Niet zoveel dagen over hè...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gaat hem wel worden.
inderdaad gebrek aan beter jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.
Dat denken zijn volgens mij ook.
Studio killers zal ook wel wat betaald hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ekdom heeft em tot het allerlaatste moment flink gehyped. Vind 't jammer, weinig spontaan zo.
Dat heb ik al de hele nachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik ben weer op het punt dat ik te moe ben om nog zin heb om op te staan
Goede zin welquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Mwah, dan liever Bouncer.quote:
Vertaal de tekst naar het nederlands en het is een ordinaire carnavalshit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet zó erg als de vorige anthems...
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou Gwen Steffani doen.. dat je het weet.
Ik kijk net op de klok en ik schrok...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vertaal de tekst naar het nederlands en het is een ordinaire carnavalshit.
Eigenlijk hadden ze gewoon Hello moeten hergebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad gebrek aan beter ja
Nee!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal geen zin ook in die kerstmusical morgen.
Ga halen dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin in een grote friet speciaal met een berenklauw
Kling klokje klingen lingen ling!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Ten eerste.. waar in godsnaam op dit tijdstipquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kling klokje klingen lingen ling!
Laatste dagje, nog even volhoudenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Het is ook niet een echt anthem, het nummer word veel te weinig geplugged om zich een anthem te mogen noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Het is gewoon nog niet echt tot anthem uitgeroepen en het wordt ook minder als een anthem behandeld... Dat bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |