebruiken de Ipad agenda als onze gezamenlijke agenda.
Nu gebruikt de Ipad mijn apple ID wat ik ook op mijn iphone gebruik. Alle afspraken in mijn telefoon komen dus automatisch op de Ipad. Binnenkort krijgt mijn man ook een iphone en dan zou het makkelijk zijn als zijn agenda ook synchroniseert met de Ipad, ook als dit een ander apple ID is. Kan dat?
Of kan zijn iphone mijn apple ID ook gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |