Dat had ik ook mee kunnen maken, ben ook niet meer zo piep als de meeste hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 20 jaar terug in de Martinihal in Grunn
En je hebt je sufge-Googled, op Hyves/Facebook/Twitter alles afgestruindquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zitten ze mij te trollen.. gewoon wonder dat ik niks kon vinden.
Succesfull troll is succesfullquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
En je hebt je sufge-Googled, op Hyves/Facebook/Twitter alles afgestruind
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zitten ze mij te trollen.. gewoon wonder dat ik niks kon vinden.
Ohquote:
Geen idee, maar dat zou je zelf ook kunnen googlen tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik ook mee kunnen maken, ben ook niet meer zo piep als de meeste hier![]()
Wel tof! Treedt hij nog op?
Ze was de slechtste, wat mij betreft. Kon volgens mij ook geen lach vanaf bij haar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Heb alleen op haar gelet btw, geen idee hoe die dudes het deden
Inderdaad, hopen dat er weer wat pittigs komt zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
Inkaknummer...
Wel mooi maar best slaapverwekkend
Nogalquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
Inkaknummer...
Wel mooi maar best slaapverwekkend
Oh sorry, ik probeerde een babbeltje te maken...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou je zelf ook kunnen googlen toch
Doe dat dan maar zoveel mogelijk voor onze operatie... Ik geloof niet dat het er erna nog veel van komt met mijn kruisbandloze kniequote:
En wanneer is de operatie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe dat dan maar zoveel mogelijk voor onze operatie... Ik geloof niet dat het er erna nog veel van komt met mijn kruisbandloze knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |