muggen komen af op geuren, je moet m lokken met je arm.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan die mug niet meer vinden om dood te maken
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef NumberSeven het volgende:
0-2 en dan helemaal niets in Enschede, beste scenario.
creëert alleen maar lelijke vlekken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef NumberSeven het volgende:
1-1 en dan penalties, beste scenario.
nee gast, 1-1, dan penalties en dan PSV alsnog winnen, is beter. Dan krijgen ze namelijk nog hoop maar uiteindelijk toch niets.quote:
Is Hansie Hansie al geweest?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Veronica![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al Twente-PSV laten zien, terwijl de wedstrijd nog bezig is![]()
Alle samenvattingen op donderdag![]()
![]()
Geen live-uitzendingen
Ajax en AZ ook al nietquote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat zowel PSV als Twente dit weekend geen competitieduel hebben
quote:
Cam aan en tietjes laten zien danquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lig in bed met mijn laptop.
Ado den Haag ook al niet... en dan zal je zien dat het de week erop heeft gesneeuwd.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en AZ ook al nietComplot!
hmm... beelddenker zijn is leukquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lig in bed met mijn laptop.
Gefeliciteerd. Je bent gedegradeerd tot het niveau van Paul.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cam aan en tietjes laten zien dan
Oh, dacht alquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee weet niet joh
als deze pot is afgelopen, met een boel reclame er tusssen
Het gaat dan ook echt nergens over, Nederlands voetbalquote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Veronica![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al Twente-PSV laten zien, terwijl de wedstrijd nog bezig is![]()
Alle samenvattingen op donderdag![]()
![]()
Geen live-uitzendingen
Hoe doen ze dat met Ajax-AZ?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee weet niet joh
als deze pot is afgelopen, met een boel reclame er tusssen
Jeetje de jeugd is er dan ook al steeds vroeger bij, en dat zeg ik als 14 jarige.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent gedegradeerd tot het niveau van Paul.
Ik mis Sierd ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef NumberSeven het volgende:
Nederlands Commentaar bij voetbalwedstrijden, wtf. je zou denken dat hij commentaar geeft bij een samenvatting, zo droog.
Hoho, gelijkspel he.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Rutten gaat gewoon eentopwedstrijd
winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |