quote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Kunnen we concentreren op degradatie en de EL winnen
Kan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Degraderen en de EL winnen? Das knap
quote:
wie is t nou?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Scheidsrechter viel bijna over Willems heen
Lens maakte een halve salto man.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef RvLaak het volgende:
Vink fluit wel als een PSV'er ligt, maar niet als er 1 van Twente ligt... Dubieus... Iemand al knipoogjes gezien?
Wel een duimquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef RvLaak het volgende:
Vink fluit wel als een PSV'er ligt, maar niet als er 1 van Twente ligt... Dubieus... Iemand al knipoogjes gezien?
Van Fer, maar die knippert altijd als een schele Chinees.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef RvLaak het volgende:
So? Die Twente speler kreeg een slag in zijn gezicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens maakte een halve salto man.
Fer? Die werd ge-aaid man.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Die Twente speler kreeg een slag in zijn gezicht.
Zul je nog wel kennis mee maken hoor... Huiswerk... Gebeurt doorgaans op het voortgezet onderwijs.quote:
Ongelooflijk heh?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent moe, maar deze wedstrijd heeft je nog niet in slaap doen vallen?
Bang voor rellen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag niet. We moeten verplicht op Fok blijven totdat de wedstrijd is afgelopen.
ola sjon.quote:
Die tijd is wel voorbij als je 22 bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je nog wel kennis mee maken hoor... Huiswerk... Gebeurt doorgaans op het voortgezet onderwijs.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag niet. We moeten verplicht op Fok blijven totdat de wedstrijd is afgelopen.
Wees blij dat je niet gedwongen wordt alle topic reeksen na te lezen. Al had je dan regelmatig om mijn supergrappige posts kunnen lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
nu te zien op veronicaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef truedestiny het volgende:
Bij ajax-az gebeurde er tenminste nog wat.
Tweede helft niet veel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef truedestiny het volgende:
Bij ajax-az gebeurde er tenminste nog wat.
Ik ben 30 en ga weer naar school (goed, hbo... Maar toch). Ligt een beetje aan de keuzes die je maakt in het levenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die tijd is wel voorbij als je 22 bent.
Jezelf grappig vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gedwongen wordt alle topic reeksen na te lezen. Al had je dan regelmatig om mijn supergrappige posts kunnen lachen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben 30 en ga weer naar school
Ook een Carrière switch?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je al zo'n vieze relnazi.
* RvLaak mompelt iets over voorbeeldfunctie en taalgebruikquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je al zo'n vieze relnazi.
Zoietsquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met het ene onderwerp beginnen en met het andere eindigen bedoel je?
Tegen TwenteFC kan ik dat wel doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
* RvLaak mompelt iets over voorbeeldfunctie en taalgebruik
Als ik jouw foto goed heb bekeken, lukt je dat wel vakerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegen TwenteFC kan ik dat wel doen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegen TwenteFC kan ik dat wel doen.
Ekt hequote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Zorro het volgende:
Is het zowat afgelopen, beginnen ze ineens te voetballen.
We hebben nog 30 minutenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna weer zo'n smerige Twente aktie door op het einde te winnen.
Doe maar, alhoewel Texeira ook steeds beter presteert.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zet 'm maar op de trein terug naar Gronignen.
mad?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef muzas het volgende:
Ja verlengen! Maak ze maar moe! uitputtingsstrijd! Dan prsteren ze dit weekend wellicht mind...
wacht...
Winterstop
Liever failliet dan ajaciedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vuile Feyenoorder! bam die zit.
Omdat het bijna pasen is, nou goedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en wat ik me ook afvraag: waarom heeft het logo een kerstmuts op?
omdat, EL en de paashaasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever voor Ajax dan Feyenoord. (Mijn excuses dichten en rijmen is nooit mijn sterkste kant geweest)quote:
er zijn wel meer rare voetballogo's met rare mutsenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koopquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij was ook gejat hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever voor Ajax dan Feyenoord. (Mijn excuses dichten en rijmen is nooit mijn sterkste kant geweest)
Nee dat was geniaalquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef truedestiny het volgende:
Triest trouwens dat AZ gister stopte met voetballen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liever aan het Maasgebouw vastgeboord, dan voor Feyenoord.
toivonen zegt; breken die enkelsquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toivonen bespreekt de strategie met de boys.
Ik vind het gewoon quasi-lollig van een of andere stagair van EL. Waarschijnlijk heeft niemand ooit om hem gelachen, zelfs zijn zus niet, want die kende ze al.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop
kernkraft 400quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer?
Zombie nation? Kernkraft nogwat?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
zo'n duitse titel toch ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
scoop - drop itquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
je ging ook nog rukken, ben je dat vergeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Lol nog steeds 0-0. Heb even afgewassen, boodschappen gedaan, gitaar gespeeld, filmpje afgekeken en er is nog niks gebeurd.
Je hebt ook niets gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Lol nog steeds 0-0. Heb even afgewassen, boodschappen gedaan, gitaar gespeeld, filmpje afgekeken en er is nog niks gebeurd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Komt ie uit 1989 dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was een hit toen jij 3 jaar oud was.
Doe eens een onderwerp, zal ik eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post anders nog een nummer, maar dan wel wat harder dan je vorige aub.
Ik denk je rent het veld wel even op?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gehoord dat Wijnaldum streng Christelijk is, met dat onderwerp moet het toch lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe eens een onderwerp, zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Wijnaldum streng Christelijk is, met dat onderwerp moet het toch lukken.
Je bent m kwijt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens heeft iets nodig waardoor hij beter kan zien, er zit hier ergens een woordgrap, maar geen idee waar.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk nummertje aan begin van verlenging!! Wel beetje gestolen altijd van het basketbal!
Altijd zo'n lekker sfeer nummer.
Maar ja de sfeer zoals die is bij basketbal gaan ze bij voetbal natuurlijk nooit zelfs maar van dichtbij kunnen evenaren. Ook al zitten er bij Martiniplaza maar 5000 man ofzo.
Een betere lens!xDDDDquote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens heeft iets nodig waardoor hij beter kan zien, er zit hier ergens een woordgrap, maar geen idee waar.
Haha vat er nog eenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk nummertje aan begin van verlenging!! Wel beetje gestolen altijd van het basketbal!
Altijd zo'n lekker sfeer nummer.
Maar ja de sfeer zoals die is bij basketbal gaan ze bij voetbal natuurlijk nooit zelfs maar van dichtbij kunnen evenaren. Ook al zitten er bij Martiniplaza maar 5000 man ofzo.
Trust me, de neutrale kijker is al lang afgehaaktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef truedestiny het volgende:
1-1 en dan penals. leuk voor mij als neutrale kijker.
Speelde ik 8 jaar geleden counterstrike 1.6 opquote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
dit doen ze bij basketbal toch?
(dat waren me nog is tijden)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelde ik 8 jaar geleden counterstrike 1.6 op
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Trust me, de neutrale kijker is al lang afgehaakt
NBAquote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef NumberSeven het volgende:
snap niet wat er leuk is aan basketbal, de goals zijn vrijwel altijd hetzelfde. Bij voetbal zijn er miljoenen mogelijkheden van hoe de goal gemaakt kan worden.
Oke alleen de beweging en afstand maakt het bij basketbal af en toe een mooi punt maar thats it.
Haha?quote:
karma?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier vedomme een mug op me kamer in december?
Kill itquote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier vedomme een mug op me kamer in december?
Fok bied uitkomst.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Trust me, de neutrale kijker is al lang afgehaakt
Hmm onverwacht, maar ik ga akkoord.quote:
De ouwe Mansonquote:
Voordelen als je je klassiekers kentquote:
quote:
Voordeel van een brede muzieksmaakquote:[..]
Hmm onverwacht, maar ik ga akkoord.
Zo'n ene zender met een hoeren naam!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
op welke zender komt de loting?
quote:
Ik snap wel wat er leuk is aan basketbal, maar dat in voetbal meer mogelijkheden tot scoren zitten maakt het voor velen leuker. En daardoor is voetbal waarschijnlijk ook populairder in de wereld dan basketbal.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef NumberSeven het volgende:
snap niet wat er leuk is aan basketbal, de goals zijn vrijwel altijd hetzelfde. Bij voetbal zijn er miljoenen mogelijkheden van hoe de goal gemaakt kan worden.
Oke alleen de beweging en afstand maakt het bij basketbal af en toe een mooi punt maar thats it.
Waarom niet gewoon in het Nederlands?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zo'n ene zender met een hoeren naam!
Omdat ik die nou net niet kendequote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in het Nederlands?
Ik volg m ook niet, maar met penalties wil ik wel inschakelen. Altijd leuk om te zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet volgen, maar zelfs jullie commentaar zuigt...
Ga maar geen moeite doen om nog een stream te vinden.
Voetbal is makkelijker te spelen dan basketball, een voetbal krijg je op je 3e verjaardag en je gaat met je pa trappen. Een basketbal zal je minder snel krijgen. Buiten dat is basketball gewoon super vetquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat er leuk is aan basketbal, maar dat in voetbal meer mogelijkheden tot scoren zitten maakt het voor velen leuker. En daardoor is voetbal waarschijnlijk ook populairder in de wereld dan basketbal.
Ik zal het topic Black/Death metal besparen. Ik ben alleen zo slecht in titelsquote:
Reitsma is al lang niet meer serieus te nemenquote:
Post maar, weinig kans dat mensen klikkenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het topic Black/Death metal besparen. Ik ben alleen zo slecht in titels
die avatar van jou..quote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ofnietfuck die laatste 20 minuten.
Die komen we eind januari al tegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gewoon Vite$$e loten en Reis he-le-maal lam schoppen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef NumberSeven het volgende:
Lekker voor ze. Munsterman boehoe.
Vrouw of man?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vrees dat ik mijn huisgenootjes wakker geschreeuwd heb trouwens
Rond dit tijdstip hoor je ook niet te slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Weten ze meteen hoeveel het staatquote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou niet overdrijven, het is maar een bekerwedstrijd he!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
geeniaalquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ofnietfuck die laatste 20 minuten.
idd en het is niet eens tijd voor winterbanden :|quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven, het is maar een bekerwedstrijd he!
En allemaal slapen al voor 11 uur? Echte studentenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb er twaalfMaar bij mij op de verdieping twee vrouwtjes
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip hoor je ook niet te slapen
Daaromquote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Weten ze meteen hoeveel het staat
Doet hij dan ook, was een penaltyquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Hahaha die commentator. MANOLEV HOUDT HEM VAST!!!!
Het is nog geen 23:00... of misschien een bejaarde tehuis? Er liep hier laatst al een user van 67 rond.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
ik check t later ff.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef truedestiny het volgende:
Voor die ene man die Basketbal te eentonig vind qua scoren.
Haha hier hetzelfde, al is het 2 uur 's middagsquote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
en roodquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet hij dan ook, was een penalty
Ja woensdag is hier de stapavond, vrijdagochtend iedereen vroeg weer college jwzquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En allemaal slapen al voor 11 uur? Echte studenten
Ga bij zo'n vrouwke liggen.
Ja, en rood met 8 wedstrijden schorsingquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet hij dan ook, was een penalty
1e en 2e helft enzo..lange samenvattingquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef truedestiny het volgende:
Veronica begint nu al met het uitzenden van de samenvatting Twente-Psv. Ze snappen niet dat die nog bezig is?
Ik zie geen enkele reden om hem daarvoor rood te geven. Was een overtreding in het strafschopgebied -> penaltyquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en rood met 8 wedstrijden schorsing
En ik maar denken dat donderdag studentenavond is, gekke PSV'ers.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja woensdag is hier de stapavond, vrijdagochtend iedereen vroeg weer college jwz
Onze verbinding loopt achter.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef truedestiny het volgende:
Veronica begint nu al met het uitzenden van de samenvatting Twente-Psv. Ze snappen niet dat die nog bezig is?
Veronicaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef truedestiny het volgende:
Ja, want al dat spektakel dat er toen was moet wel in beeld komen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1e en 2e helft enzo..lange samenvatting
jajaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om hem daarvoor rood te geven. Was een overtreding in het strafschopgebied -> penalty
Ja maar ze moeten straks stoppen met de samenvatting omdat de wedstrijd nog bezig is. Zend dan eerst wat anders uit zou je denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1e en 2e helft enzo..lange samenvatting
ja idd..daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten straks stoppen met de samenvatting omdat de wedstrijd nog bezig is. Zend dan eerst wat anders uit zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |