ik vond dat verhaal van een dag of 2 geleden van die dochter die de prostitutie inging heftiger......quote:Op donderdag 22 december 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zal wel ongevoelig zijn maar ik had iets heftigs verwacht.
Dat sloeg wel even bij mij in.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat verhaal van een dag of 2 geleden van die dochter die de prostitutie inging heftiger......
Inderdaad. Ik begin het nummer ook steeds mooier vinden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
Na zo'n verhaal is dit nummer echt opeens 10x beter.
Heb je idd gelijk in.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
Na zo'n verhaal is dit nummer echt opeens 10x beter.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, collega van me tweet net dat ie vandaag 10jaar verkering heeft met @znvriendin. hij heeft echter een meiske met dezelfde voornaam ge-@'t. Die heeft wat uit te leggen vanavond![]()
wehehe, collega van me tweet net dat ie vandaag 10jaar verkering heeft met @znvriendin. hij heeft echter een meiske met dezelfde voornaam ge-@'t. Die heeft wat uit te leggen vanavond![]()
nee.. maar dat hoeft niet..quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand waarom het plaatje van Greg Holden zo populair is?
Volgens mij werd die niet eens gedraaid door 3FM voor Serious Request begon.
omdat ie na ieder Cortonverhaal zit. en speciaal is aangepast voor SR.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Karton heeft hem geplugd "alsjeblieft vraag deze aan" blablaquote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Is voor SR gemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Die wordt gepromoot door Eric Corton. Ik hoor het tig x liever dan Dochter van Borsato of dat Coldplay.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik coldplay lees hoor ik in mijn hoofd meteen "Paraaaaa, paaraaaaa paaraaadiseee."quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef mwaterl het volgende:
Waarom altijd dat haten op Coldplay? Kijk, hun laatste albums waren echt veel te commercieel. Maar hun eerste 3 platen, en vooral de eerste 2, waren gewoonweg briljant! En Fix You komt daar ook vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |