Ohja!!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin jij zou gaan fietsen![]()
![]()
Net 2 guys 1 horse gezien![]()
Oh, wel lekker fel!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
En deze Princess lakken, maar daar kan ik geen goed plaatje van vinden.
Zo en nu verhuis ik weer naar mijn bank+dekbed
Jouw hoofd.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Lindytje het volgende:
http://s61.photobucket.co(...)Capture_20111222.mp4
Zo, nu ga ik echt even
ik zal wel moetenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, wel lekker fel!
Rustig aan doen hè.
Wtf kijk jij?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu ga ik echt even
De nieuwe shop van Lipglansquote:Op donderdag 22 december 2011 17:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wtf kijk jij?![]()
Gewoon vertellen, niet laten zien!
Zie einde vorige topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wtf kijk jij?![]()
Gewoon vertellen, niet laten zien!
*proest*quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu ga ik echt even
Oeh, nom! Kook je alleen voor jezelf? Want anders moet de rest gewoon de afwas doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef Mss het volgende:
Ik zit te denken aan een lekkere pasta met bolognesesaus. Maar dat is zoveel afwas
Voor mezelf. Maar ik eet morgen bij mijn vriend, dus het is ook wel een beetje zonde om de rest weg te gooien.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oeh, nom! Kook je alleen voor jezelf? Want anders moet de rest gewoon de afwas doen.
En je hebt geen vriezer? Want weggooien is inderdaad wel erg jammer.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor mezelf. Maar ik eet morgen bij mijn vriend, dus het is ook wel een beetje zonde om de rest weg te gooien.
Maar sloppy joe is zoooo lekker! Ik heb nog heel geen hongern, maar ga toch maar die pizza in de oven doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heul geen zin in sloppy joesmaybe macaroni warm maken
Jawel, maar omdat die gemeenschappelijk is vergeet ik dat altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En je hebt geen vriezer? Want weggooien is inderdaad wel erg jammer.
Nou, nu heb je dat weer bedacht, dus dan vries je de rest gewoon in!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat die gemeenschappelijk is vergeet ik dat altijd.
Ja, eerst even de verf van me afspoelen in den douche en dan maar eens naar de winkel fietsen!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, nu heb je dat weer bedacht, dus dan vries je de rest gewoon in!
Yaaay, mama neemt uit de stad een petticoat voor mij mee!
Klinkt als een goed plan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, eerst even de verf van me afspoelen in den douche en dan maar eens naar de winkel fietsen!
Ja, ik moet altijd lachen om andermans leedquote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor die Lin lachen![]()
Lin je webcam is dronken
Over het algemeen niet, ze kosten toch bijna niksquote:Op donderdag 22 december 2011 18:06 schreef Mss het volgende:
Hoe maken jullie trouwens verfkwasten schoon?
Wil je echt suggesties?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom zou je thuis blijven wonen als je 1 van 12 thuiswonenden bent, en 27 jaar oud bent?
Het is schoolbordverf, geen idee dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, ze kosten toch bijna niks
Had je verf op waterbasis of op oliebasis?
Staat dat niet op de pot?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is schoolbordverf, geen idee dus
Ik mik ze meestal weg geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is schoolbordverf, geen idee dus
Eerst komen de begrijpelijke redenen: Het is net uit met je relatie/je bent uit je huis gezet/whatever en je staat op straat en gaat back homequote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, het is best een serieuze vraag. *kijkt voor het eerst 'een huis vol'*
Oh nee, nooit! 3 vind ik zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
Ik zou er sowieso geen 12 willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |