Geeft niksquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vond het jammer dat ik je gister niet kon zien, ik sliep alweer....
@ FFT dus.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Niets is verplicht met Kerst. En zeker de 'kerstgedachte' niet.
Die ken ik niet en die voel ik niet.
En cadeautjes met kerst is helemaal absurd overgewaaid uit het buitenland.
Ik heb de kerstgedachte het hele jaar. Doen wat je kan voor een ander. Heb je die gedachte nooit golfer?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Niets is verplicht met Kerst. En zeker de 'kerstgedachte' niet.
Die ken ik niet en die voel ik niet.
En cadeautjes met kerst is helemaal absurd overgewaaid uit het buitenland.
Nee, Golfer zou nooit een ander helpenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb de kerstgedachte het hele jaar. Doen wat je kan voor een ander. Heb je die gedachte nooit golfer?
Alleen met Hanukkahquote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, Golfer zou nooit een ander helpen
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af.quote:
Zie het verband niet, hij zegt alleen niets met de zogenaamde "kerstgedachte" te hebben. Nou, dat heb ik ook niet, vind het leuke dagen om te onthaasten en dat was het wel.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie het verband niet, hij zegt alleen niets met de zogenaamde "kerstgedachte" te hebben. Nou, dat heb ik ook niet, vind het leuke dagen om te onthaasten en dat was het wel.
okquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie het verband niet, hij zegt alleen niets met de zogenaamde "kerstgedachte" te hebben. Nou, dat heb ik ook niet, vind het leuke dagen om te onthaasten en dat was het wel.
Wat schuift dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoef pas om 22.30u te vertrekken!23.30u aanwezig, 0u beginnen.
Enige nadeel is dat het tot 4u duurtMaar ben uiterlijk 5.30u dan wel thuis, dan wordt Krak wakker
Dat dus. Hoe halen mensen het in hun hoofd dat ik wel eens behulpzaam zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
LOL!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe halen mensen het in hun hoofd dat ik wel eens behulpzaam zou kunnen zijn.
Ha, ik hou wel van spelletjesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
http://game.zylom.com/ser(...)ocache=1324581741188
Als je niet verder kan met een level, is het over... Ik kwam tot level 75 ofzo...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ha, ik hou wel van spelletjes
Belachelijk iddquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe halen mensen het in hun hoofd dat ik wel eens behulpzaam zou kunnen zijn.
Net als wapenstilstanden tijdens de kerst. Absurditeit ten topquote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef golfer het volgende:
Maar aan de andere kant lijkt het mij wel fijn om zoeites als een 'kerstgedachte' te hebben. Dan hopef je maar 2 dagen per jaar aardig, vredelievend en behulpzaam voor anderen te zijn en kan je gewoon de rest van het jaar weer de asociale hork uithangen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef golfer het volgende:
Maar aan de andere kant lijkt het mij wel fijn om zoeites als een 'kerstgedachte' te hebben. Dan hopef je maar 2 dagen per jaar aardig, vredelievend en behulpzaam voor anderen te zijn en kan je gewoon de rest van het jaar weer de asociale hork uithangen.
Het was express!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
krak, dat citeren gaat je echt nooit lukken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |