Ik ben stiekem bang voor middenoorontsteking, heb ik al 3 keer gehad en dat doet zoooo'n pijn!quote:
Oh da's kut, ik hoop voor je dat dat het niet is!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben stiekem bang voor middenoorontsteking, heb ik al 3 keer gehad en dat doet zoooo'n pijn!
Psychiatrische wenkbrauwen noemen wij dat (dat zijn de officiële vaktermen hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had iemand in de groep zitten die echt grotere wenkbrauwen had dan bert... ik bleef er maar naar kijken![]()
En ze kan geen ooglooks maken en ze trekt altijd hetzelfde pijpgrage-hamstermondje, maar ze schrijft wel leuk en is vaak snel met nieuwe producten, vind ikquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die blogster heeft wel een beetje tamara-wenkbrauwen hoor.
En dat ding op haar hoofd begrijp ik ook niet helemaal
Wait, whut??quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Psychiatrische wenkbrauwen noemen wij dat (dat zijn de officiële vaktermen he)
Hoop ik ook. Morgen ben ik gewoon beter, pfft!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's kut, ik hoop voor je dat dat het niet is!
Doe eens een linkjequote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ze kan geen ooglooks maken en ze trekt altijd hetzelfde pijpgrage-hamstermondje, maar ze schrijft wel leuk en is vaak snel met nieuwe producten, vind ik
grapjequote:
DSM IV?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin,
ik vind dat je er uit elke groep 1 moet hebben. Ben alleen al die groepen vergeten. Even kijken of ik mijn aantekeningen voor dat tentamen nog kan vinden
Ga maar eens zoeken jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin,
ik vind dat je er uit elke groep 1 moet hebben. Ben alleen al die groepen vergeten. Even kijken of ik mijn aantekeningen voor dat tentamen nog kan vinden
Ja, dat zeker!!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
grapje
Maar het valt wel op dat sommige psychiatrische patiënten er apart uit zien, of apart uit hun ogen kijken enzo
Maar ik werk niet in de tak van de gezondheidszorg dus ik denk er lekker kort door de bocht, ongenuanceerd en lomp overquote:
Ja datquote:
Maar zo hoort het ookquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik werk niet in de tak van de gezondheidszorg dus ik denk er lekker kort door de bocht, ongenuanceerd en lomp over
Ja, kakquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Heb iets gevonden:
- Psychoses
- Schizofrenie
- Stemmingstoornissen
- Angststoornissen
- Dwangstoornissen
- Eetstoornissen
- Dissociatie stoornissen
Forum Opties | |
---|---|