Ik ben stiekem bang voor middenoorontsteking, heb ik al 3 keer gehad en dat doet zoooo'n pijn!quote:
Oh da's kut, ik hoop voor je dat dat het niet is!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben stiekem bang voor middenoorontsteking, heb ik al 3 keer gehad en dat doet zoooo'n pijn!
Psychiatrische wenkbrauwen noemen wij dat (dat zijn de officiële vaktermen hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had iemand in de groep zitten die echt grotere wenkbrauwen had dan bert... ik bleef er maar naar kijken![]()
En ze kan geen ooglooks maken en ze trekt altijd hetzelfde pijpgrage-hamstermondje, maar ze schrijft wel leuk en is vaak snel met nieuwe producten, vind ikquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die blogster heeft wel een beetje tamara-wenkbrauwen hoor.
En dat ding op haar hoofd begrijp ik ook niet helemaal
Wait, whut??quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Psychiatrische wenkbrauwen noemen wij dat (dat zijn de officiële vaktermen he)
Hoop ik ook. Morgen ben ik gewoon beter, pfft!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's kut, ik hoop voor je dat dat het niet is!
Doe eens een linkjequote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ze kan geen ooglooks maken en ze trekt altijd hetzelfde pijpgrage-hamstermondje, maar ze schrijft wel leuk en is vaak snel met nieuwe producten, vind ik
grapjequote:
DSM IV?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin,
ik vind dat je er uit elke groep 1 moet hebben. Ben alleen al die groepen vergeten. Even kijken of ik mijn aantekeningen voor dat tentamen nog kan vinden
Ga maar eens zoeken jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin,
ik vind dat je er uit elke groep 1 moet hebben. Ben alleen al die groepen vergeten. Even kijken of ik mijn aantekeningen voor dat tentamen nog kan vinden
Ja, dat zeker!!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
grapje
Maar het valt wel op dat sommige psychiatrische patiënten er apart uit zien, of apart uit hun ogen kijken enzo
Maar ik werk niet in de tak van de gezondheidszorg dus ik denk er lekker kort door de bocht, ongenuanceerd en lomp overquote:
Ja datquote:
Maar zo hoort het ookquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik werk niet in de tak van de gezondheidszorg dus ik denk er lekker kort door de bocht, ongenuanceerd en lomp over
Ja, kakquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Heb iets gevonden:
- Psychoses
- Schizofrenie
- Stemmingstoornissen
- Angststoornissen
- Dwangstoornissen
- Eetstoornissen
- Dissociatie stoornissen
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom er net achter dat er serieus webshops zijn die zich richten op het verkopen van toiletartikelen voor kindjesen dan bedoel ik ook echt toiletartikelen, als in potjes en toiletbrilverkleiners and such
Dat dan iemand op een feestje vraagt wat jij eigenlijk voor werk doet en dat je dan maar gewoon zegt dat je een webshop hebt en de rest vaag houdt. Stel ik me zo voor, dan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom er net achter dat er serieus webshops zijn die zich richten op het verkopen van toiletartikelen voor kindjesen dan bedoel ik ook echt toiletartikelen, als in potjes en toiletbrilverkleiners and such
Dat dan iemand op een feestje vraagt wat jij eigenlijk voor werk doet en dat je dan maar gewoon zegt dat je een webshop hebt en de rest vaag houdt. Stel ik me zo voor, dan.
Dan zeg je gewoon dat je entrepeneur bentquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij zitten die er al in vermengt, maar als het een extra kruisje oplevert mag jij hem apart doenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die er al in vermengt, maar als het een extra kruisje oplevert mag jij hem apart doen
Jawel joh, sommige dingen kun je met wat creatief boekhouden ook wel combinerenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak
Dat gaat me nooit lukken
Hahaha, ja, dattequote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je entrepeneur bent![]()
Of "ik zit in de detailhandel" ofzo
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:07 schreef Incantrix het volgende:
Of moet die url ook in een spoiler voordat we daar ook gebanned worden ofzo?
Persoonlijkhiedsstoornis heb ik zo al!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel joh, sommige dingen kun je met wat creatief boekhouden ook wel combineren
Dus ook raar gedrag tijdens alcoholische toestand enzo
Dan ben je ineens gedissocieerd, met psychoses en heb je een persoonlijkheidsstoornis
Nee hoor, dat hoeft niet wegquote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, ja, datte
Van de naam moeten ze het ook al niet hebben trouwens
Babybutt.nl![]()
![]()
Ben je eens een keer van het padje af geweest? CHECK!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Persoonlijkhiedsstoornis heb ik zo al!
Dissociëren ben ik ook goed in
Die psychose moet ik alleen nog even regelen...
* kraakt hersens over hoe dat te doen *
NEEEE, dat meen je niet!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, ja, datte
Van de naam moeten ze het ook al niet hebben trouwens
Babybutt.nl![]()
![]()
Jah, wij vragen ons ooko al tijden af waarom ze geen tienerdump in het leven roepen, die lijken me veel lastiger kwijt te rakenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet weg
Maar DAMN, wat een naam...
Net als Babydump trouwens![]()
Ik denk daarbij altijd aan in glascontainers gedumpte zwerrfkinderen uit Ethiopië ofzo
Ja hoor!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben je eens een keer van het padje af geweest? CHECK!
Schoonmoederdumpquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij vragen ons ooko al tijden af waarom ze geen tienerdump in het leven roepen, die lijken me veel lastiger kwijt te raken
En jij denkt dat je de wereld der beautybloggers kan veranderen, als dat geen psychose isquote:
Lollllquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, die Jan Kooiman is best grappig.
Staat een zooi schreeuwende bakvissen bij de brievenbus
- Wat vinden jullie nou zo leuk aan Jan?
Jan: Ik hoop altijd dat ze dan zeggen dat ik zo intelligent ben
- Jan, hoe ga je hier mee om elke dag?
Jan: Ik laat me gewoon vaak aftrekken
Goeden niveau!
Ja ik was ook verbaasdquote:
Oeh, dat klinkt niet verkeerd idd!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, die Jan Kooiman is best grappig.
Staat een zooi schreeuwende bakvissen bij de brievenbus
- Wat vinden jullie nou zo leuk aan Jan?
Jan: Ik hoop altijd dat ze dan zeggen dat ik zo intelligent ben
- Jan, hoe ga je hier mee om elke dag?
Jan: Ik laat me gewoon vaak aftrekken
Goeden niveau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |