Je kunt ook het geluid op de achtergrond aanhouden, dan is het net alsof ze voor jou gillenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef D. het volgende:
Ik denk, laat ik toch ff SR proberen....
*snel weer terug gaat naar darts
TOFFFFFFFFFFFFFFquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe waren de Klusjesmannen?
Is mij nog maar 1x gelukt in al die tijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien juist grappig om dat nu een keertje niet te doen
Ik vond ze voor het eerst niet zo grappig eigenlijk....quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er werd een pond gehakt met ketchup en een bloedworst gebaard.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee, absoluut nietquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, we schieten er toch bitter weinig mee op als we allemaal blijven zeiken dat Jan zo irritant is?
ja maar niet 3fm waardig, veel te commercieel en te negerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is best een leuk nummer hoor
met dat gehakt en die ketchupquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Haha de klusjesmannen waren echt meer dan tof
De 'gewone' zijn beter iddquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vond ze voor het eerst niet zo grappig eigenlijk....
ik vind hem te gladjesquote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Moonwalk het volgende:
Jan is leuk voor een keertjeniet voor twee keertjes
moderne communicatie stata voor allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |