kernkraft 400quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer?
Zombie nation? Kernkraft nogwat?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
zo'n duitse titel toch ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
scoop - drop itquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
je ging ook nog rukken, ben je dat vergeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Lol nog steeds 0-0. Heb even afgewassen, boodschappen gedaan, gitaar gespeeld, filmpje afgekeken en er is nog niks gebeurd.
Je hebt ook niets gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Lol nog steeds 0-0. Heb even afgewassen, boodschappen gedaan, gitaar gespeeld, filmpje afgekeken en er is nog niks gebeurd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Komt ie uit 1989 dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was een hit toen jij 3 jaar oud was.
Doe eens een onderwerp, zal ik eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post anders nog een nummer, maar dan wel wat harder dan je vorige aub.
Ik denk je rent het veld wel even op?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gehoord dat Wijnaldum streng Christelijk is, met dat onderwerp moet het toch lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe eens een onderwerp, zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Wijnaldum streng Christelijk is, met dat onderwerp moet het toch lukken.
Je bent m kwijt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens heeft iets nodig waardoor hij beter kan zien, er zit hier ergens een woordgrap, maar geen idee waar.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk nummertje aan begin van verlenging!! Wel beetje gestolen altijd van het basketbal!
Altijd zo'n lekker sfeer nummer.
Maar ja de sfeer zoals die is bij basketbal gaan ze bij voetbal natuurlijk nooit zelfs maar van dichtbij kunnen evenaren. Ook al zitten er bij Martiniplaza maar 5000 man ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |