Ik ben stiekem bang voor middenoorontsteking, heb ik al 3 keer gehad en dat doet zoooo'n pijn!quote:
Oh da's kut, ik hoop voor je dat dat het niet is!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben stiekem bang voor middenoorontsteking, heb ik al 3 keer gehad en dat doet zoooo'n pijn!
Psychiatrische wenkbrauwen noemen wij dat (dat zijn de officiële vaktermen hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had iemand in de groep zitten die echt grotere wenkbrauwen had dan bert... ik bleef er maar naar kijken![]()
En ze kan geen ooglooks maken en ze trekt altijd hetzelfde pijpgrage-hamstermondje, maar ze schrijft wel leuk en is vaak snel met nieuwe producten, vind ikquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die blogster heeft wel een beetje tamara-wenkbrauwen hoor.
En dat ding op haar hoofd begrijp ik ook niet helemaal
Wait, whut??quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Psychiatrische wenkbrauwen noemen wij dat (dat zijn de officiële vaktermen he)
Hoop ik ook. Morgen ben ik gewoon beter, pfft!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's kut, ik hoop voor je dat dat het niet is!
Doe eens een linkjequote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ze kan geen ooglooks maken en ze trekt altijd hetzelfde pijpgrage-hamstermondje, maar ze schrijft wel leuk en is vaak snel met nieuwe producten, vind ik
grapjequote:
DSM IV?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin,
ik vind dat je er uit elke groep 1 moet hebben. Ben alleen al die groepen vergeten. Even kijken of ik mijn aantekeningen voor dat tentamen nog kan vinden
Ga maar eens zoeken jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin,
ik vind dat je er uit elke groep 1 moet hebben. Ben alleen al die groepen vergeten. Even kijken of ik mijn aantekeningen voor dat tentamen nog kan vinden
Ja, dat zeker!!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
grapje
Maar het valt wel op dat sommige psychiatrische patiënten er apart uit zien, of apart uit hun ogen kijken enzo
Maar ik werk niet in de tak van de gezondheidszorg dus ik denk er lekker kort door de bocht, ongenuanceerd en lomp overquote:
Ja datquote:
Maar zo hoort het ookquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik werk niet in de tak van de gezondheidszorg dus ik denk er lekker kort door de bocht, ongenuanceerd en lomp over
Ja, kakquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Heb iets gevonden:
- Psychoses
- Schizofrenie
- Stemmingstoornissen
- Angststoornissen
- Dwangstoornissen
- Eetstoornissen
- Dissociatie stoornissen
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom er net achter dat er serieus webshops zijn die zich richten op het verkopen van toiletartikelen voor kindjesen dan bedoel ik ook echt toiletartikelen, als in potjes en toiletbrilverkleiners and such
Dat dan iemand op een feestje vraagt wat jij eigenlijk voor werk doet en dat je dan maar gewoon zegt dat je een webshop hebt en de rest vaag houdt. Stel ik me zo voor, dan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom er net achter dat er serieus webshops zijn die zich richten op het verkopen van toiletartikelen voor kindjesen dan bedoel ik ook echt toiletartikelen, als in potjes en toiletbrilverkleiners and such
Dat dan iemand op een feestje vraagt wat jij eigenlijk voor werk doet en dat je dan maar gewoon zegt dat je een webshop hebt en de rest vaag houdt. Stel ik me zo voor, dan.
Dan zeg je gewoon dat je entrepeneur bentquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij zitten die er al in vermengt, maar als het een extra kruisje oplevert mag jij hem apart doenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die er al in vermengt, maar als het een extra kruisje oplevert mag jij hem apart doen
Jawel joh, sommige dingen kun je met wat creatief boekhouden ook wel combinerenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak
Dat gaat me nooit lukken
Hahaha, ja, dattequote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je entrepeneur bent![]()
Of "ik zit in de detailhandel" ofzo
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:07 schreef Incantrix het volgende:
Of moet die url ook in een spoiler voordat we daar ook gebanned worden ofzo?
Persoonlijkhiedsstoornis heb ik zo al!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel joh, sommige dingen kun je met wat creatief boekhouden ook wel combineren
Dus ook raar gedrag tijdens alcoholische toestand enzo
Dan ben je ineens gedissocieerd, met psychoses en heb je een persoonlijkheidsstoornis
Nee hoor, dat hoeft niet wegquote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, ja, datte
Van de naam moeten ze het ook al niet hebben trouwens
Babybutt.nl![]()
![]()
Ben je eens een keer van het padje af geweest? CHECK!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Persoonlijkhiedsstoornis heb ik zo al!
Dissociëren ben ik ook goed in
Die psychose moet ik alleen nog even regelen...
* kraakt hersens over hoe dat te doen *
NEEEE, dat meen je niet!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, ja, datte
Van de naam moeten ze het ook al niet hebben trouwens
Babybutt.nl![]()
![]()
Jah, wij vragen ons ooko al tijden af waarom ze geen tienerdump in het leven roepen, die lijken me veel lastiger kwijt te rakenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet weg
Maar DAMN, wat een naam...
Net als Babydump trouwens![]()
Ik denk daarbij altijd aan in glascontainers gedumpte zwerrfkinderen uit Ethiopië ofzo
Ja hoor!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben je eens een keer van het padje af geweest? CHECK!
Schoonmoederdumpquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij vragen ons ooko al tijden af waarom ze geen tienerdump in het leven roepen, die lijken me veel lastiger kwijt te raken
En jij denkt dat je de wereld der beautybloggers kan veranderen, als dat geen psychose isquote:
Lollllquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, die Jan Kooiman is best grappig.
Staat een zooi schreeuwende bakvissen bij de brievenbus
- Wat vinden jullie nou zo leuk aan Jan?
Jan: Ik hoop altijd dat ze dan zeggen dat ik zo intelligent ben
- Jan, hoe ga je hier mee om elke dag?
Jan: Ik laat me gewoon vaak aftrekken
Goeden niveau!
Ja ik was ook verbaasdquote:
Oeh, dat klinkt niet verkeerd idd!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden niveau!
Bwhehehehhehequote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij denkt dat je de wereld der beautybloggers kan veranderen, als dat geen psychose is
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schoonmoederdump![]()
Incontinente-bejaarden-dump![]()
Etc
Waaaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden niveau!
En daar hebben ze het in OUD dan heel serieus over ofzo? Wat een sneue namen zegquote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Nu doen wij toevallig ook aan wasbare luiers en die merknamen zijn trouwens ook om te janken
Wij hebben o.a. Baby Bee-hinds (met bij in het logo)
Fuzzi Bunz
Bumgenius
En dan kom je op sites als 'cheeks and cherries' om ze te bestellen
3fmquote:
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk, geen idee wie dat isquote:
ja, ze veranderen dan meteen in een menigte mongolenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vind mensenmenigten en camera's altijd zo grappig.
mensen komen in beeld:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"o kijk, we zijn in beeld!"
![]()
![]()
![]()
![]()
KIEK ONS FEESTEN DAN![]()
![]()
![]()
HEEEEEEEUUUUUUUUUUUUU TIETUUUHHHHHHHHH BIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, ze veranderen dan meteen in een menigte mongolen
GTST en jury van so you think you can dancequote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk, geen idee wie dat is
Yup, mezelf incluis, want ik gebruik ze al sinds ik mama benquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En daar hebben ze het in OUD dan heel serieus over ofzo? Wat een sneue namen zeg![]()
Ik heb er gewoon geen woorden voor
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HEEEEEEEUUUUUUUUUUUUU TIETUUUHHHHHHHHH BIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRR
Zoiets?
Meer " o jottem, kijk ons plezier ende lol hebben, kijk ons eens gekke en spontanen jongeren zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HEEEEEEEUUUUUUUUUUUUU TIETUUUHHHHHHHHH BIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRR
Zoiets?
Oh, gelukkig, ben ik niet de enige..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk, geen idee wie dat is
Ah. En wat doet hij? Da's de NLse Justin Bieber ofzo? Zijn fans zijn vast geen echte, anders liet hij zich wel pijpen ipv aftrekkenquote:
Nooit gezien en ik kijk die programma's ook niet dus tsja... ik ken dat schepsel nietquote:
Trixquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ben ik niet de enige..
[..]
Ah. En wat doet hij? Da's de NLse Justin Bieber ofzo? Zijn fans zijn vast geen echte, anders liet hij zich wel pijpen ipv aftrekken
Jury so you think you can dance, speelt in GTST en was vroeger danserquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ben ik niet de enige..
[..]
Ah. En wat doet hij? Da's de NLse Justin Bieber ofzo? Zijn fans zijn vast geen echte, anders liet hij zich wel pijpen ipv aftrekken
Uitwasbare luiers lijkt me prima, maar die namen zijn echt om te huilen.... Net als de uitvinders waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, mezelf incluis, want ik gebruik ze al sinds ik mama benmaja, ik heb de merknamen niet bedacht he?
Ooh, aha, een tvmannetje. Kijk geen tv, alleen series en filmsquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GTST en jury van so you think you can dance
(so you think you can do something but you can do it helemaal not)
Bij het scapino ballet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jury so you think you can dance, speelt in GTST en was vroeger danser
Ik heb nu een mental image van beugel met donkere dikke krulharen ertussenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn fans zijn twaalf jonge, die pijpen niet, die hebben allemaal een beugel
Goeden lijndag!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Nou, lijnen gaat weer goed vandaag*gooit leeg bakje B&J weg en ruimt doos champagnetruffels op*
Ja, dankje, ik nu ookquote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van beugel met donkere dikke krulharen ertussen![]()
![]()
Wát?? Aftrekken kan hij toch zeker ook zelf wel?quote:
Ah, danku, had het gevondenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jury so you think you can dance, speelt in GTST en was vroeger danser
Jah, dattequote:
Ik moest lacheeenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wát?? Aftrekken kan hij toch zeker ook zelf wel?
Maar ohja, met pijpen met een beugel heb ik geen ervaring
Kip, haha, jah, die namen hebben wij ons echt om zitten bescheuren toen we ze gingen bestellen, maar ik ben nog steeds blij dat we ze hebben. En jah, die site die ik noemde is best nog leuk en vrolijk enzo, maar de meesten zijn naar. Maja, je moet wat
[..]
Ah, danku, had het gevonden
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van beugel met donkere dikke krulharen ertussen![]()
![]()
Als danser scheert hij vast zijn benen ook en bleekt hij zijn sterquote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat Jan Kooiman zich wel scheert daar beneden.
Nu niet meer... thanks!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik de enige met een mental image van een piemel met allemaal krasjes en ieniemienie snijwondjes?
Ken ik niet, vertel eens!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Bij groupies krijg ik sowieso altijd een flashback naar het verhaal an 'the spaghetti incident'
Oe, nog zo een ransaapje!quote:
Snowballing?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had al dingen bedacht van zaad/smegma/slijmdraden die als spaghetti werden overgegeven aan elkaar ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Nou, een paar leden van de Motley Crue hadden een wedstrijdje wie het langst 'sexual favours' kon blijven incasseren van groupies zonder zich te wassen.. Dus dat ging wekenlang goed, tot er een meid haar spaghetti in de broek van 1 van de heren dumpte tijdens het pijpen
Gezien en enigszins geroken ook helaas.... Ik hoefde er gelukkig verder niks mee, maar ja, vuile ouwe mannen he....quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef Incantrix het volgende:
Duidelijkk, vooral ervan uitgaande dat ze in de tussentijd dus wel al die tijd alles wat los en vsst zat hebben geneukt.. Wel eens van de term 'kopkaas' gehoord?
ja precies, bleh...quote:
Dan denk je niet, anders had je die poging niet eens gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Wat dénk je dan, als je dan toch nog probéért te pijpen??
Of dattie per ongeluk precíes tegen je huig spuitquote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Mss het volgende:
Een ex van mij ramde zijn piemel eens zo ver naar achter dat ik moest kokhalzen.
Per ongeluk.... sure....quote:Op donderdag 22 december 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Of dattie per ongeluk precíes tegen je huig spuit
Gelukkig nooit hoeven aanschouwen, de verhalen van de heren van ons kamp op Lowlands waren voldoendequote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gezien en enigszins geroken ook helaas.... Ik hoefde er gelukkig verder niks mee, maar ja, vuile ouwe mannen he....![]()
Bah...
Nouja, het lijkt me geiler dat te voorkomen, als er iets tegen m'n huig aangelanceerd wordt slik ik in elk geval niet meer neequote:
Veel ouderen gaan steeds slechter ruiken en sommigen onder hen denken dat ze zich daarom ook niet meer regelmatig hoeven te wassenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig nooit hoeven aanschouwen, de verhalen van de heren van ons kamp op Lowlands waren voldoende
Wij wel, 's-nachts altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef Mss het volgende:
Ik douche zelf op festivals ook niet hoor. Maar ik heb er dan ook geen seks gehad.
Ieuw, nasty!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel ouderen gaan steeds slechter ruiken en sommigen onder hen denken dat ze zich daarom ook niet meer regelmatig hoeven te wassen![]()
Ben zó blij dat ik geen verpleegkundige ben
Ik ben vooralsnog tijdens al mijn festivals vrijgezel geweest en ik ben nou niet echt iemand die daar iemand oppikt. En Jared Leto wilde geen seks met me op de mainstagequote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij wel, 's-nachts altijdwordt je een stuk beter van wakker en mijn lief is altijd blij dat ik dan op dag 3 ook nog wel wil pijpen
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
"even schone kleding pakken, waar zijn uw onderbroeken?"
"hoeft niet, deze kan best nog wel een keer"
"uhhhhhhh"
En dan half ruzie moeten maken zodat die vieze taddik uiteindelijk onder protest een schone onderbroek aan doet na 3 dagen
Dat je niet nog het zaad uit je voelt druipen in de moshpit!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat ze zich dan niet schamen ook echt
Mss, die moet ik ook even googelen, de naam zegt me wel iets, maar heb er geen beeld bijmaar geen sex op festivals heeft wel voordelen, je blijft er wel schoner van ja
Wut?!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij jou weet ik nou nooit zeker of je me zit af te zeiken of niet
Ik ken hem van internet (een spel die we allebei speelden)quote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, niet mijn type
Priem, je hebt hem gewoon in je tent gerold en meegenomen?
Truste meidquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga mijn bed in, ik zit hier in te storten, tot snel weer!
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je niet nog het zaad uit je voelt druipen in de moshpit!
Ah, ok, nevermindquote:
Er zijn gewoon douches hoor. Ik heb het eerste jaar gewoon gedoucht maar het tweede jaar had ik er schijt aan want iedereen stinktquote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soberso festivals.
Jezelf niet elke dag wassen
Zal vast wel leuk endezo zijn maar dat is dus voor mij echt een reden om niet te gaan
Maar die douches zijn wss ook niet lekker frisquote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn gewoon douches hoor. Ik heb het eerste jaar gewoon gedoucht maar het tweede jaar had ik er schijt aan want iedereen stinkt.
Nee johquote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeik ik zo erg mensen af dan?
Maak je het nu uit met me?!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee johAlleen als je leest 'klinkt' iets soms sarcastisch terwijl het dan niet zo bedoeld is.. En sinds ik me nooit echt voor kan stellen dat mensen me that funny vinden denkn ik dat dan. Ofzo
no worries, it's not you, it's me
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend en ik waren allebei heel dronken en toen dacht hij 'hey die chick heeft goeie tieten'. Dus toen zoende hij mij.
True story!
Nee man, ik heb alleen even ruimte nodig!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak je het nu uit met me?!
Bierontbijt jaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
StinkenBierontbijt
Kampvuur maken (wat niet mag)
Niet slapen
Of mijn hond !! Praktisch hetzelfde verhaal als hierbovenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Wil je mijn tweejarige even lenen? Die heeft ze binnen no-time állemaal gespot, weggegraaid en kapotgeknepen
Ik heb rooie muren, dat zie je toch nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Wil je mijn tweejarige even lenen? Die heeft ze binnen no-time állemaal gespot, weggegraaid en kapotgeknepen
Dan heb je een rode muur met extagratis pitjesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb rooie muren, dat zie je toch niet
Wacht maar tot het erop zitquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb rooie muren, dat zie je toch niet
Ik vind de achtergrondmuur op je feestboek profielfoto ook awesomequote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wacht maar tot het erop zitmelk blijk je ook NOOIT meer van je mooie blauwe muur af te krijgen
Thnxquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind de achtergrondmuur op je feestboek profielfoto ook awesome
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Yupzijn kamertje in het oude huis was dezelfde stijl, maar deze heeft wel een andere 'scène' zeg maar
en de schilderijtjes op mijn foto zijn gemaakt door iemand van OUD
zijn geboortekaartje was ook een 1-up
Nee hoor, gewoon stickersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kwijl denk ik een beetje. Is dat een muurschildering?
Haha, mjah, mijn broertje wilde ook nooit met mij spelen, want dan moest hij heel erg lang wachten tot hij was (mario 1) of dan speelde ik uiteindelijk alle levels uit omdat hij dan toch net iets te vaak doodging (mario 3) en heden ten dage wil mijn liefje ook niet met mij mario spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef megamandy het volgende:
Toen ik nog klein was speelde ik altijd Mario op de NES met mijn tante. Om een of andere reden wilde ik altijd Luigi spelen, maar daar had ik toch altijd meteen spijt van want mijn tante was altijd heel goed en wist alle warp-zones etc. etc.
Die zijn heul tof! En beide kamertjes ook, origineel.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
NEED
http://www.etsy.com/listing/87175634/bite-me-chain-chomp-earrings
Dan is de Mario voor de WII toch perfect? Samen tegelijk spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, mjah, mijn broertje wilde ook nooit met mij spelen, want dan moest hij heel erg lang wachten tot hij was (mario 1) of dan speelde ik uiteindelijk alle levels uit omdat hij dan toch net iets te vaak doodging (mario 3) en heden ten dage wil mijn liefje ook niet met mij mario spelen
Jah, die hebben we ook om die reden gekocht, maar het komt er nooit vanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan is de Mario voor de WII toch perfect? Samen tegelijk spelen
Tukje op de bank doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet eens de kracht heb om op te staan en naar bed te gaan.![]()
Ik ben morgen jarig!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef Incantrix het volgende:
Danku![]()
En UFT, leuk, mooi-bonnen, graties shoppenwanneer was je dan jarig?
gefeliciteerd nog!
Ik ga zo mijn bed in denk ik.. Morgen weer een hele dag niks doen
Die zijn leuk!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
NEED
http://www.etsy.com/listing/87175634/bite-me-chain-chomp-earrings
Bye!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Baai!
(Oh, en gelukkig*veegt zweet van voorhoofd af* feliciteer ik je morgen écht, UFT
)
Puckzie goes Etsyquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn leuk!!!
Ik denk dat ik met een beetje frobelen met fimo zoiets best na zou kunnen maken
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Baai!
(Oh, en gelukkig*veegt zweet van voorhoofd af* feliciteer ik je morgen écht, UFT
)
Gefeliciteeeerdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
D'aaaw, mijn mama gaat trouwen.
Dat is zo tof, ik heb de mijne ook constant aangeslotenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
gaat morgen zijn snes zoeken en dan gaan we die hier aansluiten
Whaha, muts.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb in mn teen zitten frotten met een nagelschaartje en nu tintelt mijn teen en doet het pijn als ik hem buig. Oeps
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slimmerdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb in mn teen zitten frotten met een nagelschaartje en nu tintelt mijn teen en doet het pijn als ik hem buig. Oeps
Zie je waar wij allemaal goed voor zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whaha, muts.
Oh en ik mag nog niet aan mensen vertellen dat mama gaat trouwen (behalve als ze haar + vriend toch niet kennen), dus ben echt blij dat ik het iig aan jullie kan vertellen!
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zie je waar wij allemaal goed voor zijn
RenRenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuu, wie is IG (op fb) ookalweer hier?
[..]Goed hè!
Ahh, gefeli!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja echt, ik stond er op een te nemen en dat had mama gedaan. Dus ik zit standaard in de hoek waar de benen omhoog kunnenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Oh en leuke avond gehad met beste vriendingewoon als 2 lamballen op de bank liggen (hoekbank ftw!) chips eten, roken, boeren, alles like a boss
en had vanmiddag doosje Celebrations gekocht voor der en in een leuk zakje gedaan met een briefje erbij. Gaf ik net aan der, zat ze helemaal van: '
hoezo??' Dus ik: omdat kerst en omdat je zo lief altijd met mij dingen wilt doen! Was ze helemaal verbaasd en awwwwh
Dat is fijnquote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Oh en leuke avond gehad met beste vriendingewoon als 2 lamballen op de bank liggen (hoekbank ftw!) chips eten, roken, boeren, alles like a boss
en had vanmiddag doosje Celebrations gekocht voor der en in een leuk zakje gedaan met een briefje erbij. Gaf ik net aan der, zat ze helemaal van: '
hoezo??' Dus ik: omdat kerst en omdat je zo lief altijd met mij dingen wilt doen! Was ze helemaal verbaasd en awwwwh
Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
De viespeuk!!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat zijn jullie lief!
Kat van ons is ook een lekker figuur. Komt gezellig op me zitten, gaat hij meteen daarna kotsgeluiden maken. Dus heb hem maar even op de grond geduwd.
Al lijkt het mee te vallen!
En zo hoort dat!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef Diconnected het volgende:
En nu misselijk van alle chips, ijs, nootjes en cola
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Verdammt noch mal!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik had een keileuke jas gezien online, dacht ik: ik wacht nog even met bestellen tot ik m aanheb laten zien... Wil ik m net laten zien: Is ie uitverkocht
Hij was zo leuk
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Verdammt noch mal!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik had een keileuke jas gezien online, dacht ik: ik wacht nog even met bestellen tot ik m aanheb laten zien... Wil ik m net laten zien: Is ie uitverkocht
Hij was zo leuk
Ja!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!!!
Ik zat hier ook echt zo van:
'schatje!! Ik moet je iets laten zien![]()
Wacht effe.... Een jas!
even zoeken..
HOERIGE HOERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
'
- Wat is er lief?
'De jas is uitverkocht, stelletje teringlijers...'
(Letterlijke quote)
Goeden en terechten quotequote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!!!
Ik zat hier ook echt zo van:
'schatje!! Ik moet je iets laten zien![]()
Wacht effe.... Een jas!
even zoeken..
HOERIGE HOERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
'
- Wat is er lief?
'De jas is uitverkocht, stelletje teringlijers...'
(Letterlijke quote)
Like a bossquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn beschaafdheid en goeden manieren
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, daar isweer met de hondjens, time for bed!
Slaap lekker (straks) chicks!![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, daar isweer met de hondjens, time for bed!
Slaap lekker (straks) chicks!![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen. Truste!
Je kunt je natuurlijk bij een leuke vent in de armen laten vallen bij wijze van openingszinquote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Slaaplekkorrrr![]()
Morgen stappen en ik hoop dat ik een leuke vent tegenkom
Vind ik ook!! Gaat met kerst weer op de nagelsquote:
omfg nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 08:58 schreef Lindytje het volgende:
Jottem, tentamen spss/statistiek!!
Op de computer, met interwebz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lin ga eens aan je tentamen joh!![]()
![]()
![]()
Ik zit in ernstige twijfel of ik zal gaan werken vandaag.
Ik voel me nog niet helemaal fit, maar wel een stuk beter, goed genoeg om te werken zeg maar.
Maar m'n collega zei dat ik het rustig wordt vandaag, dat ze het makkelijk redden en dat ik de kans misschien moet grijpen om goed uit te zieken zodat ik echt fit ben voor volgende week (vakantie = 9 uur per dag werken), want dan ben ik wel hard nodig.
Maar ik heb vanavond kersteten met m'n vriendinnen en dat gaat sowieso door.
En ik ben opgevoed met het principe: Niet naar school = ook niks anders doen (wat dus ook voor werk geldt).
Op zich denk ik dat niet werken een goed idee is omdat ik dus niet hard gemist wordt en het wel goed is om even bij te laden (aangezien de kerstdagen voor mijn half-autistischen brein ook best zwaar zijn), maar ik voel me zo schuldig als ik niet op het werk verschijn maar wel met m'n vriendinnen afspreek vanavond.
Dilemma dilemma
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef BGTes het volgende:
heeft gewoon 2 kerstbonussen gekregen o.0
Ja meneer krijgt echt geld toegeworpen daarquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Hip! Mijn liefje krijgt altijd in december zijn beoordeling en als die goed is krijgt hij in april een bonusmaar zijn beoordeling was goed, dus we hebben de bonus voor het gemak maar alvast uitgegeven
Dat wil ik zo ook proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch niet gaan werken..
Ga zo even naar buiten, voor het eerst in drie dagen. Kijken hoe het gaat.
En ik heb m'n haar in die beautylab-coupe gestoken, kijken of ik vanavond den krullen heb![]()
Ik voor het eerst sinds vorige week woensdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch niet gaan werken..
En ik heb m'n haar in die beautylab-coupe gestoken, kijken of ik vanavond den krullen heb![]()
Chillquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja meneer krijgt echt geld toegeworpen daarHet is dat ik zelfstandig ben, anders vond ik dat hij me een weekendje mee moest nemen naar Londen
Ik ga zelf zometeen weer eens naar het ouderlijk huis, mijn moeder zei al dat ze me ging verwennen met voedsel dus ik ben benieuwd
Kan je hier ook komen poetsen??quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:43 schreef Incantrix het volgende:
UFT, yaaaay, nu echtecht gefeliciteerd!![]()
nog wilde plannen voor vanavond ofzo? En het opstaan, mjah.. Meer verjaardag in je dag, ofzo?
En ik ben echt raar man, mijn hele huis is opgeruimd, de afwas is gedaan, de tweede was draait al en de kerstboodschaps zijn ook al binnenik lijkt wel georganiseerd, of een goeden huisvrouwe ofzo
Alleen de hele vloer ligt nog vol kruimels enzo, maar ik mag nog niet stofzuigen, dus soit
![]()
Hebben jullie eigenlijk plannen met kerst verders?
Ben benieuwd of het werkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch niet gaan werken..
??? waarvandaan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie welwil iemand nog AA hebben?? Nu zeggen dan neem ik m mee!
absolutely alicequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Incantrix het volgende:
AA?
Haha, jacqie, ik ben blij dat ik klaar ben
Hè jammer... Dan stel ik het wel uit tot morgenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Incantrix het volgende:
AA?
Haha, jacqie, ik ben blij dat ik klaar ben
Altijjd een beter plan om het samen te regelenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hè jammer... Dan stel ik het wel uit tot morgenKan meneer ook helpen.
Ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Altijjd een beter plan om het samen te regelen
Twijfel twijfel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gewoon uit de winkel. Bij de mooi. Kost dus wel de gewone prijs helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |