In het weekend zijn ze bij papa en mama?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat in een studentenstad alleen donderdagavond stapavond is?
S&B cd ff opzetten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*neemt nog n slok, uit smith&burrows mok*
en jan kooijman tja ik vind er nog niet zoveul aan
In Eindhoven ook hoor, hoewel andere avonden ook leuk zijn. En zaterdag meestal nog leuker want dan zijn de leukste feestjes in het Klokgebouw/Effenaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat in een studentenstad alleen donderdagavond stapavond is?
Britt was echt tof though, en ik dacht dat ie afgrijselijk ging zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*neemt nog n slok, uit smith&burrows mok*
en jan kooijman tja ik vind er nog niet zoveul aan
prachtigquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eeeh baasch
Mooie wedstrijd he?
Maandagavond? Dinsdagavond? Woensdagavond? Kom op, je bent student of niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het weekend zijn ze bij papa en mama?
quote:
ik moest vanochtend om 8.30 werken dus heb tot 00.30 gekeken en ff terug gekeken, was wel tof iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Britt was echt tof though, en ik dacht dat ie afgrijselijk ging zijn
Ik ben allergisch voor katten, zoek es wat andersquote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Goeienacht, nog iets gemist vanavond?
Zelfs in een relatief kleine en niet direct een enorme studentenstad als Zwolle kun je elke avond stappen en het is altijd overal bomvol. Ik heb alleen zondagavond nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven ook hoor, hoewel andere avonden ook leuk zijn. En zaterdag meestal nog leuker want dan zijn de leukste feestjes in het Klokgebouw/Effenaar.
Eerste helft was goed..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eeeh baasch
Mooie wedstrijd he?
tempo is nu iets begaanbaarderquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik post hier bijna niet, veul te snel maar wat was die kleine Syb lief
Lieve Geo..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten, zoek es wat anders
Ik moest bijna huilen omdat Gerard moest huilenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik post hier bijna niet, veul te snel maar wat was die kleine Syb lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |