Hm?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nu die genocidewet is aangenomen heeft Turkije alle banden met Frankrijk verbroken. En maar blijven ontkennen dat het niet is gebeurd. Walgelijk.
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-met-frankrijk.html
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef koekjeszondermonster het volgende:
Mischien kunnen we die wet hier ook invoeren.
alle banden?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nu die genocidewet is aangenomen heeft Turkije alle banden met Frankrijk verbroken. En maar blijven ontkennen dat het is gebeurd. Walgelijk.
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-met-frankrijk.html
Die Armenen moeten eens ophouden met dat gezeik.quote:Armeniėrs menen dat de voorloper van Turkije, het Ottomaanse Rijk, tijdens en na de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) verantwoordelijk was voor een genocide. Turkije erkent dat Armeniėrs zijn omgekomen , maar ontkent in alle toonaarden dat ze systematisch zijn uitgeroeid.
aan de andere kant, gezien het het ottomaanse rijk was, is het dus ook niet de schuld van de Turken maar die van de ottomanen. Daarnaast geven ze het deels toe :S ik moet geowon meer lezen over deze issue denk ik voor ik er meer over kan zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die Armenen moeten eens ophouden met dat gezeik.
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
aan de andere kant, gezien het het ottomaanse rijk was, is het dus ook niet de schuld van de Turken maar die van de ottomanen. Daarnaast geven ze het deels toe
Die rellen in de buitensteden van Parijs zijn een moderne vorm van paybackquote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Kameraadje het volgende:
Gelukkig steekt Frankrijk niet de hand in eigen boezem met hun dubieuze aanwezigheid in Afrika back in the days.
en dna toch is zo iets belangrijk genoeg om alle banden te verbreken.quote:
Principe geval lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en dna toch is zo iets belangrijk genoeg om alle banden te verbreken.
ja op het einde is dat toch wat telt. hoe veel je ook verpest, als je je principes maar hebt!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Principe geval lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |