Ajax werd 30x kampioenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb niks tegen Twente hoor
[..]
Volgens mij werden ze kampioen
Wat daarvan na pak 'm beet het jaar 2000?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax werd 30x kampioen
4x EC - I
2x UEFA cup
3x wereldbeker
De komende EL sowieso en in 2016 de CL om vervolgens met 8 Ajax (opgeleide) spelers het EK te winnen in Frankrijk dacht ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat daarvan na pak 'm beet het jaar 2000?
Soms.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
Gaan we hier nou een 'jouw club is lang niet zo mooi als mijn club'-discussie houden?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax werd 30x kampioen
4x EC - I
2x UEFA cup
3x wereldbeker
''Ik ben voor de club met de meeste prijsjes''quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
Gaan we hier nou een 'jouw club is lang niet zo mooi als mijn club'-discussie houden?
Onzin, Smoofie is 14 dus voor de prijzen is hij geen fan geworden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
''Ik ben voor de club met de meeste prijsjes''![]()
![]()
Kan Ajax toch niks aan doen, dat Sparta loopt te prutsen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef TwenteFC het volgende:
Wie zei ook al weer dat Ajax altijd geluk heeft en GVVV loot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Kom eens met normale argumenten waarvoor je er nu voor bentquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, Smoofie is 14 dus voor de prijzen is hij geen fan geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kom eens met normale argumenten waarvoor je er nu voor bentStellen dat Ajax vergane glorie is en Twente niet met hun eerst behaalde landstitel 2 jaar terug is natuurlijk net zo onzinnig als de prijzenkast van Ajax opnoemen, maar hier valt toch niet serieus over te discussieren tenzij iemand met een normale stelling komt zonder een hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gehalte.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |