mwoah, dat niet imho, maar ik kan me wel voorstellen dat je baalt dat je plaat nog niet gedraaid is. Heb ik zelf ook...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus als je meer geld geeft heb je meer recht op je plaat?
Zo erg vind ik het ook niet, maar het is op zijn minst vervelend voor die mensen met 25000 euro.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik loop me de hele ochtend al aan te ergeren.
De Black Eyed Peas zijn al kut sinds ze dat wijf erbij hebben genomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef themole het volgende:
Black Eyed Peas
Live zijn die zo kut.
Dan haal je tigduizend euro op en dan wordt je plaat pas gedraaid in de "top serious request".quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou als je 25.000 euro geeft, vind ik dat 3fm best even hun plaat gelijk mag draaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, als het je alleen om die plaat te doen is...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan haal je tigduizend euro op en dan wordt je plaat pas gedraaid in de "top serious request".
Dat zal wat zijn als K3 straks 2,000 euro gaat doneren voor elke hit die ze hebben gehad.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch ruilhandel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, als het je alleen om die plaat te doen is...
En bij 25 ¤ niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou als je 25.000 euro geeft, vind ik dat 3fm best even hun plaat gelijk mag draaien.
Ze hebben nog ruim 2 dagen. Was het vorig jaar niet zo dat platen die echt veel opleveren veelal de laatste dag worden gedraaid?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik loop me de hele ochtend al aan te ergeren.
Voor dat soort grote bedragen wel ja. Die muziek staat vantevoren al voor de hele week vast, lijkt 't. Niks spontaans. "Hier met die 25.000 euro en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen met je request."quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was aanwezig, dat is al een verademing na Krystl.
Jaaa maar het gaat om het doel, niet om wat je er voor terug krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor dat soort grote bedragen wel ja. Die muziek staat vantevoren al voor de hele week vast, lijkt 't. Niks spontaans. "Hier met die 25.000 euro en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen met je request."
Misschien spijbelen ze.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Type-R het volgende:
Wat zijn dat voor domme dozen daarbuiten. Wel vooraan staan maar schijnheilig doen dat je niet op tv wilt komen?
Totaal niet mee eens. Ik vind het juist zo mooi dat die kleine bedragen benadrukt worden. In de nacht van dinsdag op woensdag vroeg een jochie wat aan en die gaf daar20 eu voor ofzo. Plaat werd meteen gestart. Dat kan niet altijd, maar dat vind ik mooi. Ongeacht welk bedrag dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor dat soort grote bedragen wel ja. Die muziek staat vantevoren al voor de hele week vast, lijkt 't. Niks spontaans. "Hier met die 25.000 euro en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen met je request."
Deze is gewoon aangevraagd.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ekdom draait teveel jaren 80 muziek, prima voor Arbeidsvitaminen maar voor SR een beetje suf.
Volgensmij hebben ze gewoon een schema waar een paar gaten inzetten voor een incidentele aanvraag, en ligt 80-90% van wat er gedraait word al vast voordat het uur/een shift begint, dat merk je vooral 's nachts als donateurs teruggebeld worden die al op bed liggen etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Dat er zakapen op deze wereld zijn die het alleen maar voor hunzelf doen, is dan weer jammer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaaa maar het gaat om het doel, niet om wat je er voor terug krijgt.
Doe dan ook niet zo schijnheilig om dan te zeggen dat je zegt dat hij zo snel mogelijk wordt gedraaid.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ik vind het juist zo mooi dat die kleine bedragen benadrukt worden. In de nacht van dinsdag op woensdag vroeg een jochie wat aan en die gaf daar20 eu voor ofzo. Plaat werd meteen gestart. Dat kan niet altijd, maar dat vind ik mooi. Ongeacht welk bedrag dus.
Dát is een ander verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo schijnheilig om dan te zeggen dat je zegt dat hij zo snel mogelijk wordt gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |