Dat heb jij nu ook nog niet gedaan hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
En het enige wat jij moest bewijzen was dat die 6 meter niet kon
Haha, wie zorgt voor de varkens en wie voor de MAG en de FAL?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Veel Mythbusters kijken en dode varkens gebruiken als target. Varkens lijken qua ingewanden en weerstand het meest op mensen.
Dat is niet eerlijk. Sam doet een poging de zaak te berekenen Hij was niet de persoon die met die uitspraak kwam.quote:
Dat MAG niet want dan FAL je in een gatquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wie zorgt voor de varkens en wie voor de MAG en de FAL?
Ik heb het theoretisch prima bewezen met achterlijke getallen. Iets van 9.6 gram (even afbraak door schot daargelaten) kan jou NIET met 21km/u achteruit gooien.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat heb jij nu ook nog niet gedaan hoor. Maar het lijkt me logisch dat je op een vlakke ondergrond bij impact van een kogel niet 6 meter achteruit wordt geslingerd.
Ik wilde alleen effe kijken hoeveel wél.
Danku. + Ik beloof dat ik er achteraan ga en de boel ga navragenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Sam doet een poging de zaak te berekenen Hij was niet de persoon die met die uitspraak kwam.
Heeft niets te maken met m'n constateringquote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Sam doet een poging de zaak te berekenen Hij was niet de persoon die met die uitspraak kwam.
En de uitspraak is door mij al populair wetenschappelijk verkracht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dan maar een wanneer jij aan sam hebt staan ruiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met m'n constatering
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat MAG niet want dan FAL je in een gat
Psychologie is Alfaquote:
Ruik hem hier al dus heeft geen zin om naar hem toe te gaanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dan maar een wanneer jij aan sam hebt staan ruiken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat MAG niet want dan FAL je in een gat
Da's je bovenlip. Of je vriendin.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ruik hem hier al dus heeft geen zin om naar hem toe te gaan
Zal ik is vertellen wat een computermodel is? Oja, iets wat een berekening HEUL ERG VAAK doet. Als jij dus eerst de berekening gaat verzinnen. Schrijf ik het computermodel wel. Deal?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Psychologie is Alfa.
Maareh, ik zou trouwens ook verbaasd zijn als jij wel verstand van dit zou hebben.
Ik heb zelfs weinig verstand ban ballistiek. Dat is echt niet 2 vingers in de neus, komen ingewikkelde computermodellen bij kieken enzo.
Haha deal!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal ik is vertellen wat een computermodel is? Oja, iets wat een berekening HEUL ERG VAAK doet. Als jij dus eerst de berekening gaat verzinnen. Schrijf ik het computermodel wel. Deal?
Bovenlup is schoon en vriendin zit thuis.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's je bovenlip. Of je vriendin.
Varkens... Slager.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan moet ik alleen nog steeds wel de wapens + de ballistische modellen (a.k.a: varkens) hebben om het experiment mee uit te voeren. Iemand die me helpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |