Jup.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef HMF1643 het volgende:
Aha, je dacht dat ik nog niet ge-google'd had?
Had ik al gedaan, ik kom niet de juiste formule tegen aleen voor de omtrek van cirkels etc.quote:
90/360quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef HMF1643 het volgende:
Dus als ik een bochthoek heb van 90 graden is het? 90x2xpixRadius?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
90/360
maar ik vraag me af of de neutrale lijn ook de hartlijn is
bij een gelijke vorm welquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Omdat materiaal vaak makkelijker rekt dan stuikt
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef HMF1643 het volgende:
Helaas snap ik het nog steets niet..... wie kan mij verder helpen??
wat is een hartlijn? Bedoel je niet haarlijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Schonedal het volgende:
Je moet de lengte van de hartlijn van de buis uitrekenen.
Dus met alle rechte stukken en bochten bij elkaar, voor de bochten moet je de kromtestraal R van de hartlijn weten en de hoek waarover de bocht gemaakt wordt.
De lengte van het bochtstuk is dan (bochthoek / 360) X 2 X pi X R.
De hartlijn is het midden van de buis. Dus als een buis 22 mm in diameter is ligt de hartlijn op 11 mm.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:17 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
wat is een hartlijn? Bedoel je niet haarlijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop