owja, jullie delen hoofdhelften toch?quote:
Jan Klooijmans is niemand.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een migraineaanval wens je niemand toe.
Ja dat dus. Gister heb ik 10 minuten vol gezeten van een groenten/fruitsapje van een blender vol na een dürüm. En daarna had ik weer honger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef alors het volgende:
[..]
Neeik heb dat ook wel eens, van die weken waarin ik gewoon oneindig veel honger hebt. Dan kan ik serieus 10 stukken brood eten zonder vol te raken en dan de rest nog he
Was je even buiten eten snel?quote:
Dat word dan normaal gesproken alleen maar bij arbeidsvitaminen gedraaid als de gangbare 3fm doelgroep op school zit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kende gisteren toch ook iemand niet
Ja, mijn rechterhelft eraf, Minthy's linkerhelft erafquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jullie delen hoofdhelften toch?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kende gisteren toch ook iemand niet
Krijgt normaal al 700 eurie voor 20min optreden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Rinus het hoog in zn bol gaat krijgen nu hij 1140 euro geboden krijgt voor een huiskamerconcert
quote:
Allebei parttime?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Moeten we nog wel even goed overleggen welke baan we gaan nemen; docent of begeleider
Evil, ruiken ze ook aan jou als je naar hamburger ruikt?quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jullie delen hoofdhelften toch?
Haha, ik neem zo even een fishermansquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Evil, ruiken ze ook aan jou als je naar hamburger ruikt?
Heb jij eigenlijk aura's ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn linker en haar rechter gooien we weg. Stomme migrainekant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |