die is leukquote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]zometeen maar eens de nachtcompilatie terugkijken dan
Nu niet meer iig. Hij ligt al 8 jaar 6 feet underquote:
Volgens de stats is dit de tweede keer dat ze em draaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Anthem van Ilse wordt telkens gedraaid tijdens een update op TV.
Ik dacht dat hij pas 2 jaar geleden was overleden. Blijkt dat hij alweer 8 jaar geleden is overleden.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu niet meer iig. Hij ligt al 8 jaar 6 feet under
Helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu niet meer iig. Hij ligt al 8 jaar 6 feet under
Ja wacht, ik zeg het verkeerd. Als ze het al draaien is het tijdens een update.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens de stats is dit de tweede keer dat ze em draaien.
Ik zat me al af te vragen of ik helemaal gek aan het worden benquote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja wacht, ik zeg het verkeerd. Als ze het al draaien is het tijdens een update.
quote:
Misschien op verzoek van Ilse zelf? Dat ze niet te veel exposure wil vanwege familieomstandigheden ofzo? Iets anders kan ik ook even niet bedenken, want je zou verwachten dat zo'n themesong elke dag wel iets van 4 keer langs zou moeten komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef cheese. het volgende:
Haha, vorig jaar is het anthem tientallen keren gedraaid, en nu nog maar twee keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |